jos olisin sinkku, haluaisin deittailla/seksisuhteen itseäni noin 20 vuotta vanhempaan mieheen
Sellaiseen komeaan, treenattuun, hyvinsäilyneeseen ja karismaattiseen 30-40 vuotiaaseen mieheen, en mihinkään mahakaaseen pälvikaljuun.
Olisin varmasti houkutteleva saalis sen ikäiselle tälläsenä timminä ja naisellisena fitnessmimminä. Olisi mahtavaa olla se kielletty hedelmä ja varsinkin sängyssä tuntisin itseni hyvin seksikkääksi ja likaiseksi.Tuon ikäinen olisi myös luultavasti jo vakituisessa työssä ja hänellä olisi varaa ostella ruusuja ja viedä ulos esim hienoihin ravintoloihin jne...
Parisuhdetta tuskin haluaisin, pelkäisin varmaan että kohta sen biologinen kello rupeaisi tikittämään. Olisi kuitenkin kivaa kokea tämmöinen sugardaddy -elämys :D
Kommentit (16)
Et taida ymmärtää, mitä tarkoittaa sana daddy siinä sugarin perässä. Etkä kyllä koko sanaa muutenkaan. Sugardaddy nimenomaan on sellainen mies, jota nainen ei panisi muusta kuin rahasta. Komea treenattu kolmekymppinen on hoito, ei daddy.
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää, mitä tarkoittaa sana daddy siinä sugarin perässä. Etkä kyllä koko sanaa muutenkaan. Sugardaddy nimenomaan on sellainen mies, jota nainen ei panisi muusta kuin rahasta. Komea treenattu kolmekymppinen on hoito, ei daddy.
no mutta olisihan se tavallaan myös sugar daddy jos minua kiinnostaisi myös se rahallinen osuus? Nuo komeat opiskelijamiehet kun valitettavasti harvoin ovat niin varakkaita että veisivät jatkuvasti ulos syömään, ostelisi ruusuja ja lahjoisivat milloin milläkin. Olisi kivaa olla hemmoteltavana
Minä taas tekisin mitä vain, että saisin itselleni sellaisen kuuman ja energisen parikymppisen miehen! Mutta luultavasti joudun tällaisena keski-ikää lähestyvänä naisena tyytymään vain haaveiluun. :) Tosin olisin kyllä sinkku, eli jos joku komea nuorukainen vain näyttäisi vihreää valoa, niin tämä nainen sulaisi siihen paikkaan.
Aa, eli kymmenen vuotiaiden tyttöjen pitäisi haaveilla kolmekymppisistä miehistä... Mielenkiintoista...
Kyllä niin miehen kirjoittama koko teksti! Kaikki naiset tietää että 20 vuotta vanhempi mies on mielikuvissa *ällöttävä*. Toki sitten saattaa löytää sopivan vanhemman yksilön, mutta en tunne ketään naista joka haaveilisi parikymppisenä nelikymppisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Aa, eli kymmenen vuotiaiden tyttöjen pitäisi haaveilla kolmekymppisistä miehistä... Mielenkiintoista...
Kyllä niin miehen kirjoittama koko teksti! Kaikki naiset tietää että 20 vuotta vanhempi mies on mielikuvissa *ällöttävä*. Toki sitten saattaa löytää sopivan vanhemman yksilön, mutta en tunne ketään naista joka haaveilisi parikymppisenä nelikymppisestä miehestä.
Olen 19 vuotias :D ja otsikossa luki _noin_ 20 vuotta vanhempi
Omituista. Eikö monesti sanota että mies paranee vanhetessaan? Ja tietenkään en mitään kaljamahaista ukkoa halua, vaan sellasen seksikkään treenatun ja hyvin pukeutuvan uroksen. Monestihan teinitytötkin haaveilevat niistä mies sijaisista sun muista
Ja näitä kyllästyttäviä provoja ei sitten poisteta!
Vauvan naiskuva on aika arveluttava.
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä kyllästyttäviä provoja ei sitten poisteta!
Vauvan naiskuva on aika arveluttava.
En ole provo :D miksi on niin vaikeaa uskoa että kaksikymppinen haluaisi vanhempaa miestä? on niitä paljon kyseenalaisempiakin juttuja ja tää on yksi mun fantasia
jotenkin olisin toivonut että joku mies tällä palstalla olisi ilmottautunut halukkaaksi tähän kokeiluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no mutta olisihan se tavallaan myös sugar daddy jos minua kiinnostaisi myös se rahallinen osuus? Nuo komeat opiskelijamiehet kun valitettavasti harvoin ovat niin varakkaita että veisivät jatkuvasti ulos syömään, ostelisi ruusuja ja lahjoisivat milloin milläkin. Olisi kivaa olla hemmoteltavana
Miksi se sinulle ostelisi ja makselisi mitään, kun saisi seksiä joka tapauksessa ihan ilman sitäkin? Jos ei sinulta niin monelta muulta.
Vinkki: googleta Bernie Ecclestonen kuva, leikkaa siitä kroppa ja lisää pään paikalle Timo Soinin naama ja kuvittele sitten, ettei kyseessä ole miljonääri vaan suhteellisen hyvin toimeentuleva suomalainen kaupparatsu. Saat hieman realistisemman käsityksen siitä, mitä tarkoittaa sugardaddy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista. Eikö monesti sanota että mies paranee vanhetessaan? Ja tietenkään en mitään kaljamahaista ukkoa halua, vaan sellasen seksikkään treenatun ja hyvin pukeutuvan uroksen. Monestihan teinitytötkin haaveilevat niistä mies sijaisista sun muista
Melkein olet juu ::DD Miehet ehkä itse sanovat noin, eivät parikymppiset tytöt.
"Miehet suosivat seksikumppaninsa valinnassa noin 25-vuotiaita naisia riippumatta siitä, ovatko he itse tätä nuorempia tai vanhempia. Tämä Åbo Akademin teettämän tutkimuksen tulos ei yllätä pariutumisen asiantuntijaa Henry Laasasta .
– Tulos ei sinänsä yllätä, koska kyllähän miehet ottaisivat kaikkein mieluiten parikymppisen seksikumppaniksi. Miesten ideaaliseksikumppani voisi olla vielä 25 vuottakin nuorempi. Tätä ei vaan moni kehtaa myöntää.
Laasanen kuitenkin huomauttaa, että tutkimuksessa on kyse haluamisesta, mutta saaminen on täysin toinen asia. Hänen mielestään miesten toiveet parikymppisestä seksikumppanista ovat täysin epärealistisia.
– Käytännössä juttu menee niin, että jos mies on yli 30- tai 40-vuotias, niin eihän hänellä ole mitään mahdollisuutta parikymppisiin naisiin käytännössä, ellei ole Teuvo Hakkarainen.
Tutkimukseen mukaan naiset taas haluavat kumppanikseen mieluiten itsensä kanssa samanikäisen miehen. Naisten mieltymystä itsensä kanssa samanikäisiin miehiin Laasanen selittää sillä, että naisilla on tiukemmat vaatimukset kumppanin henkisistä ominaisuuksista."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/240665-pariutumisen-asiantunti…
Opiskelin Lontoossa parikymppisenä muutaman vuoden ja rahoitin opintoni siellä kokonaan sugardaddyn avustuksella. Ei haitannut yhtään, että oli myös todella hotin näköinen 45-vuotias! Se oli täysin win-win -suhde eikä kummallakaan mielenkiintoa mihinkään pysyvämpään. Hänellä oli rahaa, minulla jotain muuta ;) ja henkilökemiat pelasi täydellisesti yhteen. Muuten en olisi siihen ryhtynytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein olet juu ::DD Miehet ehkä itse sanovat noin, eivät parikymppiset tytöt.
"Miehet suosivat seksikumppaninsa valinnassa noin 25-vuotiaita naisia riippumatta siitä, ovatko he itse tätä nuorempia tai vanhempia. Tämä Åbo Akademin teettämän tutkimuksen tulos ei yllätä pariutumisen asiantuntijaa Henry Laasasta .
– Tulos ei sinänsä yllätä, koska kyllähän miehet ottaisivat kaikkein mieluiten parikymppisen seksikumppaniksi. Miesten ideaaliseksikumppani voisi olla vielä 25 vuottakin nuorempi. Tätä ei vaan moni kehtaa myöntää.
Laasanen kuitenkin huomauttaa, että tutkimuksessa on kyse haluamisesta, mutta saaminen on täysin toinen asia. Hänen mielestään miesten toiveet parikymppisestä seksikumppanista ovat täysin epärealistisia.
– Käytännössä juttu menee niin, että jos mies on yli 30- tai 40-vuotias, niin eihän hänellä ole mitään mahdollisuutta parikymppisiin naisiin käytännössä, ellei ole Teuvo Hakkarainen.
Tutkimukseen mukaan naiset taas haluavat kumppanikseen mieluiten itsensä kanssa samanikäisen miehen. Naisten mieltymystä itsensä kanssa samanikäisiin miehiin Laasanen selittää sillä, että naisilla on tiukemmat vaatimukset kumppanin henkisistä ominaisuuksista."
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/240665-pariutumisen-asiantunti…
Koskaan kuullut yksilöistä? Vaikka suurin osa 20 vuotiaista ei haluaisi tuon ikäistä miestä, niin minä haluan.
niil on rahaa mitä nyhtää