Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään teisrä todellakaan kiinnopsta että pieni ja savuton LAPSI on baarassa vanhenpinen taistekuloiran takia.
Kyllä mulla enemmän huoli heräisi kaverisi ystävästä...
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Luettelo_taistelukoiraroduista
Siinä aplle, niitä koirarotuja on paljon joita on käytetty tappeluihin. Ja monet roduista ovat suosittuja lemmikkejä.
Ymmärrän huolesi kun on lapsi kyseessä mutta tuskin vanhemmat koiraa on hankkinut tappaakseen lapsen.. Kuten yhdessä kohdassa mainittiin oikealla koulutuksella koira ei käyttäydy aggressiivisesti,,mutta jotkut koirat ovat syntymästään aggressiivisempia kuin muut rodusta huolimatta, jopa sylikoira voi hyökätä päälle.
Toivon että kaikki sujuu hyvin ja koirasta tulee rakastettu lemmikki. Kiva huomata kuinka ap välittää naapurin lapsista :) mutta anna olla
Ansaitsit just vuoden aasi-palkinnon!
Ehkä ap on huolissaan lapsesta niin kovasti, koska pelkää että vanhemmat laittavat taostelijakoiran ja lapsen taistelemaan keskenään katkeraan loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään teisrä todellakaan kiinnopsta että pieni ja savuton LAPSI on baarassa vanhenpinen taistekuloiran takia.
Onneksi on kuitenkin savuton.
Onneksi kaikki baarat ovat nykyään savuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää kestä lukea tätä keskustelua:D taistekuloira:D:D
taik-teku-loiri
Täytyy kyllä myöntää, että olisin kiinnostunut näkemään minkälainen kirjoitustaidon helmi syntyisi ap:n lasu-ilmoituksesta:D
"Munin kverila on TAKITSELUKROIA! Lasset on baarassa ekiä kketään kinnoosta!"
Tässä valmis luonnos lasua varten, ole hyvä.
Ohhoh! Kyllä minä olen aina tiennyt ,että koirat ne vasta kaikkea oppiikin,mutta että jo takomista ja metallitöitäkin!
Osaako koirasi jo takoa kynttilänjalkojakin?
'Taostelukoira' on tosi osuva nimivalinta sellaiselle koulutetulle erikoisrodulle,onnittelen !
Apua mä kuolen nauruun :D "pieni ja savuton lapsi" :D :D :D :D
Lopettakaa jo tuo jheesustelu ja kertokaa miten pelastaa japsi! Ei tuollaisessa erheessa kasvaminen voi olla huväksi pienen terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuo jheesustelu ja kertokaa miten pelastaa japsi! Ei tuollaisessa erheessa kasvaminen voi olla huväksi pienen terveydelle.
Japsin voi pelastaa syöttämällä sille muutakin kuin riisiä, jotta raukkaparka kasvaisi isommaksi. Siinä olet oikeassa, että erheessähän monet japanilaiset kasvavat ainakin ruokavalionsa suhteen. Riisi on turhaa hiilarihöttöä.
Huhu! Kohta luemme iltapäivä lehdistä miten naapuri kaappasi lapsen pelastaakseen sen koiranpennulta!
Vierailija kirjoitti:
Onko perhe siis japanilainen?
Mietin et pitäskö itsekkin syöttää muksut koirille mut sit selviskin et noi koirat syö van japanilaisia.... dääm ei taida suomalaiset lapset kelvata... hassua kun koirat on kuiteski amerikkalaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taostelukoira ei kuulosta vaaralliselta, mutta rotu on mulle uusi.
Tarkoitin tietenkin taisrelukoira, typerys.
Ne on töitä, eikä röitä;)
Vierailija kirjoitti:
Mietin et pitäskö itsekkin syöttää muksut koirille mut sit selviskin et noi koirat syö van japanilaisia.... dääm ei taida suomalaiset lapset kelvata... hassua kun koirat on kuiteski amerikkalaisia...
Tottakai ne syövät vain japanilaisia, kysehän oli alun perin TAOSTELUkoirasta. Taostelu on kiinalainen filosofia, ja kiinalaiset ja japanilaiset eivät tunnetusti tule toimeen keskenään.
Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä, ja että savuttomassakin baarassa on pidettävä lasista huolta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu hurja pittbull. Kovilla pakkasilla se ulkoili leppäkerttu hilkassa ja punaisissa töppösissä.
Siltä oli viety luulot pois.
Awww...😂
En enää kestä lukea tätä keskustelua:D taistekuloira:D:D