Mikä saa 20v tytön kiinnostumaan 40v miehestä?
Sitä asiaa voidaan pohtia nyt porukalla. Mulla on suhde 21v vanhempaan mieheen ja minä tein aloitteen, en osaa sanoa miksi kiinnostuin noin paljon vanhemmasta.
Kommentit (119)
Joku 40 vee vielä menettelee, mutta kymmenen vuoden sisään viimeistään mies alkaa olla tooodella elähtänyt. Miksi ihmeessä parikymppinen nainen ottaisi miehen, jonka viimeinen käyttöpäivä lähestyy hurjaa vauhtia ja nuorekkaita vuosia on parhaassa tapauksessakin edessä max 10, kun nuorella miehellä vielä kolmekymmentä.
https://pbs.twimg.com/profile_images/413049743745359872/nm-h2Kj5.jpeg
Siinä esimerkki +40v miehestä, joka on mun mielestä ihan hyvän näkönen eikä mikään inhottava limanen setä. On kyllä vähän ikäistään vanhemman näköinen, tai sitten se hämää kun moni +40v mies on niin pullaposkinen ettei rypyt näy :D
ap
Vastaan omalta kohdaltani, että hyvä seksi ja elämänkokemus noin yleisesti. Nyt jo itse lähempänä kolmeakymmentä, mutta en edelleenkään näe isoja ikäeroja huonona asiana. Riippuu ihmisestä itsestään.
Voi sinua tytönhupakkoa. Älä mieti mitään vakavampaa tuon miehesi kanssa. Ettehän vain asu vielä yhdessä?
Olet vielä nuori tyttö ja sinulla on elämä edessä. Kolmekymppisenä alat olla aikuinen ja ajatella fiksusti. Nyt sinun kuuluu elää nuoruuttasi ikäistesi kanssa. Mitä 40 vuotiaalla miehellä on sinulle tarjota? Entäs kun olet itse 40, niin mies on jo eläkkeellä? Miehet kuolevat muutenkin n. 7 vuotta nuorempina, kuin naiset. Unohda se mies ja hommaa nuorempi. Jos pidät vanhemmista, niin miten olis 30 vuotias mies? Ei vielä liian vanha, muttei enää ihan pikkupoikakaan, eikä noin törkeän suurta ikäeroa sinuun nähden, kuin tuolla 40 vuotiaalla. 30v ovat myös vielä hieman aktiivisempia kamarin puolella. 40 vuotiaana alkaa veltostua.
Nämä vanhemman rouvan ystävällisiä neuvoja :)
Vierailija kirjoitti:
Siinä esimerkki +40v miehestä, joka on mun mielestä ihan hyvän näkönen eikä mikään inhottava limanen setä. On kyllä vähän ikäistään vanhemman näköinen, tai sitten se hämää kun moni +40v mies on niin pullaposkinen ettei rypyt näy :D
ap
Näyttääkö miehesi tuolta? Amerikkalaiset näyttelijät ovat tosiaan hieman eri asia kuin suomalaiset pullaposket :D
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua tytönhupakkoa. Älä mieti mitään vakavampaa tuon miehesi kanssa. Ettehän vain asu vielä yhdessä?
Olet vielä nuori tyttö ja sinulla on elämä edessä. Kolmekymppisenä alat olla aikuinen ja ajatella fiksusti. Nyt sinun kuuluu elää nuoruuttasi ikäistesi kanssa. Mitä 40 vuotiaalla miehellä on sinulle tarjota? Entäs kun olet itse 40, niin mies on jo eläkkeellä? Miehet kuolevat muutenkin n. 7 vuotta nuorempina, kuin naiset. Unohda se mies ja hommaa nuorempi. Jos pidät vanhemmista, niin miten olis 30 vuotias mies? Ei vielä liian vanha, muttei enää ihan pikkupoikakaan, eikä noin törkeän suurta ikäeroa sinuun nähden, kuin tuolla 40 vuotiaalla. 30v ovat myös vielä hieman aktiivisempia kamarin puolella. 40 vuotiaana alkaa veltostua.
Nämä vanhemman rouvan ystävällisiä neuvoja :)
Kyllä asutaan yhdessä. Ja miksi jättäisin hyvän miehen, sanonko sille että sori sä rupsahdat kumminkin kohta niin pitää kello hyvissä ajoin vaihtaa nuorempaan? Katsotaan onko ero ajankohtainen sitten kun/jos tuosta miehestä tuleekin perus limanen pertti setä. Ei tässä naimisiin olla menossa niin se on nopea juttu jos haluankin lopettaa suhteen. Kaverille pääsen aina väliaikaisesti asumaan jos tarvitsee.
ap
Kyllä, rahaa kun on tarpeeksi, niin 8-kymppinenkin saa 2-kymppisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä vanhemman rouvan ystävällisiä neuvoja :)Kyllä asutaan yhdessä. Ja miksi jättäisin hyvän miehen, sanonko sille että sori sä rupsahdat kumminkin kohta niin pitää kello hyvissä ajoin vaihtaa nuorempaan? Katsotaan onko ero ajankohtainen sitten kun/jos tuosta miehestä tuleekin perus limanen pertti setä. Ei tässä naimisiin olla menossa niin se on nopea juttu jos haluankin lopettaa suhteen. Kaverille pääsen aina väliaikaisesti asumaan jos tarvitsee.
ap
Onko sua kuitenkin alkanut vähän kaduttaa teidän ikäero? Kun olette 4 vuotta olleet yhdessä ja yhteinen kämppäkin. Silti mietit vielä noita ikäeroasioita? Luulisi, ettei sitä 4 vuoden seurustelun jälkeen enää miettisi, jos kaikki olis hyvin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Näyttääkö miehesi tuolta? Amerikkalaiset näyttelijät ovat tosiaan hieman eri asia kuin suomalaiset pullaposket :D
Mieheni ei ole pullaposki. Kasvot on aika kapeat ja ikääntymisen merkit näkyy selvästi, samaan tapaan kun tuolla kuvan miehellä, paitsi että miehellä ei ole noin ihan tumma tukka, eikä noin isolla alueella kasva partaa. Oon monesti tuota sarjaa katsoessa kauhistellut miten vanhalta Rick välillä näyttääkään, varsinkin jos sillä on kauhean iso parta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap epävarma ja huono itsetuntoinen? Hait ehkä alitajuntaisesti itsellesi miestä, joka pitää sinua varmasti maailman seksikkäimpänä olentona maan päällä. Ja tuollainen vanha mies katselee varmasti noin nuorta tyttöä ihaillen ja haluten.
Kyllä on oman ikäiset miehet mua jahdannut siihen malliin että ei ole siitä kiinni. En ole oikein ikinä tullut toimeen oman ikäisten kanssa, koulussakin kaikki hehkutti miten siistii oli ryypätä joka vkl alaikäisenä ja joka välitunnilla piti karata tupakille, mua ei ois voinu vähempää kiinnostaa ne touhut ja sama meno jatkui vielä monella yli 18 vuotiaana. Uskon että voisin löytää myös oman ikäisen miehen, nyt vaan sattui löytymään tuo 4-kymppinen sopiva mies ensin. Ja ei ole suhteessa mitään valittamista, ikä tulee varmasti tulevaisuudessa haittaamaan kun mies pääsee eläkkeelle kun mä olen 4-kymppinen. Tällähetkellä ei ole iästä mitään ongelmaa, mies pitää ulkonäöstään huolta eikä kasvata kaljamahaa.
ap
Ei sille kaljamahalle aina voi mitään. Tai kaljuuntumiselle.
