Onko sellasia miehiä enää jäljellä jotka ei petä
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen. Eikä ole ruma vaan komea. Suhtautuu pettämiseen äärimmäisen tuomitsevasti. On myös omistushaluinen. Eikä halua seksiä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa...
Oletko varma ettei se sittenkin elä kaksoiselämää? Täällä meinaan toinen samanlainen :)
Arabian niemimaan rikkaissa oljyvaltioissa asuessani seurasin usein baareissa, kuinka aasalaisia prostituoituja tuli tiskille, tilasi juoman, skannasi baarin tarjonnan ja siirtyivat yksin istuneiden, yleensa lansimaalaisten, miesten poytiin. Sanoisin, etta n. 80% noista miehista lahti prostituoidun matkaan. En tieda, tekeeko tilaisuus sitten varkaan. Tyokomennuksella tai liikematkalla jossain hevonperseessa, niin helposti nakojaan nussii kaikkea, joka tarjoutuu. Samoin tyokomennuksella ilman perhettaan olleilla miehilla oli ihan avoimesti filippiinityttoystava siella ja vaimo lapsineen kotimaassa.
No mä ainakin oon vaan ihan varma. Ei taaaas tätä, mä en kestä! En mäkään varmaan jokaisessa suhteessa olisi, mutta tässä oon ja aiemmissakin. Tarkoitan, että jos vielä ettison miehen, niin antaisinkin seksiä ehkä helpostikin ja valitsisin siten myös monille helpohkosti kelpaavan miehen ja siksi riski kasvais.
19