Pojan tyttökaverin tavarat, pitäisikö puuttua?
Asutaan pojan kanssa kaksin. Tyttö on meillä yökylässä oikeastaan joka viikonloppu, lisäksi viettää täällä paljon aikaa arkenakin. Viime aikoina olen huomannut että on aika paljon sellaisia tytön tavaroita mitä hän ei vie ollenkaan kotiinsa. Esim. kylppärissä on ainakin hammasharja, kasvovesipullo, kosteusvoide, shampoo ja suihkugeeli. Pojan huoneessa on myös vaikka mitä. Periaatteessa kylppärissä olevat tavarat eivät ole ongelma, koska ne mahtuvat pojan käytössä oleville hyllyille. Mietin vaan, että pitäisiköhän tähän puuttua jo nyt, ettei käy niin että jossain vaiheessa tavaraa on paljon enemmän, vai antaisinko vielä olla. Tavallaan tuntuisi typerältä nipottaa, koska tilan puute ei ole ongelma niin kauan kun tyttö käyttää vain pojan hyllyjä.
Äsh... Älytön "ongelma".
Kommentit (20)
Anna olla. Järkeväähän se on, ettei aina tarvitse kuljettaa mukanaan esim. kasvovettä ym. Ja hänellä on sentään oma shampoo, ettei käytä teidän:)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ongelma, jos se ei ole ongelma.
No niin. Ehkä ajattelen jo ennakkoon että tästä tulee vielä ongelma.
ap
Anoppi from hell. Haluut ehkä, et muuttavat kaupungin vuokrakämppään ja alkavat leikkiä perheleikkejä?
No vittuakos sitten nipotat? Ei tulisi mieleenkään samassa tilanteessa narista moisesta. Etenkin kun itsekin totesit että tilan puute ei ole ongelma. Mun ohje sulle on että hankippas itsellesi joku kiva harrastus.
No sanot sitten kun se ON ongelma. Ehkäpä tyttö tajuaa itsekin mikä on sopiva määrä tavaraa.
Itsehän vastasit... älytön ongelma...
eli älä puutu
Turha tuommoisesta alkaa kränäämään. Vielä lähtevät toisiin nurkkiin lojumaan, että juurikaan enää näe heitä.
Tolle yhdelle sanoisin, että kaukana helvetistä apn kaltainen anoppi. Anoppi helvetistä olisi heittänyt putelit ja kamat pois sanaakaan sanomatta sitä mukaan kuin niitä ilmestyy.
Mun anoppi osti mulle heti ekan seurustelukuukauden aikana heidän luo kaikki shampoot, hammasharjat yms yllärinä.
Nyt mietin miksen hänestä niinkään yleensä pidä, täytyypä soitella oikeasti ihanalle anopille.
Niin kauan, kun tytön tavarat on käyttötavaraa, niin ole huoleti. Sitten, jos alkaa tuoda sisustustavaraa, huonekaluja tms, niin voisi huomauttaa, että ei ole tarkoitus muuttaa teille asumaan.
Sanoisin tytölle, että on aika tehdä vuokrasopimus. Naapurit on alkaneet kysellä vesimaksujen perään, joten koska tyttö on siellä paljon, on aika virallistaa asia. Sitten sovitte asumisen rajoista jne. ja laskutat asumisesta esim 200 e/kk.
Aina voi muistuttaa, että nuoret voivat hankkia oman asunnon.
Tai ehkä tässä on pohjimmiltaan kyse siitä etten vielä ole oikein sinut sen kanssa että oma lapsi seurustelee noin tiiviisti. Tyttö on oikein fiksu ja mukava, olen iloinen että poika on löytänyt noin ihanan tytön kaikkien niiden (anteeksi, rumasti sanottu) pissisten jälkeen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Asutteko Oulussa?
Ei. Miten niin?
ap
Kun tyttökaveri on käymässä, niin lasket housut ja ripuloit sen naamalle oikein kunnon löysät paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko Oulussa?
Ei. Miten niin?
ap
Olis vaan sopinut niin hyvin yhteen erään tutun tytön kanssa :)
Ole iloinen, että poikasi on löytänyt fiksun tyttökaverin, ole iloinen, että viettävät aikaa juuri teillä.
Vai olisiko sittenkin parempi vaihtoehto joku vähemmän fiksu pissis ja näkisit poikaasi vain silloin tällöin, kun käväisee kotona?
Av palstaa seuranneena odotin sinun löytäneen dildoja, käytettyjä kortsuja, anaalitappeja ja verisiä tamponeja siellä sun täällä. Nyt hieman petyin ap.
Vierailija kirjoitti:
Ole iloinen, että poikasi on löytänyt fiksun tyttökaverin, ole iloinen, että viettävät aikaa juuri teillä.
Vai olisiko sittenkin parempi vaihtoehto joku vähemmän fiksu pissis ja näkisit poikaasi vain silloin tällöin, kun käväisee kotona?
Totta kai olen iloinen. Tuntuu vain tämä pojan aikuistuminen olevan äidillekin uusi kasvun paikka.
ap
Ei se ole ongelma, jos se ei ole ongelma.