Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 23v ja saan lapsen

Vierailija
26.01.2016 |

Onko 23v mielestänne hyvä ikä tulla äidiksi? Mielipiteitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän toukokuussa 23v, jolloin lapseni on 2-vuotias. Mullakin oli 3 v vakkarityö takana, aviomies, omistusasunto ja molemmilla omat autot. Lapsi jää ainokaiseksi, sillä minun oli tehtävä lapset nuorena, ja niin pian kuin mahdollista, minulta poistetaan kohtu ja munasarja, toinen munasarja poistettiin jo murrosiässä, silti pystyin saada lapsen ❤️ Ei se ikä ole mikään. Saman työn äitinä teet kumminkin, olit 40v tai 20 v.

Mua katotaan joskus vähän alaspäin, kun tarhaan vien tyttöä, yksi äiti kerran piilov*ttuili minulle, kun puhui toisen äitin kanssa, huusi toiselle äitille oikeen kovaan ääneen " kun he ovat huoneen ainoat aikuiset". Ihmiset voivat olla tosi tyhmiä. Ei ikinä voi tietää mikä siinä on syy, jos jollakin on nuorena lapsi. Kaikilla ei oo vaan ehkäisy pettänyt. Jos mä olisin odottanut vielä esim 5-10 v lapsentekoa, ei varmasti olisi tullut niin helposti. Olisin joutunut käymään läpi helvetillisen lapsettomuuden.

Onnea hurjasti sinulle, kyllä sitä parikymppisenä jaksaa ihan oikeasti paremmin. Tarhalla minua n. 10 vuotta vanhemmat äidit aina valittamassa äitiyden raskaudesta ja siitä, kuinka on niin väsy.

Onnea❤️❤️

Vierailija
22/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka? ahahahhaha. Vähäks noloo vast eka. Kandee sit tehdä hei ne kaikki putkeen kato q ne tykkää toisistaan niin voit rauhassa käydä röökil tai bileis ku ne kattoo niinq toistensa perään. Heti putkeen vaan joo kaikki, koulut kergee käymään sit joskus ja raha on vaan rahaa ja make kyl menee joskus töihin ihan varmasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eka? ahahahhaha. Vähäks noloo vast eka. Kandee sit tehdä hei ne kaikki putkeen kato q ne tykkää toisistaan niin voit rauhassa käydä röökil tai bileis ku ne kattoo niinq toistensa perään. Heti putkeen vaan joo kaikki, koulut kergee käymään sit joskus ja raha on vaan rahaa ja make kyl menee joskus töihin ihan varmasti. 

Mitä oot vetäny?

Vierailija
24/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oot vetäny?

siis tätä uutta qamaa, mitä make anto, parodiaa. Kandee hei kokeilla kysyy vaik maken kaverilta, kuuklelta. 

Vierailija
25/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain esikoisen 23-vuotiaana, eikä Se hedemällisyys niin nopsaan laske, nyt viisi muksua ja ne saa riittää.. T. Viiden äiti

Vierailija
26/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, minäkin sain ensimmäisen 23 vuotiaana ja nyt hän on 43 v:DDDD

Vierailija
27/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ensimmäiseni 24-vuotiaana. Tällöin minulla oli kaksi ammatillista tutkintoa, useita lisäkoulutuksen käytynä, vakituinen työpaikka, avomies, kiva auto ja asunto.

Täytän pian 26 vuotta ja toinen lapsi syntyy muutaman kuukauden kuluttua.

Kyllä minuakin välillä tuijotellaan vanhempien äitien toimesta neuvolassa, tapahtumissa, perhekerhossa ym, mahdollisesti luullen nuoremmaksi kuin olen.

Minulle on usein sanottu, että hyvähän sinun on, kun olet noin nuori ja jaksat. Olen kuitenkin välillä oman jaksamiseni äärirajoilla loputtoman raskauspahoinvoinnin ja uhmaikäisen kiukkuilijan kanssa. Toisaalta, jos olisin tässä tilanteessa kymmenen vuoden päästä, niin en varmasti jaksaisi, koska nytkin tekee tiukkaa.

Kauhulla odotan mikä hulabaloo tulee, kun on kaksi pientä jaloissa. Mutta oma on valintani, enkä tämän jälkeen aio mukuloita enempää tehdä. Sitten voin taas tehdä töitä tai opiskella jotain uutta ja olla onnellinen, että tein lapset vielä silloin, kun jaksamisestani oli jotain rippeitä jäljellä.

Vierailija
28/28 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No 25-v. alkaa hedelmällisyys laskea, joten kyllä ne lapset kannattaa tehdä nuorena, tai ainakin yksi, en suosittele tekemään useampaa peräkkäin

Isompi lasku hedelmällisyydessä tulee vasta reilusti 30 ikävuoden jälkeen. Se hedelmällisyyden lasku 25-vuotiaana on vielä aika pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme