Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet toisia nimittelevistä kirjoittajista?

Vierailija
26.01.2016 |

Käyttävät usein sanoja: "idiootti", "tyhmä", "yksinkertainen" jne...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan henkilökohtaiset hyökkäykset kohteliaisuutena. Ne kertovat, että oma kantani on hyvin vahva, eikä asiaperusteluja sen horjuttamiseksi ole.

Vierailija
2/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo lapsellisuudesta. Siinä vaiheessa kun argumentit ei riitä, aletaan haukkumaan. Toki monesti olen havainnut, että haukkumisen kohde on oikeasti väärässä ja haukkuja perustele väitteensä hyvin - silloin ajattelen, että haukkujalla on mennyt hermoon / tunteisiin toisen idiotismi, eikä kykene asialliseen pätemiseen raivonsa vallassa.

Typerää joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kertoo ko kommentoijan kyseenalaisesta älykkyydestä ja kyvystä argumentoida, huonoista käytöstavoista myös.

Eli kertoo enemmän hänestä itsestään kuin siitä jolle ne on osoitettu. Poislukien jos joku fantasioi jotain eläinrääkkäys tai lapsiinsekaantumis tms roskaa ja häntä ni mitetään idiootiksi, silloin lienee syytäkin.

Vierailija
4/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo lapsellisuudesta. Siinä vaiheessa kun argumentit ei riitä, aletaan haukkumaan. Toki monesti olen havainnut, että haukkumisen kohde on oikeasti väärässä ja haukkuja perustele väitteensä hyvin - silloin ajattelen, että haukkujalla on mennyt hermoon / tunteisiin toisen idiotismi, eikä kykene asialliseen pätemiseen raivonsa vallassa.

Typerää joka tapauksessa.

Olet idiootti. Idiootin nimittäminen idiootiksi on vaan ja ainoastaan tosiasioiden tunnustamista, eikä mitään raivoamista.

Niin ja. Oi oi, kun tunteisiin meneminen ja siitä seuraava raivoaminen taitaa olla sulle se kaikkein suurin synti, mitä maailmassa voi tehdä. Paraskin puhuja, kun typeryydestä on kyse!

Vierailija
5/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on kohdistettu jollekin kirjoittajalle, joka itse nimittelee kirjoituksessaan jotain käsittelemäänsä henkilöä, niin ok. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutelevatkohan livessäkin herkästi kyseisiä sanoja...?

Vierailija
7/7 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän riittää, mut ei pidä provosoitua ja laskeutua itse samalle tasolle - vaikkakin sekin saattaa vastapuolta ärsyttää.