siis noi Ummikot ulkomailla -blondit
Sarjassamme "mitä mä just katoin". Kaks nuorta naista googlaa Berliinissä muuria, et tässä on ollu tällanen muuri minkä yli ihmiset ei oo saanu liikkua, ja se on ollu ihan äskettäin ja ne mietti et miks, ku ei nää ihmiset ei oo täällä yhtään ärsyttäviä ja et miksei ne oo halunnu nähdä toisiaan.
SIIS MITÄ VITTUA NÄILLE OPETETAAN KOULUSSA!?!?! Apuaaaa, Suomen nuoriso!
Kommentit (15)
Minä voin opettajana kertoa, että ei ole kovinkaan harvinaista, että esim. 2000-luvulla syntyneet teinit eivät tunne historiaa yhtä hyvin kuin esimerkiksi 80-luvulla syntyneet. Hyvin harva tiesi esimerkiksi mitä Kylmä sota tarkoittaa.
Minkä ikäinen sinä olet? Rumaa kieltä huutaen.
Mut hyvät perseet. Ei siis hätää elämässä.
Toisella oli ihan selvästi silarit!
Samaa ihmettelin minäkin ja poikani ( 15v.)
Kai tuohon ohjelmaan on valittu vain niitä, joilla on ollut peruskoulutodistuksessa maantieto ja historia korkeintaan 6 tai ovat niin vanhoja, että ovat unohtaneet kaiken oppimansa. Eivätkä lue muuta kuin seiskaa ja iltapäivälehtiä. Toiset pohdiskelijat Prahan asukasmäärää, varmaan 'satoja miljoonia'.
Hyvät tissit ja perse oli kyllä toisella.Vähän liian puupää mun makuun mut tuskimpa Berliinin muurin tarkoituksesta ja kylmästä sodasta haluisinkaan jutella hänen kanssaan.
Tunnen heidät, eivät ole tyhmiä, koulut käyneitä tavallisia tyttöjä. Ohjelma on käsikirjotettu lähes joka sanaa myöten. Tästä oli Heidillä fb postauskin. Myös leikkaamalla hyvin saa katsojia hämättyä!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen heidät, eivät ole tyhmiä, koulut käyneitä tavallisia tyttöjä. Ohjelma on käsikirjotettu lähes joka sanaa myöten. Tästä oli Heidillä fb postauskin. Myös leikkaamalla hyvin saa katsojia hämättyä!
Oliks silarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks silarit?
Toisella on
Eikö sulle ole opetettu mitään tositv-käsikirjoituksista?
Ja onhan se nyt sentään aika hyvä, että googlaavat!