Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kommentoidaan toisten ulkonäköä?

Vierailija
27.01.2016 |

Siis sellaiseen neutraaliin/negatiiviseen sävyyn, ei "oletpa kaunis"-tyylillä.
Olen pitkä nainen ja kuulen vaikka kuinka usein "Oletpas sä pitkä!" No niin olen, kiva kun kerroit. En olekaan huomannut.
Mitä jos sanoisin vaan ensi kerralla noin kommentoivalle "oletpas läski/onpas sulla iso nenä/kylläpäs sulla on höröttävät korvat!"
Miksi sitä ulkonäköä pitää taivastella noin? Kyllä mä tiedän olevani pitkä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huoh. Täällä toinen pitkä nainen ja oon tosiaan saanut kuulla asiasta yläasteelta lähtien :D Nykyään vaan hymähdän ja totean, että tuota en ole kyllä ennen kuullut.

Vierailija
2/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kommentoi vaan sivistymättömät juntit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi jonkun ulkonäköä pitää kommentoida jos tarkoituksena ei ole kehua. Kyllä se henkilö itse tietää olevansa vaikkapa pitkä. T. Ap

Vierailija
4/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kengänkoko on 48. Aina kun joku tulee meille kylään, ekaksi taivastellaan eteisessä niitä kenkiä.

Harvemmin meillä käy uusia tuttavuuksia kylässä, joten taivastelijat on aina niitä samoja tyyppejä - meidän kavereita ja sukulaisia, joista suurin osa on saanut seurata mieheni jalan kasvua jo lapsuudesta saakka. Silti jaksaa yllättää, että onpas sulla isot kengät!

Vierailija
5/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen kengänkoko on 48. Aina kun joku tulee meille kylään, ekaksi taivastellaan eteisessä niitä kenkiä.

Harvemmin meillä käy uusia tuttavuuksia kylässä, joten taivastelijat on aina niitä samoja tyyppejä - meidän kavereita ja sukulaisia, joista suurin osa on saanut seurata mieheni jalan kasvua jo lapsuudesta saakka. Silti jaksaa yllättää, että onpas sulla isot kengät!

Hah, mikä sattuma, mun miehellä on 47 :D Hän on myös melkein parimetrinen ja sitä ihmettelyä on saanut kuulla lapsesta asti. T. Ap

Vierailija
6/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.. Itse taas olen lyhyt ja usein olen saanut kuulla, kuinka se on niiiin *söpöä* kun nainen on lyhyt. C'moon, olen ihan aikuinen, täysjärkinen nainen, kiitos vaan.

Vierailija
7/7 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen melko lyhyt. Minulta on kahteen tai kolmeenkin kertaan taidettu kysyä, että miten ihmeessä olen näin lyhyt. Vastaan siihen, että harjoittelen joka päivä.