olen ihastunut miespuolisee kaveriin ja hän kertoo haaveistaan löytää nainen ja häät ja asunto ja lapsia...
On kauheaa kuulla miehen tulevaisuuden unelmista kun en itse kuulu niihin. Toisaalta olen onnellinen kun on niin innoissaan tuollaisista jutuista.
Ja ei tiedän ettei meistä tule paria ollaan oltu kavereita jo 8 vuotta ja koskaan ei ole tullut vaikutelmaa, että meistä tulisi pari. Mies kerran sanoi minun olevan hänen ainoa naispuolinen kaveri....
Harmi jos minun täytyy alkaa lopetella kaveriutta mieheen.
Mitä te tekisitte? Olen 99% varma, että välit menee vaikeiksi jos kerron. Pelottaa milloin tunteet menee rakkauden puolelle ja sitten olen kusessa.
Kommentit (7)
Seurustelin parhaan kaverini kanssa vuoden. Ei olisi kannattanut. Se kyllä tiedettiin jo ennen yritystä mutta pitihän sitä olla tyhmä
Tietääkö mies että sulla on tunteita? Epäempaattista hehkuttaa sulle haaveista jos tietää että sulla on ihastusta.
Itse katuisin tilanteessasi jos jättäisin kertomatta tunteistani. Ajattele mikä mahdollisuus tuossa on! Ehkä hän vastaisikin tunteisiisi..
Terveisin jo useamman vuoden kaverin kanssa seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Itse katuisin tilanteessasi jos jättäisin kertomatta tunteistani. Ajattele mikä mahdollisuus tuossa on! Ehkä hän vastaisikin tunteisiisi..
Terveisin jo useamman vuoden kaverin kanssa seurustellut.
Minulle tulee tuosta AP:n avauksesta mieleen, että miehellä ehkä voisikin olla tunteita häntä kohtaan, mutta ei kehtaa sanoa mitään samoista syistä kuin AP:kään ei uskalla puhua omistaan. Eli jos AP on miehen ainoa naispuolinen kaveri, niin ilmeisesti mies viihtyy hänen seurassaan ihan persoonana. Voisiko tuo puolison löytämisestä ym haaveilu olla miehen tapa testata jäätä, että tarttuisiko AP hänen vihjeeseensä, ts. onko AP:llä samanlaisia intressejä...?
Kysy siltä, millaisesta naisesta tykkää...
Ihastusta ollut n. 3 vuotta ilmassa osaltani. Ap