Onko Leonardo DiCaprio hyvännäköinen
Kommentit (35)
Tiranicissa oli tosi söpö, nyt on viinan ja biletyksen turvottama.
Vierailija kirjoitti:
Tiranicissa oli tosi söpö, nyt on viinan ja biletyksen turvottama.
Leo on vaan sitä ihmistyyppiä jolla lisääntynyt paino näkyy ensimmäisenä kasvoissa
Ei ole minun mielestäni, en ole koskaan tykännyt, en edes pahimman Titanic-huuman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jonkun mielestä on hyvännäköinen. Jotkut tykkä poikamaisesta, toiset taas miehekkäämmästä. Jotkut tykkää kaljuista ja toiset taas parrakkaista. Minä tykkään pienirintaisista vaaleista naisista jotka antavat karvojen kasvaa rehottaa. Meillä on niin monta eri makua =)
Ai antavat rintakarvojen rehottaa pienissä rinnoissan?
Leo on todella komea ja tihkuu seksiä. Oikea namu mieheksi 😋
Oli nuorena kyllä, nykyään ei. Leo on muuten homo, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Häntä varmasti kiinnostaa ihan helvetisti mitä olette hänestä mieltä. Panee tällä hetkelläkin huippumallia, teitä ei edes vilkaisisi sillä silmällä, joku turvamies heittäisi teidät niskaperseotteella sivuun jos yrittäisitte lähestyä.
Oletpa ilkeä. Satutko muuten tietämään, että Leonardo on homo eli panee varmaan jotain mallia, mutta miespuolista sellaista. Tai parasta "kaveriansa" Tobey Maguirea.
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorena kyllä, nykyään ei. Leo on muuten homo, ihan oikeasti.
Paljon mahdollista. Tuon ikäinen mies, eikä yhtään avioliittoa eikä lapsia. Sarjadeittaaminen mallien kanssa ei vakuuta.
Tulee sitten postuumisti kaapista.
Mielestäni on. Titanic-aikoina söpö ja poikamainen, pilkettä silmäkulmassa. Nykyään saanut ulkonäköönsöönsä vanhemman miehen charmia. Siltikin vielä jotenkin hyväntahtoisen nälöinen! Ymmärrän kuitenkin, että monet pitää rujokasvoisemmista ja karskeista. Itse arvostan näyttelijänä ja saa vielä lisäpisteitä luonnonsuojelun ja ympäristön puolesta puhujana :)
Katsokaa Gilbert Grape Areenasta. Siinä on komea, kun ei ole vielä ukkoutunut.
Ainoa komea Gilbert Grapessa on Johnny Depp nuorena hoivaamassa vammaista DiCapriota
Leo on minusta ihan komea ja söpö 😄
Ainakin eniten nuorena!