Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttui koulukuljetusfirma

Vierailija
26.01.2016 |

Täytyy sanoa, että vähän kylmempää suhtautumista kuljetettaviin. Olen tottunut siihen, että kuskit tulevat ratin takaa auttamaan lasta turvavöiden laitossa. Nyt kuski tulee paikalle, avaa taxin ovet ratin takaa ja jää siihen istumaan. Ei tervehdi lasta tai minua, eikä katso, että kyyditettävä on turvallisesti istuinvöissä. Ei anna hyvää ja turvallista kuvaa firmasta ja kuljettajista.

Tämä on ollut aina kuljettajan tehtävä tuo vöiden laitto. Nyt minun pitää se tehdä ja varmistaa turvallisuus. Ja tietysti sen teen, kun oma lapsi kyseessä. Mutta edellinen taksifirma teki tämän aina. Tuli ratin takaa, tervehti ja muutama sana vaihdettiin.

Vantaalta tälläiset terveiset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla purnattavaa tästä. Tosin eilen oli ensimmäinen kuljetus, joten ehkä he se on vain alkukankeutta.

Vierailija
2/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta kyydin maksajalle tai itse suoraan taksifirmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä erityislapsi? Tavallisten koululaisten oletetaan ainakin täällä hoitavan itse turvavyön kiinnittämisen, toki kuski neuvoo jos tulee joku pulma.

Vierailija
4/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin najattelin. Mietin vain, onko liian aikaista ja siksi täällä purnasin. Punasin myös siksi, että saisin jotain rajapintaa siitä, oonko turhan nipo.

Vierailija
5/5 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä erityislapsi? Tavallisten koululaisten oletetaan ainakin täällä hoitavan itse turvavyön kiinnittämisen, toki kuski neuvoo jos tulee joku pulma.

Kyseessä siis tosiaan vammaiskuljetus kouluun.