Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Ei hitsi tätä ketjua :DD
Ja taistelukoira-aiheeseen liittyen. Olen elänyt koko 26-vuotisen elämäni ns. taistelukoirien kanssa, pitbulleja ja dogoja on ollut aina. Nytkin minulla on kumpaakin rotua itselläni. Ovat niin hellyydenkipeitä ja tuo bulli on niin sylikoira kuin olla ja voi. Myös veljelläni ja hänen perheessään on pitbull ja kaksi alle 4-vuotiasta lasta. Ollaan muuten sekä veljeni vaimo että minä kaverikoiratoiminnassa mukana koiriemme kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aluksi samaa mieltä lasusta ap:n kanssa, mutta sitten tajusinkin, että sekoitin taostelukoiran ja maostelukoiran.
Todistelukoiralla olis palvelukäyttöä lakituvassa.
Tämä rotu on jalostettu haistamaan valehtelijat ja väärät valat. Voidaan hyödyntää myös muissa tehtävissä kuten epärehellisten puolisoiden käräyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin aluksi samaa mieltä lasusta ap:n kanssa, mutta sitten tajusinkin, että sekoitin taostelukoiran ja maostelukoiran.
Tämä rotu on jalostettu haistamaan valehtelijat ja väärät valat. Voidaan hyödyntää myös muissa tehtävissä kuten epärehellisten puolisoiden käräyttämisessä.
Hyvä vihikoira siis, vähän niin kuin julkkiskokkien suosiossa olevat haistelu-, paistelu- ja maistelukoiratkin, jotka voivat olla kaikessa snobiudessaan varsin rasittavia. Kuka jaksaa aina muotoilla koiranruoka-annoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku että ap on ihan tosissaan.. :D tää oli hauska ketju, ja aluksi luulinkin että ap oli aito, mutta sitten tuo kirjoitusvirhe meni vähän yli. Mutta onnistunut provo, ap! Innostuit vaan liikaa noiden tarkkaan mietittyjen kirjoitusvirheiden kanssa.. :)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo jheesustelu ja kertokaa miten pelastaa japsi! Ei tuollaisessa erheessa kasvaminen voi olla huväksi pienen terveydelle.
Japsin pelastamiseksi on tehtävä toiminta suunnitelma. Ensiksi varaa reilusti sushia jota ripottelet pitkin pihaa.
Toiseksi varaa keskikokoinen pahvilaatikko japsille. Ovat täysikasvuisenakin aika pieniä.
Pyydystä sushia syövä japsi laatikkoon ja juokse, taostelukoira on kintereilläsi!!!
Vierailija kirjoitti:
"Munin kverila on TAKITSELUKROIA! Lasset on baarassa ekiä kketään kinnoosta!"
Tässä valmis luonnos lasua varten, ole hyvä.
Kavrt lapsent on vaarsa kun nilltä on taostelu bokserit.
Vierailija kirjoitti:
Mietin et pitäskö itsekkin syöttää muksut koirille mut sit selviskin et noi koirat syö van japanilaisia.... dääm ei taida suomalaiset lapset kelvata... hassua kun koirat on kuiteski amerikkalaisia...
Paista ne upporasvassa ensin. Eiköhän ne sitten jenkkikoirillekkin uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsi tätä ketjua :DD
Ja taistelukoira-aiheeseen liittyen. Olen elänyt koko 26-vuotisen elämäni ns. taistelukoirien kanssa, pitbulleja ja dogoja on ollut aina. Nytkin minulla on kumpaakin rotua itselläni. Ovat niin hellyydenkipeitä ja tuo bulli on niin sylikoira kuin olla ja voi. Myös veljelläni ja hänen perheessään on pitbull ja kaksi alle 4-vuotiasta lasta. Ollaan muuten sekä veljeni vaimo että minä kaverikoiratoiminnassa mukana koiriemme kanssa.
Mutta varmaan tiedät noiden rotujen vahvuudet? Miksi ne aina ohitetaan?
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=boxeri&client=ms-android-samsung&prmd=iv…
Näyttää tältä jos et tiennyt
Mistä minä tai kukaan muukaan sen olisi tiennyt. Bokseri on äärimmäisen lapsirakas ja suojeleva oman lauman jäsenille. tee vain lasu joo ja vie resursseja niiden kohdalla jotka oikeasti apua tarvitsevat :(
Ei ole olemassa sellaista rotu kuin "taistelukoira", jos et tiedä koirista mitään niin google autta sua. Koira on koira, omistaja on se kenen takia koiran luonne muuttu , ei koira! Pienet koirat voivat olla vaaralisempia kuin isot tai " taistelukoirat" .
Ja boxeri ei ole taistelukoira nykyään 😂😂😂
Tää on trolli. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että kirjottaa sanan "taistelukoira" 4 kertaa peräkkäin väärin. Trolololololo
Trolli paistaa ja kauas :D
Tai sitten kyseessä on erittäin tyhmä tyyppi joka ei ymmärrä että koiran kun hommaa niin se yleensä KOULUTETAAN. Koirasta ei tule taistelukoiraa ilman että sen sellaiseksi kouluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on trolli. Ei kukaan voi olla niin tyhmä että kirjottaa sanan "taistelukoira" 4 kertaa peräkkäin väärin. Trolololololo
Eihän se välttämättä tyhmyydestä ole kiinni. Joillain ihmisillä on lukihäiriö ja usein näillä on teksti vähän vastaavaa.
Ja joskus näin koiranmyynti-ilmoituksen, jossa oli kirjoitettu Dopermanni ainakin kolme kertaa väärin.
Vaikka olisikin trolli niin silti:
Ei ole olemassa rotua taistelukoira ja taistelu/tappelukoiria ei tule jos ne KOULUTETAAN.
No suurta osaa terriereistä ei kyllä ole tarkoitettu noutamaan (eikä juurikaan ajamaankaan, toki sitäkin voivat tehdä ja kouluttamalla saa ne noutamaankin) vaan kyllä nekin yhdenlaisiksi taistelijoiksi on tarkoitettu. Varsinkin luolakoirakokoiset terrierit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa sellaista rotu kuin "taistelukoira", jos et tiedä koirista mitään niin google autta sua. Koira on koira, omistaja on se kenen takia koiran luonne muuttu , ei koira! Pienet koirat voivat olla vaaralisempia kuin isot tai " taistelukoirat" .
Niin riemastuttava kuin tämä ketju on ollutkin niin nyt vakavasti. Minä omistan erittäin haastavaa rotua useamman kappaleen ja kyllä se haastavuus on koirassa ihan itsessään. Omistajan velvollisuus on pitää huoli, että ympäristö ei joudu kärsimään tästä. Ja nyt kun otit esille pikkukoiravertauksen, niin mainitsepa yksikin pikkukoirarotu joka on VAARALLISEMPI kuin agressiivinen iso rotu. Yhtä looginen väite kuin että kyllä se mopoauto varmemmin tappaa kuin täysperävaunurekka.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole tylsä!
Meidän tutut hommasi MINDFULNESSTELU koiran. Se vasta pahalta kuulostaa.