Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keneltä EI ole lähtenyt hiuksia synnytyksen jälkeen?

Vierailija
26.01.2016 |

Monet pelotellut hiustenlähdöllä minua nimittäin ja tässä odottelen, koska tuo tapahtuu, jos on tapahtuakseen :-/

Että onko toivoa, että ei lähtisikään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla kyllä lähti, mutta ei sitä päällepäin huomannut yhtään mistään, ei tullu kaljuja länttejä tai mitään. Ensin ne kasvo hurjana ja sit osa putoili pois. Samanlaiset, mutta pidemmät hiukset jäi :)

Vierailija
2/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoksella mun huonekaveri oli nainen, joka sanoi ettei häneltä ole lähtenyt. Multa aina lähtee, alkaen siitä kun vauva n. 4kk. Nyt juuri tänään irrottelin harjasta valtavan tupon irtohiuksia :(. Puolen vuoden päästä on sitten taas jo hirveä "juurikasvu", siis ihan kuin olisin leikannut oudon lyhyen otsatukan ja jakauksen kohdalta törröttää siili :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ainakaan lähtenyt normaalia enempää.

Vierailija
4/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt hiukset, vaikka synnytin kolme lasta viiden vuoden sisällä ja imetin yhteensä seitsemän vuotta.

Vierailija
5/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei oo lähtenyt hiukset. Mut jos jollakulla lähtee, se johtuu vain siitä, että hiuksia ei lähde raskausaikana ja ne lähtee sitten myöhemmin synnytyksen jälkeen, usein noin 3-4 kk synnytyksestä. Imetys ei liity siihen mitenkään.

Vierailija
6/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multakaan lähtenyt kummankaan lapsen synnyttyä tavallista enemmän. Lyhyet hiukset tosin ja valtavasti hiuksia (pidän lyhyinä koska painavat liikaa jo puolipitkänä), ehkä vaan en huomannut.

Vierailija
7/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähtenyt. Synnytyksestä kohta vuosi. Mitkään muutkaan uhkailut eli jalkojen pysyvä paisuminen niin, että kaikki kengät pitää uusia tai mieletön lihominen. Ei toteutuneet.

Vierailija
8/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin pari kuukautta sitten, että mitä siitä synnytyksen jälkeisestä hiustenlähdöstä oikein horistaan.

En ihmettele enää! Joka päivä saan irrottaa paksun kerroksen irronneita hiuksia harjasta, ja todellakin joka päivä!

Eipä tuo kuitenkaan sinänsä haittaa, sillä hiusten lähtöä ei päällepäin edes huomaa ja muutenkin mulla on tosi paksut hiukset.

Älä nyt, AP, sitä hiustenlähtöä pelkää 😊

Vierailija
9/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt. Eikä edes rinnat pienentyneet imetyksen jälkeen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sulkasato. Kengät uusiksi. Samoin lantio leveytyi vaikka paino palautui, hameet uusiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän