Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!

Vierailija
26.01.2016 |

Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?

Kommentit (503)

Vierailija
441/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai on yleensä viikon huonoin päivä,kiitos tästä nauruterapiasta taas. :D Piristi päivää kummasti :D

Meidän taostelukoirat makaa sohvalla selällään kuorsaamassa,kohta 1v poika käy välillä tökkimässä,luultavasti tarkastamassa että ovat hengissä :D Märkiä kuolasuukkoja saa palkaksi.

Enemmän mä olisin huolissani tästä ketjun aloittajasta kuin siitä kaverin perheessä asuvasta hurjasta taosteluloirasta :D :D Enemmän taitaa Ap olla vaaraksi kuin viaton pieni koiranpentu. Kyllä minä hankkisin jonkun pelottavamman ja suuremman koiran vahtimaan lapsiani jos minulla olisi tuollainen ystävä. 

Kirjoittaa nyt lasu sen takia että hankkivat koiran. Meillä on myös kaksi taistelukissaa,ovat huomattavasti vaarallisempia kuin nämä hurjat taosteluloirat ja koirat. (Opettelisit edes kirjoittamaan sanan oikein. Huoh!)

Kyllä ne poliisit ja lastensuojeluvirkailijat nauravat sut pihalle jos sinne menet tälläisen asian takia heidän aikaansa viemään. 

Suosittelen lämpimästi soittoa lähimpään terveyskeskukseen ja varaamaan sieltä ajan psykiatrille. Kyllä se elämä siitä vielä alkaa näyttää valoisammalta. :D

Vierailija
442/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vileä sanooa että toivion ett ä pastan lukijoillia ja kommetnin kiriiottajilla ei oel lapsia. Ja toisaalt tiedän ettei ole koska silloin olisitte palion järkevänpiä ja osaisitte prjiorisoijda LASTEN EDUN ykökseksiiii!!!!!!1111

Onko pastan lukijoilli jokin pastakokin avuksi kehitetty rotu? Entä kommetnin kiiriiottaja? Siitä tulee mieleen jokin venäläinen kgb: n taskumattivakooja, joka ryyppää kohteensa pöydän alle. Entäs sitten tuo pallion, onko se sukua japanilaiseen lumikolakoiralle? Sitten on vielä prijirisoida, mahdollisesti venäläinen ruokasoodan noutajarotu ja ykökseksiii, mikä kuulostaa hieman perverssiltä mamurodulta.

Tietoa näistä ei löydy netistä eikä yliopiston kirjoista, joten nyt K ja muut tietoniekat faktatietoa pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAOSTELUKOIRAT eivät sovellu perheympäristöön, kuten eivät myöskään taostelukalat, tai muut taosteluun jalostetut eläimet. Tämän pitäisi olla kaikille harmäläisille selvää kuin vesi, mutta ei taida kuitenkaan olla. 

Ehdottaisin ottamaan yhteyttä paikallisiin viranomaisiin. Voivat lähettää tarkastajan paikalla katsomaan onko kyseessä tosiaan taostelukoira, vai kenties halpa kiinalainen kopio. Taostelukoira lopetetaan viranomaisten toimesta, muutaman päivän varoitusajalla ja halpa kiinalainen taostelija laitetaan maitojunalla takaisin Kiinaan. 

Älä missään nimessä kerro huolistasi tälle perheelle, koska he voivat usuttaa koiran kimppuusi. Tämä ei ole ennen kuulumatonta toimintaa, taostelusta onnistuneissa ihmisissä. 

Vierailija
444/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lasu?

Oletko tutustunut ko. koirarodun tietoihin?

Tieto auttaa ahdistusta ja oikaisee väärinkäsityksiä.

Vierailija
445/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotu?

Eikö se nyt tulljt selväksi vidläkään!

T A I S T E L U K O I R A!

Voivoivoi, kiroitusvirhe pihkulainen sentään....

Älä ota enää :D

Vierailija
446/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rotu?

Eikö se nyt tulljt selväksi vidläkään!

T A I S T E L U K O I R A!

Voivoivoi, kiroitusvirhe pihkulainen sentään....

Älä ota enää :D

Minkälainen on Vidläkään teistelukoirai? Kuulostaa joltain paikalliselta lajilta? Onko tuo Vidläkään jotain neonderdaalikieltä ja mitä tarkoittaa koirai?

Vierailija
447/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on hävinnyt, kun ei saanut tahtoaan läpi 😄 lasut ja muut jäi tekemättä.. Ja tasan ei kaveri tiedä hänen kirjoituksistaan 😉 tai sitten on kaverikin yhtä ***** kun aloittajakin..

Vierailija
448/503 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kaveria ja koiraa ei ollut olemassa muualla kuin aloittajan päässä. Ehkä hän meni tekemään ilmoitusta ja päätyi pehmeään, pyöreään huoneeseen.

Jos kaveri vastoin todennäköisyyttä on olemassa ja saanut tietää tästä keskustelusta, lienee aloittajan onggelma ratkennut, kun enää ei ole kaveria. 

Vierailija
449/503 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Rauhaa. 😁 Voi teitä...

Vierailija
450/503 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Tuen kyllä jonkinlaisen luvan tai koira-ajokortin suorittamista minkä tahansa ison puruvoiman omaavan koiran pitoon. Sen verran nähnyt näitä ongelmatapauksia Helsingissäkin.

T. 128

Mä taas tuen sitä minkä tahansa kokoisen koiran omistajalle. Useammin näkyy huonosti käyttäytyviä, aggressiivisia pikkukoiria kuin isoja, pieniä kun on helppo kiskoa hihnasta puuttumatta itse käytökseen sen kummemmin. 

Mulla on käyttölinjainen sakemanni, joka ei siedä vieraita koiria. Silti se pysyy käskyn alla ohittaessa ja pitää katseen mussa. Ja siitä huolimatta että vastaantuleva pikkuräksyn omistaja näkee että tän kanssa joutuu tekemään töitä nätin ohituksen eteen, annetaan sen pikkuräksyn tulla melkein toisen naamalle räksyttämään. Se on oikea malliesimerkki siitä, miten vastuu omasta koirasta siirretään isomman koiran omistajalle. Muutaman kerran olen sanonut tällaisessa tilanteessa että ei taida koira kovin rakas sulle olla.

Mulla on upealuonteinen, rakas, ystävällinen ja luotettava, mutta hemmetin haastava ja helposti kuumuva koira. Sen kanssa tehdään töitä jokaikinen päivä. Samoin pitäisi toimia koiran kokoon katsomatta jos koiralla on edes yksikin käytösongelma.

Vierailija
451/503 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastuullinen omistaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista rotu kuin "taistelukoira", jos et tiedä koirista mitään niin google autta sua. Koira on koira, omistaja on se kenen takia koiran luonne muuttu , ei koira! Pienet koirat voivat olla vaaralisempia kuin isot tai " taistelukoirat" .

Niin riemastuttava kuin tämä ketju on ollutkin niin nyt vakavasti. Minä omistan erittäin haastavaa rotua useamman kappaleen ja kyllä se haastavuus on koirassa ihan itsessään. Omistajan velvollisuus on pitää huoli, että ympäristö ei joudu kärsimään tästä. Ja nyt kun otit esille pikkukoiravertauksen, niin mainitsepa yksikin pikkukoirarotu joka on VAARALLISEMPI kuin agressiivinen iso rotu. Yhtä looginen väite kuin että kyllä se mopoauto varmemmin tappaa kuin täysperävaunurekka.

Mua on purrut pikkukoirat useamman kerran, ja ainostaan silloin voi pikkukoira olla vaarallisempi kuin iso, jos pääsee väärä bakteeri verenkiertoon (mutta se bakteeri voi löytyä koiralta kuin koiralta). Ei ole koskaan niin tapahtunut vaikka puremia olen pieniltä ja isoilta ottanut enemmän kuin tarpeen. (kouluttanut koiria, joilla ongelmia). Isot koirat tekee sen verta pahaa jälkeä jos esim. kultaisen noutajan kokoinen että kunnon varustukset on oltava. Tiettyjä rotuja, esim. juuri niitä taistelukoiria, en edes lähde kouluttamaan, sen verran on itsesuojeluvaistoa. Niissä kyllä työsarkaa riittäisi ja tiedän että moni on niiden kanssa ihan pulassa, mutta se on iso kynnys tehdä se viimeinen päätös koiran kanssa, vaikka on tiedossa että koira olisi hengenvaarallinen. Jonkinlainen ajokortti noihin koiriin pitäisi kyllä olla.

Suosittelen kouluttautumaan myös itse. Koulutusmetodissasi on jotain vikaa jos koirat purevat sinua.. :(

Vierailija
452/503 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat vie lapsen baariin ni se tuskin on koiran vika. Hitto ku saa nauraa vedet silmissä että voiko koiran hankkimisen perusteella tehdä lasun. 😂

Vierailija
453/503 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäköhä mie taas lueskelen?

Vierailija
454/503 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VOIN TULLA PANEMAAN SITÄ SOTAKOIRAA PERSEESEEN, ANNA VAAN OSITE MISTÄ SEN LÖYTÄÄ!!

Niinisalon varuskunta, sotakoiraosasto.

Tervetuloa purtavaksi.

Vierailija
455/503 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katekismuskoera

Vierailija
456/503 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu tälle taostelukoiralla nykyään?

Vierailija
457/503 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taotao sehän on se panda. 

Voisin päätellä että olet nyt turhan hysteerinen asiasta ja kirjoitat tänne turhankin hysteerisesti että menee senatsakasin.. Rauhoitu ja vedä syvään henkeä. 

Vierailija
458/503 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta mä kuolen nauruun!!!!!!!!;,,D

Mikä ketju!

Savuton japsilapsi baarassa haistelukoiran kynsissä!

Vierailija
459/503 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli bokseri kun olin 8 vuotias, ja vielä ollaan hengissä. Ei ole vaarallinen, ellei oikeasti rupea kiusaamaan koiraa.

On sellaisiakin koiria, jotka eivät ole vaarallisia, vaikka joku lapsi oikeasti kiusaisikin.

Joo ja niissä on joskus patteritkin. 

Vierailija
460/503 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mun edesmennyt tappajakoira useesti vanhainkodilla yövuorossa. Miettikääs sitä!

Mitenkäs, eikö työkaverit valittaneet hajusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi