Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellasia miehiä enää jäljellä jotka ei petä

Vierailija
26.01.2016 |

Olen pohtinut asiaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ne on niitä susirumia, joita ei kukaan huoli

Vierailija
2/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen. Komea ja hyvin tienaava. Ja ei, et kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen. Eikä ole ruma vaan komea. Suhtautuu pettämiseen äärimmäisen tuomitsevasti. On myös omistushaluinen. Eikä halua seksiä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa...

Vierailija
4/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on komea mies ja ei petä.

Vierailija
5/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksi miljoonasta.

Vierailija
6/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä varmaan ole.

Vierailija
7/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Mutta ei ole naistakaan.

Vierailija
8/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein yhtä paljon kuin niitä pettämättömiä naisiakin. Käytännössä tuo tarkoittaa tilastollisesti sitä, että suurimmassa osassa suhteita jompikumpi pettää. 

Vierailija
9/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ois.

Sinkkumies

Vierailija
10/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
11/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen. Eikä ole ruma vaan komea. Suhtautuu pettämiseen äärimmäisen tuomitsevasti. On myös omistushaluinen. Eikä halua seksiä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa...

Samalla linjalla tämä upseerin vaimo. En ole toista noin tuomitsevaa pettämisen suhteen tavannut. Ei kyllä ole suunitelmissa itselläkään mutta kovin kyllä uskon ettei hänelläkään.

Vierailija
12/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pettäisi, mutta olen myös tällainen pieni pelkuri, joka haluaa naisesta äidin. Luonnollisestikaan en ole koskaan seurustellut. Laatumiehet pettävät varmaan kohtalaisen suurella todennäköisyydellä. Minä olisin vaan uskomattoman kiitollinen siitä, että olisin saanut ensimmäisen naisen ja ei tarvitsisi yrittää tutustua uuteen ihmiseen enää koskaan.

Vierailija
13/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä olisi, mutta ei kelpaa. Sitten niistä pettäjistä oikein tapellaan.

Vierailija
14/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä. Jos seurustellaan, silloin ei törkitä vieraisiin reikiin.

Vierailija
15/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pettänyt. Aina kyllä saisin ulos lähtiessä, ja se tieto riittää minulle.

Vierailija
16/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotka sanotte ettei miehenne teitä petä voitte olla siitä sata varmoja? Minä ainakin sanon vaan että mieheni ei ole ainakaan koskaan jäänyt kiinni pettämisestä. Ei pidä olla vainoharhainen muttei myöskään sinisilmänen.

Vierailija
17/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut asiaa

Onhan meitä. En ole vielä tähän ikään (44v) ketään pettänyt. Vieraita olen kyllä nussinut, mutta siitähän tässä ketjussa ei ollutkaan kyse.

Vierailija
18/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde alkajaisiksi pois av palstalta, heti. Täällä saa ihan väärän kuvan ihmisistä.

Vierailija
19/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on on, valtaosa. Siis ainakin niistä kaikki, joiden kanssa mä olen seurustellut. Multa saa vongata suhteen alussa niin kauan seksiä ennen kuin suostun, että kaikki pettämään taipuvaiset kaikkoaa. Ihan kätevää. Toki varsinaiset "vonkaajat" heitän kuuseen, se saa paikan, joka kunnioittaa mua ja kestää odotusta.

Vierailija
20/23 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyisin, että onko sellaisia ihmisiä jotka eivät pettäisi. En ymmärrä miten jotkut sen pettämisen vielä ymmärtää ja antaa anteeksi. Ei silloin mielestäni hirveän vahvasti siinä suhteessa mene jos pitää mennä muiden kanssa sänkyyn ilman, että yrittäisi parantaa suhteessa niitä asioita joissa on ongelmaa.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän