Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla kokemuksia BDSM:stä

Vierailija
27.01.2016 |

Haluaisin kuulla teidän kokemuksia. Olen itse 22v nainen ja kiinnostunut aiheesta ja kokeilemisesta. Kuinka suuri osa BDSM on elämääsi? Kumpi osapuolista olet, dominoiva vai alistuva? Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi sekä minkälaisia asioita toteutat tässä suhteessa. Rajoittuuko BDSM vain makuuhuoneen puolelle vai koskeeko suhteen säännöt myös makuuhuoneen ulkopuolista elämää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ota mallia fifty shades of greysta.

Vierailija
2/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on niin laaja ja jokaisen kohdalla hieman erilainen, meitä "alan ihmisiä" niin laidasta laitaan, erilaisin variaatioin, kevyestä hc meininkiin, että mahdoton vastata. Omalla kohdallanikin vaihtelee mitä olen, mieltymykset muuttuvat ja muovautuvat. Joillekin olen dominoiva, joillekin alistuva, kumppanista riippuen. Joskus rankempaa, joakus kevyempää, kivunsietokin vaihtelee elämän eri vaiheissa ja tilanteissa, naisilla myös kuukautiskierron mukaan.

Enemmän ja parempaa tietoa saat tuolta oikeasta osoitteesta http://www.bdsmbaari.net/index.php

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. kinky, ja minusta olisi kivempi, että tällaiset avaukset tehtäisiin seksi-osioon.

Vierailija
4/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös miten löysitte kumppanin vai kerroitteko vasta suhteessa pitävänne BDSM:stä? 

Vierailija
5/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ibs, useimmilla auttaa ruokavalion muutos. En tiedä bdsm...

Vierailija
6/6 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ns. kinky, ja minusta olisi kivempi, että tällaiset avaukset tehtäisiin seksi-osioon.

Totta. Laitan keskustelun sinne :)