Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toimistotyö tylsää?

Vierailija
27.01.2016 |

Aloitin liiketalouden opinnot. Opintoihin on tähän mennessä kuulunut kaikenlaista Excelin näpräystä, kirjanpitoa, palkanlaskentaa yms. Jotenkin tuntuu vaan ihan äärettömän tylsältä istua monta tuntia päätteen ääressä. Niskat menee jumiin, kiloja kertyy ja jatkuva tietokoneella lukujen näpräily ja muu on vaan tosi tylsää.

Ajattelin opinnot aloittaessani, että työ tilitoimistossa voisi olla ihan kivaa, mutta nyt oon alkanut epäröimään. Jotenkin tuntuu, että päivät siellä vaan toistaisi itseään.. En ole ollut vielä missään työharjoitteluissa tms. joten käytännön kokemus puuttuu.

Tai tiedättekö jotain töitä, joissa voi yhdistää toimistotyön ja käytännön läheisen touhuilun? O_O

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Vierailija
2/4 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toimistotyö ei sitten vain ole sinun juttusi. Minulle kyllä sopii. 

Miten jos erikoistuisit liiketalouden sisällä vaikka myyntitehtäviin? Olisi vähän vilkkaampaa menoa varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se tylsää voi olla, kai riippuu vähän henkilöstä, ja mitä nyt työltään odottaakaan.. Mutta kyllä mä ainakin "tykkään", palkkaa kuitenkin tulee. Yleensäkään päivät ei ole kaikki ihan samanlaisia, teen siis toimistossa myyntityötä, käsittelen laskuja, reklamaatioita ym... Välillä itse harmittaa juurikin se istuminen, mutta juon paljon vettä, joten ravaan vessassa pitkin päivää. :D Istuessa voi myös harjoitella lantionpohjanlihaksia haha. Aika paljon myös hengaan avlla, jos on hiljaista työn puolesta......

Vierailija
4/4 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on toimistossa sähköpöydät eli voi työskennellä myös seisaallaan. Ei ne nykyään etenkään käytettyinä enää paljon yli normaalipöydän hintaisia ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä