Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista suviseuroissa on "oikeasti"?

Vierailija
28.06.2008 |

Kukaan ei-uskovainen käynyt paikanpäällä katsomassa uteliaisuuttaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa täälläkin .. .

Vierailija
2/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävimme ohi ajelemassa ihan vaan huviksemme.. mutta ei seura-alueelle menty.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistiä ja kaikki mahdollinen järjestetty, kännyköille latauspaikka, vanhoille ihmisille lepoteltta jne.

kannattaa käydä katsomassa, jso asutte lähellä.

Vierailija
4/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies just kerto et oli töissä kuullut et kaikki naureskelee niillä paikkakunnilla missä näitä seuroja järkätään kun on sekunnissa paikallisen Esson tms kondomit myyty kaikki.. Että eikös se esiaviollinen seksi ole syntiä?? heh

Vierailija
5/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies just kerto et oli töissä kuullut et kaikki naureskelee niillä paikkakunnilla missä näitä seuroja järkätään kun on sekunnissa paikallisen Esson tms kondomit myyty kaikki.. Että eikös se esiaviollinen seksi ole syntiä?? heh

Vierailija
6/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö vaan joku vitsi... ihmetyttää.

ap

Vierailija
7/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noin, hyvä jeesustelijat!! Oikein varsinaisia kaksinaismoralisteja, vähäks mua naurattaa!!

Vierailija
8/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän täällä ole lestadiolaisia paikalla kun kaikki ovat suwiksissa ;oD eivät voi loukkaantua vaikka vähän näin puhellaan täällä..

Vierailija
9/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikkunallisia pesukoneita.

Vierailija
10/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei saa olla ikkunallisia pesukoneita?? en tajua.. en oo kuullukaan?? mikä juttu tää on? ai siks et äidin tissiliivit voi näkyä vai miksi?? vai peseeks ne kortsunsa siellä pesukoneessa kun ei kehtaa ostaa uusia?

Vierailija
11/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun on joskus hänen kotipaikkakunnallaan seurat ollu, niin on käytettyjä kondomeja löytäneet sieltä..

Tiiä sitten.. =)

Vierailija
12/14 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei saa olla ikkunallisia pesukoneita?? en tajua.. en oo kuullukaan?? mikä juttu tää on? ai siks et äidin tissiliivit voi näkyä vai miksi?? vai peseeks ne kortsunsa siellä pesukoneessa kun ei kehtaa ostaa uusia?

Vierailija
13/14 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on se aika vaikuttava näky, asuntovaunuja silmänkantamattomiin..

Kerran olen käynyt lasten kanssa lohisopalla eikä se meno hirveästi sykähdyttänyt tai tuntunut mitenkään huippuhienolta, mutta kai suvisten juju on tietenkin sanankuuleminen yms mutta varmasti myös se kun tapaa ystäviä sukulaisia, yhdenlaiset kokoontumisajothan ne on ja siitä yhteishengestä kaikki lähtee.

Lienee urbaanilegenda kortsujen loppuminen viidenkymmenen kilometrin säteellä seurapaikasta mutta kyllä luulen, että osaa ne reisille ainakin päästää jos tuntuu,e ttei uutta vauvaa ihan heti haluta.

ja paljon on meilläpäin uskosta eronneita nuoria, tai etelä-suomeen ne muuttaa missä saavat rauhassa rellestää.

Vierailija
14/14 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimeitä musta, kaikki kiihkoilijat vois laitaa omaan pikku kyläänsä ja aidat ympärille. Oli sitten jehova, lesta, mormoni tai muslimi-rättipää tai mikä vaan. Kuhan ei tuu mun oven taakse kerjäämään jotain ja anomaan apua omaan taivaaseen pääsyynsä.

Hulluja kaikki!