Minä vuonna olet syönyt elämäsi ensimmäisen kerran pitsaa pitseriassa?
Kommentit (41)
Muistaakseni vuonna 1897... eikun 1987 :D.
2008 olin silloin 22v
-tynnyrissä kasvatettu
Olisko ollut kanssa joskus 80-luvun loppupuolella. Pizzeria nro 1 Tampereella kuitenkin.
En muista tarkkaa vuotta, ehkä 1978. Rivolissa Helsingissä.
Täytyy tunnustaa etten vielä koskaan ole käynyt pizzeriassa enkä näinollen syönytkään siellä,enkä ole tilannut pizzaa kotiin.
Olen 51v.
1964 Adrianon baarissa Lappeenrannassa.
1989 Martinassa isosiskon kanssa. :)
Haminassa 70 luvulla, oli ravintolassa joku naisen perässä laivasta jäänyt merimies kokkina, söin anjovispitsan joka oli kyllä järkyttävän suolainen.
Ensimmäinen varsinainen pitseria taisi olla samoihin aikoihin Lappeenrannassa ollut Adriano tai joku, kävin kyllä sielläkin, mutta en muista juuri mitään.
Kebabia taisin syödä 80 luvun alussa Tukholmassa.
Joskus 80-luvun alussa Vaasassa...olikohan se nyt o sole mio nimeltään siinä alatorilla.
Olisko ollut 1985 kun meidän pieneen kaupunkiin tuli eka pitseria. En muista olinko syönyt pitserian pitsaa aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
1964 Adrianon baarissa Lappeenrannassa.
Minä en osannut vielä syödä kiinteää ruokaa, mutta päiväunillani vaunuissani ulkosalla varmasti nuuhkin naapurista tulevien Adrianon tekemien pizzojen aromeja. :)
2000, olin silloin 17-vuotias ja oikein Helsingissä käymässä. Ei meillä ollut mitään pitseriaa lähimainkaan kotipuolessa.
Sanoisin että vuosi oli noin 1984 ja paikka Frutti di Mare Tapiolassa. Francescana-pizza varmaankin.
1976 Tampereella Tavastiassa. (Siellä muistaakseni kyllä oli listalla muutakin kuin pizzaa.)
Olisikohan ollut vuonna 1971 Milanossa.
t. rouva -47