Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa 20v tytön kiinnostumaan 40v miehestä?

Vierailija
27.01.2016 |

Sitä asiaa voidaan pohtia nyt porukalla. Mulla on suhde 21v vanhempaan mieheen ja minä tein aloitteen, en osaa sanoa miksi kiinnostuin noin paljon vanhemmasta.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isähahmon hakeminen.

Vierailija
2/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isähahmon hakeminen.

Tämän vastauksen jo tiesinkin. En kyllä ymmärrä mihin tarvitsen isähahmoa kun on oman isän kanssa välit olleet aina kunnossa. Ja mikä on isähahmon rooli mun elämässä?Äitihahmoa ennemmin tarvitsisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pääasia että tulee toisen kanssa toimeen ja on mukavaa. Itselläni on 24v nainen ja olen 37v

Vierailija
4/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, ikis. Nyt on ihan tarpeeksi näitä sun aloituksias täällä.

Vierailija
5/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus riippuu siitä, mitä sillä miehellä on annettavaa: varallisuus ja asema.

Vierailija
6/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan sen nelikymppinen mies jo koulittu. Joku nainen on jo häntä koulinut ja mies oppinut jotain.

Vierailija
7/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo, ikis. Nyt on ihan tarpeeksi näitä sun aloituksias täällä.

En ole mikään ikis. Mun mielestä ei oo mitään väärää vaikka 18 ja 81v seurustelee.

ap

Vierailija
8/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mun mielestä 4-kymppiset on vanhoja, useimmiten pönäköitä ja kaljuuntuviakin. Haiseekin ihan "vanhalle ukolle". Niillä on jo kaikenlaisia vaivoja ja naamastakin niin elähtäneen näköisiä. Iho roikkuu, maha roikkuu jne. Kerropa mulle, kun olet suhteessa sellaisen kans, et vieläkö sillä seisoo ongelmitta? Entäs onko sillä laukeamisen kans ongelmia? Ite en ottais vanhaa ukkoo. -tyttö 23v.

Vierailija
9/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä asiaa voidaan pohtia nyt porukalla. Mulla on suhde 21v vanhempaan mieheen ja minä tein aloitteen, en osaa sanoa miksi kiinnostuin noin paljon vanhemmasta.

Häivy pervo! Eikö se yksi aloitus riitä?

Vierailija
10/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunne sielunkumppanuudesta, yhteensopivuudesta? Ei se ole aina iästä kiinni silloin, jos suhde perustuu johonkin syvempään kuin ulkokuoreen tai pinnallisiin ominaisuuksiin.

Vierailija
11/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh kirjoitti:

Hyi. Mun mielestä 4-kymppiset on vanhoja, useimmiten pönäköitä ja kaljuuntuviakin. Haiseekin ihan "vanhalle ukolle". Niillä on jo kaikenlaisia vaivoja ja naamastakin niin elähtäneen näköisiä. Iho roikkuu, maha roikkuu jne. Kerropa mulle, kun olet suhteessa sellaisen kans, et vieläkö sillä seisoo ongelmitta? Entäs onko sillä laukeamisen kans ongelmia? Ite en ottais vanhaa ukkoo. -tyttö 23v.

Mies nyt 43v ja ei ole mitään mainitsemiasi vaivoja ilmaantunut. Laukeemisen kanssa ongelmia? No ei ainakaan useimmiten liian nopeeta laukee ja se on vaan hyvä. 

ap

Vierailija
12/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap epävarma ja huono itsetuntoinen? Hait ehkä alitajuntaisesti itsellesi miestä, joka pitää sinua varmasti maailman seksikkäimpänä olentona maan päällä. Ja tuollainen vanha mies katselee varmasti noin nuorta tyttöä ihaillen ja haluten.

Vierailija
13/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnostuin ihan vaan karismaattisuuden vuoksi aluksi, myöhemmin koko persoona vei mukanaan. Koin, että parikymppiset miehet on ihan kakaroita, en halunnut suhdetta kakaran kanssa. Halusin perustaa perheen aikuisen ihmisen kanssa. Teininä sähelsin aivan järjettömästi ja jo alle 20- vuotiaana halusin vakaampaa menoa, vakityön ym. Nyt minulla on ne ja lapsikin:)

Vierailija
14/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos laukeaa liian nopeeta niin voi silti jatkaa panemista jos haluaa :D 

Vierailija
15/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta. Mun isällä ja mulla on pienempi ikäero ku sulla ja miehelläs..

Vierailija
16/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai vanhukset tähän pysty? :o

Vierailija
17/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin nelikymppisenä miehenä voin kyllä kumota tuon väitteen.

Vierailija
18/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap epävarma ja huono itsetuntoinen? Hait ehkä alitajuntaisesti itsellesi miestä, joka pitää sinua varmasti maailman seksikkäimpänä olentona maan päällä. Ja tuollainen vanha mies katselee varmasti noin nuorta tyttöä ihaillen ja haluten.

Kyllä on oman ikäiset miehet mua jahdannut siihen malliin että ei ole siitä kiinni. En ole oikein ikinä tullut toimeen oman ikäisten kanssa, koulussakin kaikki hehkutti miten siistii oli ryypätä joka vkl alaikäisenä ja joka välitunnilla piti karata tupakille, mua ei ois voinu vähempää kiinnostaa ne touhut ja sama meno jatkui vielä monella yli 18 vuotiaana.  Uskon että voisin löytää myös oman ikäisen miehen, nyt vaan sattui löytymään tuo 4-kymppinen sopiva mies ensin. Ja ei ole suhteessa mitään valittamista, ikä tulee varmasti tulevaisuudessa haittaamaan kun mies pääsee eläkkeelle kun mä olen 4-kymppinen. Tällähetkellä ei ole iästä mitään ongelmaa, mies pitää ulkonäöstään huolta eikä kasvata kaljamahaa.

ap

Vierailija
19/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vanhemmat (lue: yli 30v) miehethän tähän just pystyy, toisin ku ne nuoret. :D

Vierailija
20/119 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei halua omia lapsia (tälläinen vanhempi mieskään niitä tuskin enää haluaa)

- vanhempi mies on varakkaampi, elämänkokeneempi, todnäk itsevarmempi, ns ''isähahmo'' ja ehkä jopa elättäjä

itse en ikinä seurustelisi noin paljon vanhemman kanssa.. mulle 10 vuottakin tuntuu liian kovalta, jokainen kuitenkin seurustelee sen kanssa kenet kokee itselleen oikeaksi, iästä huolimatta.

Tuossa kuitenkin jotain keksimiäni syitä.