Saatana että pitää olla hienohelmaa ai että pitää olla hienohelmaa. Sylkäsin juuri jukkapalmun juurelle. phyit. "kaivaa varpaita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä vanhemman rouvan ystävällisiä neuvoja :)Kyllä asutaan yhdessä. Ja miksi jättäisin hyvän miehen, sanonko sille että sori sä rupsahdat kumminkin kohta niin pitää kello hyvissä ajoin vaihtaa nuorempaan? Katsotaan onko ero ajankohtainen sitten kun/jos tuosta miehestä tuleekin perus limanen pertti setä. Ei tässä naimisiin olla menossa niin se on nopea juttu jos haluankin lopettaa suhteen. Kaverille pääsen aina väliaikaisesti asumaan jos tarvitsee.
ap
Onko sua kuitenkin alkanut vähän kaduttaa teidän ikäero? Kun olette 4 vuotta olleet yhdessä ja yhteinen kämppäkin. Silti mietit vielä noita ikäeroasioita? Luulisi, ettei sitä 4 vuoden seurustelun jälkeen enää miettisi, jos kaikki olis hyvin....
Säännöllinen vierailu av palstalla pitää ikäero asiat mielessä. Aina on etusivulla keskusteluja 20v lapsista ja haukutaan vanhempia miehiä ällöttäviksi pervoiksi jos voivat pitää 20v naista seksikkäänä. Eipä tuota ikäeroa tule muuten mietittyä ollenkaan. Ja en kadu että muutin yhteen vanhemman miehen kanssa. Mielenkiintoista tehdä keskustelu aiheesta kun moni on sitä mieltä ettei tämmöinen suhde ole terve ja ei tule kestämään vaan mies vaan hyväksikäyttää nuorta naista tai sitten nainen on rahan takia miehen kanssa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja eikö 4 vuoden seurustelun jälkeen tunne kumppaninsa jo niin hyvin, ettei enää mieti tuleeko siitä miehestä "perus limanen pertti setä" vai ei... Kyllä sitä pitäisi sen verran hyvin jo tutustua kumppaniinsa tuossa ajassa. Ei se ihminen ykskaks vaan muutu joksikin limaiseksi pertiksi jos se ei sitä tähänkään asti ole ollut. Toki miehesi vanhenee ja rupsahtaa, mut se on vaan kestettävä kun on valintansa tehnyt ja jos oikeasti "rakastaa"
Vierailija kirjoitti:
Isähahmon hakeminen.
Höpö höpö.
Itse olen kolmekymppinen nainen ja miesystäväni on 52-vuotias minua köyhempi sekä lyhyempi skeittaaja. (Ei haittaa jos joku tunnistaa tästä kuvauksesta)
Suhteemme perustuu siihen että meillä on vaan niin kertakaikkisen mukavaa yhdessä! On hyvä puhua ja nauraa ja olla hiljaa. Meitä kiinnostaa samat asiat ja ystäväpiirimme on pitkälti sama. Mulle on ylpeyden aihe olla taloudellisesti itsenäinen joten vaikka mies jollain ihmeen kaupalla rikastuisi, meillä olisi edelleen omat rahat kummallakin. Miksi te pinnalliset typerykset luulette että vain samanikäiset voivat olla rakastavassa ja tasapainoisessa suhteessa? "Se vaan on niin" ei käy vastaukseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap epävarma ja huono itsetuntoinen? Hait ehkä alitajuntaisesti itsellesi miestä, joka pitää sinua varmasti maailman seksikkäimpänä olentona maan päällä. Ja tuollainen vanha mies katselee varmasti noin nuorta tyttöä ihaillen ja haluten.
Kyllä on oman ikäiset miehet mua jahdannut siihen malliin että ei ole siitä kiinni. En ole oikein ikinä tullut toimeen oman ikäisten kanssa, koulussakin kaikki hehkutti miten siistii oli ryypätä joka vkl alaikäisenä ja joka välitunnilla piti karata tupakille, mua ei ois voinu vähempää kiinnostaa ne touhut ja sama meno jatkui vielä monella yli 18 vuotiaana. Uskon että voisin löytää myös oman ikäisen miehen, nyt vaan sattui löytymään tuo 4-kymppinen sopiva mies ensin. Ja ei ole suhteessa mitään valittamista, ikä tulee varmasti tulevaisuudessa haittaamaan kun mies pääsee eläkkeelle kun mä olen 4-kymppinen. Tällähetkellä ei ole iästä mitään ongelmaa, mies pitää ulkonäöstään huolta eikä kasvata kaljamahaa.
ap
Ei sille kaljamahalle aina voi mitään. Tai kaljuuntumiselle.
Saatana että pitää olla hienohelmaa ai että pitää olla hienohelmaa. Sylkäsin juuri jukkapalmun juurelle. phyit. "kaivaa varpaita".
En ole ikinä ihastunut kaljamahaiseen tai kaljuuntuvaan mieheen. Voihan sekin olla mahdollista jos pidempään tutustuu ihmiseen. No toivon että nykyisellä miehellä hiukset pysyy päässä kun ei ole vielä alkanut harvenemaan ja isällään ei kaljuuntunut vielä 70 vuotiaanakaan. Ja kyllä sen kaljamahan yleensä saa pois, en tarkoita kaljamahalla mitään pientä "pömppistä"(mikälie) vaan semmosta kunnon tynnyriä joka vähän roikkuu farkkujen vyön päällä hyi, Ei miehelle tule raskausmahan näköistä mahaa ilman omaa syytä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isähahmon hakeminen.
Höpö höpö.
Itse olen kolmekymppinen nainen ja miesystäväni on 52-vuotias minua köyhempi sekä lyhyempi skeittaaja. (Ei haittaa jos joku tunnistaa tästä kuvauksesta)
Suhteemme perustuu siihen että meillä on vaan niin kertakaikkisen mukavaa yhdessä! On hyvä puhua ja nauraa ja olla hiljaa. Meitä kiinnostaa samat asiat ja ystäväpiirimme on pitkälti sama. Mulle on ylpeyden aihe olla taloudellisesti itsenäinen joten vaikka mies jollain ihmeen kaupalla rikastuisi, meillä olisi edelleen omat rahat kummallakin. Miksi te pinnalliset typerykset luulette että vain samanikäiset voivat olla rakastavassa ja tasapainoisessa suhteessa? "Se vaan on niin" ei käy vastaukseksi...
Jaa a.. no teistä tuleekin mieleen joku vähän erikoisempi-hippi-taiteilija-ikinuoripariskunta, et teille se ikäero onkin sallittu. Mut ei muille... ps. Taisin tunnistaa teidät tuosta kuvauksesta! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja eikö 4 vuoden seurustelun jälkeen tunne kumppaninsa jo niin hyvin, ettei enää mieti tuleeko siitä miehestä "perus limanen pertti setä" vai ei... Kyllä sitä pitäisi sen verran hyvin jo tutustua kumppaniinsa tuossa ajassa. Ei se ihminen ykskaks vaan muutu joksikin limaiseksi pertiksi jos se ei sitä tähänkään asti ole ollut. Toki miehesi vanhenee ja rupsahtaa, mut se on vaan kestettävä kun on valintansa tehnyt ja jos oikeasti "rakastaa"
Joo-o, en kyllä usko että tuo muuttuu miksikään pervoksi sedäksi vaikka ikää tuleekin. Sitä vaan täällä kovasti varotellaan miten se rupsahtaa eikä jaksa tehdä mitään ja pitäis vaihtaa nuorempaan.
ap
Se, että 20-vuotiaat "miehet" on useimmat ihan kakaroita vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkö halua naimisiin miehesi korkean iän vuoksi? Menisitkö naimisiin jos mies olisi ikäisesi? Vai oletko vaan sitä tyyppiä joka ei halua naimisiin kenenkään kanssa, yhdessä voi olla ilman avioliittoakin? Jotenkin tuntuu, että tuhlaat elämäsi vanhaan ukkoon. Jätä se ja nauti jonkin aikaa elämästäsi sinkkuna. Kerrytä kokemuksia miehistä yhden yön jutuilla. Sitten vähän myöhemmin hommaa ikäisesi, mene naimisiin ja perusta perhe. Se ei taida olla tuon papparaisen kanssa oikein mahdollista.
Parhaat miehet? No mun henkilökohtainen maku ainakin rajoittuu alle 40v. miehiin.
Miten muuten määrittelisit "parhaan miehen"? Eiköhän se merkitse joka naiselle hieman erilaisia asioita.