Keneltä EI ole lähtenyt hiuksia synnytyksen jälkeen?
Monet pelotellut hiustenlähdöllä minua nimittäin ja tässä odottelen, koska tuo tapahtuu, jos on tapahtuakseen :-/
Että onko toivoa, että ei lähtisikään?
Kommentit (10)
Laitoksella mun huonekaveri oli nainen, joka sanoi ettei häneltä ole lähtenyt. Multa aina lähtee, alkaen siitä kun vauva n. 4kk. Nyt juuri tänään irrottelin harjasta valtavan tupon irtohiuksia :(. Puolen vuoden päästä on sitten taas jo hirveä "juurikasvu", siis ihan kuin olisin leikannut oudon lyhyen otsatukan ja jakauksen kohdalta törröttää siili :).
Ei minulta ainakaan lähtenyt normaalia enempää.
Ei lähtenyt hiukset, vaikka synnytin kolme lasta viiden vuoden sisällä ja imetin yhteensä seitsemän vuotta.
Multa ei oo lähtenyt hiukset. Mut jos jollakulla lähtee, se johtuu vain siitä, että hiuksia ei lähde raskausaikana ja ne lähtee sitten myöhemmin synnytyksen jälkeen, usein noin 3-4 kk synnytyksestä. Imetys ei liity siihen mitenkään.
Ei multakaan lähtenyt kummankaan lapsen synnyttyä tavallista enemmän. Lyhyet hiukset tosin ja valtavasti hiuksia (pidän lyhyinä koska painavat liikaa jo puolipitkänä), ehkä vaan en huomannut.
Ei ole lähtenyt. Synnytyksestä kohta vuosi. Mitkään muutkaan uhkailut eli jalkojen pysyvä paisuminen niin, että kaikki kengät pitää uusia tai mieletön lihominen. Ei toteutuneet.
Ihmettelin pari kuukautta sitten, että mitä siitä synnytyksen jälkeisestä hiustenlähdöstä oikein horistaan.
En ihmettele enää! Joka päivä saan irrottaa paksun kerroksen irronneita hiuksia harjasta, ja todellakin joka päivä!
Eipä tuo kuitenkaan sinänsä haittaa, sillä hiusten lähtöä ei päällepäin edes huomaa ja muutenkin mulla on tosi paksut hiukset.
Älä nyt, AP, sitä hiustenlähtöä pelkää 😊
Ei lähtenyt. Eikä edes rinnat pienentyneet imetyksen jälkeen.
Tuli sulkasato. Kengät uusiksi. Samoin lantio leveytyi vaikka paino palautui, hameet uusiksi
No siis mulla kyllä lähti, mutta ei sitä päällepäin huomannut yhtään mistään, ei tullu kaljuja länttejä tai mitään. Ensin ne kasvo hurjana ja sit osa putoili pois. Samanlaiset, mutta pidemmät hiukset jäi :)