Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia iPhone 6:sta?

Vierailija
26.01.2016 |

Mulle tuo ois eka iPhone, kertokaa hyviä/huonoja puolia. Meneekö näyttö rikki helposti?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo puhelimeksi, en kehtais ihmisten ilmoilla käyttää.

Vierailija
2/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ainakin hankkia vakuutus ja saada se hajalle kun uusi malli tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja helppo käyttää, sen oppii nopeasti.

Mulla on ollut iPhone 6 viime heinäkuusta asti, eikä oo näyttö mennyt (vielä?) rikki. Se kyllä riippuu tosi paljon käyttäjästäkin, oon huomannut että kömpelömmät ihmiset tuppaavat rikkomaan näyttönsä helpommin. Kuoret kyllä auttaa kans.

Sovellustarjonta on iPhonella paras.

Moni valittaa, että iPhoneissa ei akku kestä. Kyllä mulla vaan kestää, vaikka melko paljon tuota käytänkin päivittäin.

Ainoa huono puoli, johon oon törmännyt, on se ettei kestä kovaa pakkasta. Puhelin sammuu itsestään ja väittää että akku on loppu, vaikka akkua olisi kuinka paljon jäljellä. Aukeaa sitten taas, kun odottaa muutaman minuutin ja käynnistää uudelleen.

Suosittelen ostamaan, jos suostuu maksamaan ison summan puhelimesta.

Vierailija
4/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hinta haittaa, saako tuolla millaisia kuvia? Aika vähän tuo 8 megapikseliä. Esim. siinä uudessa Lumiassa on 20...

Vierailija
5/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso käteen!

Vierailija
6/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään valittamista. Toimii kuin unelma, kuten kaikki edellisetkin mallit. Yhdestäkään en ole saanut näyttöä rikki, enkä tajua miten niitä puhelimia oikein käsitellään niin että näytöt halkeilee. En koskaan hommaa muita kuin i-puhelimia.

Vierailija
7/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tosi hyvin. Minulla on myös iWatch ja yhdessä ne ovat hyvä kombo.

Vierailija
8/24 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä puhelin. Tulee hyviä kuvia ja videoita. Jos on DNAn liittymä, joutuu itse käydä laittamassa asetukset niin että pystyy multimediaviestejä lähettämään.

Vierailija
9/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä.

Vierailija
10/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime kesänä. Toimii kuin unelma ja on niin monin kerroin parempi kuin Lumia, mikä minulla ennen oli. Ainoa huono puoli, että kestää pakkasta todella surkeasti. Kaverilla ei tosin tätä ongelmaa ole, tosin hänellä on uudempi IPhone 6 (sai jouluna), että ehkä sullakaan ei oo tätä ongelmaa sit. On meinaan aika ärsyttävä, jos haluaa tsekata kellonajan, soittaa jollekin tai ottaa vaikka valokuvia, mut ei pysty koska "akku loppu".

Toinen huono puoli on laturi, kyllä. Se on tehty jotenki iha ihmeellisesti, että hajoaa tuolta. Laitan kuvan, niin helpompi selittää.

Hyviä puolia on paljon. Ylipäätänsä Apple ja iOs on ehottomasta helppokäyttöisin, ulkonäöltään (mielestäni) hienoin puhelin ja Applen kuulokkeet on 6/5. Kuoriakin saa helposti tähän :D

Ei taia olla myöskään pelkoa, että päivitykset loppuis tästä luurista vähään aikaan, vaikka IPhone 7 julkaistaan tässä jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
11/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku kestää liian lyhyeen.

Vierailija
12/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän iphonet on puhelimien parhaimmistoa. Suojakotelo kannattaa ehdottomasti hankkia, näytöt hajoaa helposti jos luuri putoaa, koske monia puhelimia.

iPhoneissa on ollut jo kauan hyvät kamerat ja näyttö, ei ne pelkät mekapikselit onnelliseksi tee.

Ja mulla ei sit valitettavasti ole iiluuria.

Vierailija
13/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvä puhelin!

Minulla oli aiemmin iPhone 5 ja se nyt lapsella käytössä. Lähes 3 v toiminut moitteetta. Ostin itselleni iPhone 6 vuosi sitten ja tykkään kovasti. Isompi näyttö ja näppärä puhelin.

Suojakuoret minulla käytössä ja näytössä päällä suojamuovi.

Akku kestänyt hyvin.

Suosittelen!

Vierailija
14/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vajaa vuoden ollu, eka omppu. pois en vaihtais, toimii ku unelma ja näyttö pysyny ehjänä. akku kestää sen päivän niiku kaikissa muissaki älyluureissa. ja kamera on vähäisistä megapixeleistään huolimatta huippu, paljo prempia kuvia saa kun kavereiden samsungeilla;) tämä muakin ostaessa epäilytti kun tykkään kuvia räpsiä mutta en oo joutunu pettymään. pakkasenkesto joo syvältä kylläkin..

Vierailija
15/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vaihtaisi pois. Tämä on aivan kuin paras ystävä. 😂 1,5v vanha taitaa tämä oma olla. Kameralla saa tosi hyviä kuvia. Lumiaa joskus testannut niin en kyllä pärjäisi sen kanssa. Yhdestäkään iPhonesta ei ole näyttö mennyt rikki mulla, mutta toisaalta olen ottanut varman päälle ja laittanut lasisen suojan näyttöön ja läppäkuoret. Pakkasen kanssa mulla ei ole tähän asti ollut ongelmia.

Yleensä ne joilla ei ole koskaan ollut Applea niin haukkuvat niitä.

Vierailija
16/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iPhone 6s. Ensimmäinen iPhone mulla ja tykkään. :) paras kaikista mitä mulla on ollu.

Olin ennen myös apple vastainen, mutta niin se vaan mun pään käännytti. Ehdottomasti seuraavkin puhelin applen.

Vierailija
17/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut se 6s nyt jo pian 6kk:tta ja olen ollut oikein tyytyväinen.

On tippunut useita kertoja eikä ole mennyt rikki. Aika huolettomasti olen sitä pitänyt muutenkin eikä näytössä ole mitään naarmuja. Mulla on suojana sellainen takakannessa oleva suoja,jonka reunat ovat just ja just niin, että jos luuri tipahtaa näyttö edellä maahan niin nuo suojakuoren reunat ottaa iskun vastaan ensin.

En muita enää ostaisikaan. Aiempi oli nelonen ja se on nyt tytölläni kun ei sekään ole vielä vuottakaan vanha. Hänellä meni näyttö hiljattain rikki laukussa kun jäi hänen alleen tapaturmassa eli rytinä oli kova, olisi hajonnut mikä luuri tahansa. Uuden näytön sai reilulla kympillä kun itse vaihtoi eli ei paha.

Omassani on vakuutus, että jos hajotan niin saan uuden. Kotivakuutuskin toki korvaisi jotain.

Ei töki eikä pätki. Ei temppuile koskaan eli on ollut hyvin luotettava. Omistan myös iPadin, joten mulle oli senkin vuoksi selvää, että hankin iPhonen sillä mitkään muut ei toimi niin hyvin yks yhteen kun nämä. Löytyy taloudesta nimittäin muitakin. Nuorilla mennyt halvempia tabletteja (Acerin ja Samsungin) rikki niin fyysisesti kun muutenkin toimivuudeltaan ja tulee jopa kalliimmaksi niitä ostella kun iPad mikä kestää vuosia tekniikkansa puolesta.

Varaosat eivät ole nykyään kalliita sen enempää kun muidenkaan merkkien. En tosin ole tarvinnut vielä yhtäkään laturia tmv ostaa kun alkuperäiset on oikein hyväkuntoisia.

Suosittelen luuria! Mutta hanki kunnon suoja sillä iPhone on melko liukas käteen ja ainakin oli omaan käteen totutteleminen alkuun sen koon puolesta.

Netin selailu ym on todella toimivaa eikä ole mikään vielä kaatunut. pilvitallennuksen ja tilan vuoksi ei ole väliä paljonko muistia on ellei nyt sitten johonkin tiettyyn sitä erityisesti tarvitse (työ). iCloud myös oikeasti toimii hyvin eli käytössä et huomaa mitään ihmeellistä (se iCloudin lisätila on n.90cnt/kk ja varmaan isommatkaan paljoa kalliimpia ole) ja tietosi pysyy oikeasti tallessa. On myös kätevää jos vaihdat puhelimesta tablettiin tai päinvastoin niin voit jatkaa saumattomasti toisella laitteella siitä mihin edellisessä jäit (esim.meilin kirjoitus).

Applen tuotteet on sitäpaitsi ainoita joissa ei virusturvaa tarvita. :)

Vierailija
18/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple rupee kyllä olemaan vähän out kun vertaa kehittyneimpiin Anrdoid-laitteisiin....

Ihmettelen ettei edes oled-näyttöä ole saaneet noihin puhelimiin vielä, sehän on kuitenkin laadultaan ihan eri luokkaan kuin Applen puhelinten nykyiset näytöt. Applelta tulossa vasta vuonna 2017 oled-näytöllinen puhelin. 

Suhteessa hintaan Applen ominaisuudet ovat vanhentuneet. Lisäksi Applen jäykkä käyttöliittymä, joka ei anna käyttäjän tehdä mitään muokkauksia, ärsyttää.

Ehkä jos haluaa vain maksimaalisen helppokäyttöisen puhelimen eikä välitä muista ominaisuuksista, niin Applea voi suositella.

Vierailija
19/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applen 16Gb:n versiota ei kannata ostaa, eli vähintään 32Gb:n versio. Apple aikoo itsekin lopettaa noiden 16Gb:n versioidien myynnin.

Ja sitten tuosta laitteiden vertailusta: Pitää verrata samasta hintaluokasta laitteita, ei niin että vertaa 200e:n Android-laitetta (esim. Samsung) 600e:n Applen laitteeseen, eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
20/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava puhelin. Meillä iPhonet koko perheellä. Aikuisilla kutoset, teinillä vitonen ja alakoululaisella nelonen. Lapset siis saavat aikuisten vanhat. Joku aina ihmettelee, miksi lapselle annetaan iPhone. Siksi, että en todellakaan osta uutta, jos kotona on toimivia puhelimia.

Meillä on myös iPadit, Macit jne. Kaikki pelaavat yhteen ja toimivat saman logiikan mukaisesti.

Mulla on ollut iPhone 6 nyt n. 1,5 vuotta. Se on todella hyvä. Olen kokeillut Samsungeja, mutta ne ovat todella kömpelöitä iPhoneen verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi