Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!

Vierailija
26.01.2016 |

Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?

Kommentit (503)

Vierailija
401/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä jossa on pieniä lapsia, ei pitäisi olla koiria lasten seassa. Koskaan ei voi tietää milloin koiralla naksahtaa ja repii lapsen kurkun auki muutamassa sekunnissa.

Vierailija
402/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheessä jossa on pieniä lapsia, ei pitäisi olla koiria lasten seassa. Koskaan ei voi tietää milloin koiralla naksahtaa ja repii lapsen kurkun auki muutamassa sekunnissa.

Tilastollisesti on paljon suurempi todennäköisyys että se koira pelastaa lapsen hengen. Tilastollisesti on myös todennäköisempää, että omat vanhemmat tappavat lapsen kuin koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 😁😁 koko elämän ollu koiria monella.. Kuinka monta kertaa vuodessa koira tappaa ihmisen? Oikeasti hysteerikot, ottakaa nyt selvää asioista.. Tänne ladellaan ihan mitä tahansa, mutta tilastoja ei ole. Vihataan koiria, ilman mitään faktaa ja olkaa ihan pihalla..

Vierailija
404/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?

Kyllähän nuo kieltämättä ovat vaarallisia lapsiperheissä. Koko ajan on pidettävä silmällä, ettei lapsen kaulavaltimo aukea ohimennen. Useita uhreja tiedetään olevan.

Vierailija
405/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmia? 😊 Voihan marsunkin puremasta joutua lääkäriin 😊 se on totta... Hui hurja boxerdog 😊 ai niin oli mun vanhemmillani boxerkillerdog.. Ainoa mitä piti varoa, oli jäätävä kuolan määrä 😊

Vierailija
406/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmoinen osteluokoira joka käy kaupassa.Kätevä apu kenelle tahansa.

Vierailija
407/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuh vuh vuh kirjoitti:

Mulla on semmoinen osteluokoira joka käy kaupassa.Kätevä apu kenelle tahansa.

Mäkin haluan tuollaisen 😊 shoppailukaveriksi

Vierailija
408/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MEFNE POLIISILLE MUTTA KYLLÄ MINÄ ONNISTUN TÄSSÄ SILTI ETTÄ NAYRAKAA VAAN LUULETTE OLEVANNEE MNIIN NIIN NIIN HASUKUIIJSA. NSAURAN TEILLE OIKEESTI OOTTE SAIRAITA IDIOOTTEJA!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
409/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ap. Kukaan täällä ei halua sinulle mitään pahaa. Olet kehittänyt kaiken omassa päässäsi. Suosittelen psykiatrin puoleen kääntymistä. 

Vierailija
410/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN MEFNE POLIISILLE MUTTA KYLLÄ MINÄ ONNISTUN TÄSSÄ SILTI ETTÄ NAYRAKAA VAAN LUULETTE OLEVANNEE MNIIN NIIN NIIN HASUKUIIJSA. NSAURAN TEILLE OIKEESTI OOTTE SAIRAITA IDIOOTTEJA!!!!!!!!!!!!!!

Poliisit tais nauraa sut ulos sieltä kun noin yhtäkkiä muutit mieltäsi.

Vierailija
411/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taostelukoira? Niin ettäpä mikä jotta?

Vierailija
412/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI PIDÄ PAKIKKAANASA!!! IDIOOTTI TEET TYPERIÄ JOHTO PÄTÖKKSIÄ NOIVAAN EKNÄ PIDÄ SIITÄ. EN MENE POLISSILLE KOSKA SÄÄLIN TEITÄ!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
413/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveria tässä vaiheessa pitää varoittaa.. Oikeasti. Olet vaarallinen... Uhkaat kaverisi lemmikin henkeä. Haukut ihmisiä sairaiksi, samalla uhkailet, haukut, huudat jne... Tarvitse itse apua. Mutta todellisuudessa mitään kaveria ei ole eikä koiraa..

Vierailija
414/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päässyt poliisin puheille, kun suljetulla osastolla m-1 lähetteen kera.

Nyt täytyy vain odottaa, että henkilökunta ottaa netin pois todettuaan ettei nettiterapia toimi.

Bokseri palstalla nauretaan myös tätä keskustelua, joten jos on olemassa joku kaveri (mitä en usko) tälle kahville, niin varmaan keskustelu varmaan löytyy jossain vaiheessa myös tämän kaverin silmiin.

Vierailija
415/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin paras!!! Säälit meitä 😊 Parasta ajan vietettä pitkästä aikaa 😁

Vierailija
416/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai taistelukoira on rotu. Samoin huumekoira, poliisikoira ja pelastuskoira. Esim poliisikoiran pentuja syntyy vain kahdelle poliisikoiralle. Jos sekoittaa vaikka huumekoiran ja poliisikoiran niin saa aika epäluotettavia poliisikoiria ja saattaa vaikka takavarikoidut huumeet kadota.

Vierailija
417/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päässyt poliisin puheille, kun suljetulla osastolla m-1 lähetteen kera.

Nyt täytyy vain odottaa, että henkilökunta ottaa netin pois todettuaan ettei nettiterapia toimi.

Bokseri palstalla nauretaan myös tätä keskustelua, joten jos on olemassa joku kaveri (mitä en usko) tälle kahville, niin varmaan keskustelu varmaan löytyy jossain vaiheessa myös tämän kaverin silmiin.

No linkkkaappa palsta nin käyn siellä sanomsa SUORAT SANAT!!!!!!!!!!! Sitiä paisti mistä kaverinii tiet'äää että se olen JUURI MINÄ!!!!???++++++ 8D

Vierailija
418/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, kerro bokseripalstan osoite. Haluan lisää viihdettä :D

Vierailija
419/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin paras!!! Säälit meitä 😊 Parasta ajan vietettä pitkästä aikaa 😁

OOT HOMO!!!!!!!!

Vierailija
420/503 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁 nainen puhuu kunnianloukkaus syytteistä ja nimittelee täällä ihmisiä.. Tää ketju päin niin niin farssi kun olla ja vaan voi. Jos totuutta puhutaan. Mitään kaveria ei ole, mitään koiraa ei ole. Minäkin haluan sen bokseri palstan osoitteen missä tätä hupia riittää 😁 ihmisellä totuus on täysin karannut huutelee paskaa ja himoa kun mitää muuta ei enää ole. Uhkaa kaverin koiraa, huutaa, raivoaa, nimittelee ym kun ei enää, mitään muuta ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän