Kaverin perhe hankki TAOSTELUKOIRAN!
Tuon rotuinen koira ei todellakaan sovi lapsiperheeseen! Se on jalostettu tappamaan! Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Voinko tehdä lasun?
Kommentit (503)
Ei shaatana tätä ketjua. Mä täällä yritän leipoa huomisiin juhliin ja huutonauran vaan tätä ketjua 😂
Ja mitä näihin taistelukoiriin nyt tulee, niin voin sanoa että kyllä se on ihan miten sen koiran kouluttaa. Vähän niinku lapsenkin. Jos jättää kouluttamatta ihan kumman vaan niin suuri todennäköisyys on että niistä tulee kusipäitä tavalla tai toisella. Tuolla sohvalla toi mun taistelukoira aka bokserinpentu nyt nukkuu ja illalla tulee tyynyn taakse ja laittaa pään posken viereen. Sehän saattais jopa raadella mut yön aikana! Juoksee karkuun kun joku haukkuu ulkona ja eilen pelästyi aura-autoa niin että sisälle olis pitäny päästä. Vihansuopainen ja taistelutahtoinen sanon minä!
taostelukoiran omistaja kirjoitti:
Kuolen nauruun täällä junassa!
Ja mulla odottaa kotona oma taostelukoira, joka raatelee mut nuolemalla naaman....
Tässä se taas nähdään. Viattomat kouranomistajat ovat vaarassa tukehtua nauruun, mistä seurauksena tulisi orpoja lapsia ja kouria. K on siis selvästi vaarallinen ympäristölleen ja varmasti myös itselleen. Onneksi konstaapeli Jutti on varmaan jo virkavelvollisuutensa täyttäen toimittanut K lääkärin vastaanotolle ja sieltä eteenpäin pehmeään pyöreään huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ikään katsomaatta (vaikka täällä pröii teinejä niin olette silti korvausvelvollisia) pitäisi miettiä mitä nettiin kirjiottaa koska tästä tulee nyt vähän ikävänpi juttu.
Mun teini ja mies pröii kanssa aika paljon, ja välillä tulee myös ikävänpi juttu... ne ei aina muista olevansa laktoosittomia.
Minä haluaisin haikukissan. Olisi ihanaa kun se vanuisi jossain sohvalla ja silmät raukeana, rauhallisesti ja matalalla äänellä, lausuisi haikuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin haikukissan. Olisi ihanaa kun se vanuisi jossain sohvalla ja silmät raukeana, rauhallisesti ja matalalla äänellä, lausuisi haikuja.
Ne ovat aika vaativia lemmikkejä. Omani vilustui tuulettaessani. Sen ääni käheytyi ja viikkoon se ei ole suostunut lausumaan kuin pari laimeaa tankaa 😞. Täytynee viedä se lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat aika vaativia lemmikkejä. Omani vilustui tuulettaessani. Sen ääni käheytyi ja viikkoon se ei ole suostunut lausumaan kuin pari laimeaa tankaa 😞. Täytynee viedä se lääkärille.
:'D
Hyvä tietää! Täytyy siis olla tarkkana ettei kissa pääse vilustumaan. Pitää varmaankin hommata sille mukava, kokovartalon oloasu, ja villasukat. Saunaan on tietysti pääsy joka päivä.
Helvetin ärsyttäviä kirjotusvirheitä koko ketju täynnä :---DD
Minä en siis ymmärrä MITEN TE KEHTAATTE vaiika netin välityksellä kirjoitemmekin! Olen tuskallut tätä asiaa kotona ja melkiein on itkku päässyt. Muttälkää edes kuvitelko ettää että unohtaisin.... Aijon tehdeä uusen ketjusen ja myös kaskplussalle ja demin ja suomi24jään ja oirapalstoille!! Ja ei edes mikään poliisi jutti vaan JUTTU idioottit. Ja ylälaudalle. Oodottrakaa te siellä vaan POLIISIN vieraluia . Mitä teidä n LAPSETKIN sanoo???!!!!!1
Vierailija kirjoitti:
Helvetin ärsyttäviä kirjotusvirheitä koko ketju täynnä :---DD
HAISTA PASKKA!!!!!!!!!!!!!!11
Ja taistelukoira ei tulle pysymää kaverini perheessä pidän siitä huolen keijnolla millä hyväsnä!!!
SAATTANAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!11
Pitäskö perehtyä asiihin ensin, sitten vasta ölistä...
Tais viedä kissa kilelen nyt kun tiedätte että tuli poiliisi juittu!! :DDDDDDD Oikeestii nauran teillwe ::::DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö perehtyä asiihin ensin, sitten vasta ölistä...
Voit painuu JORVIIN mun keskustelusttaa!!!!
Ja taistelukoira ON rotu vittun idirootit!!!!!!!111111111111111 :dDDdd
Voi apua, en voi lakata nauramasta! Tämä taostelukoirarotu kun on niin perhekoira ja lapsiystävällinen kun vaan voi olla! Nimim. kolmas bokseri ja kaksi lasta ja kaikki, myös vieraat ym. voi hyvin :-D
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuo pahamaineinen koira raatelee pientä vauvaa ja vanhemmat nauravat taustalla, edesvstuutonta! https://www.youtube.com/watch?v=d69Wj4VdP-o
Meillä oli ihan sama meininki
Kun lapset oli pieniä, tuollainen samanlainen taostelukoira raateli aivan samalla tavoin meidän kolmea lasta, ja me itse sekä välillä myös tutut ja naapurit katseltiin ja naureskeltiin vieressä. Nykyinen taostelukoiramme raatelee tyttärenpoikaa samalla tavalla, meillä on ihan sukupolvesta toiseen jatkettu tätä lastenraateluperinnettä😀
Voisiko edes joku ajatella lapsia! (Maude Flanders)
Vierailija kirjoitti:
Minä en siis ymmärrä MITEN TE KEHTAATTE vaiika netin välityksellä kirjoitemmekin! Olen tuskallut tätä asiaa kotona ja melkiein on itkku päässyt. Muttälkää edes kuvitelko ettää että unohtaisin.... Aijon tehdeä uusen ketjusen ja myös kaskplussalle ja demin ja suomi24jään ja oirapalstoille!! Ja ei edes mikään poliisi jutti vaan JUTTU idioottit. Ja ylälaudalle. Oodottrakaa te siellä vaan POLIISIN vieraluia . Mitä teidä n LAPSETKIN sanoo???!!!!!1
Kaikesta huomaa, että ymmärryksesi taso ei yllä lähellekään mahtavaa ulosantiasi. Oletko ehkä lyönyt päätäsi liikaa tuohon ylälautaan vai oletko ottanut liikaa pillereitä viskin kera?
Mihin mahdat pyrkiä tekemällä uusia keskusteluja, hauskuttamaan ihmisiä ehkä?
Kysymyksesi innoittamana näytin kirjoituksiasi 7 vuotiaalle pojallemme ja hän sanoi, ettei kukaan voi oikeasti kirjoittaa noin huonosti ja totesi sitten, että tuo kirjoittaja on pöpi. Lapsen suusta kuulimme totuuden taas kerran😂
Jos meinaat tehdä ilmoituksen poliisi Jutulle sähköisesti, niin epäilen mahtavat Kilon poliisin tulkkiresurssit riittää sen kääntämiseksi selväkieliseen muotoon. On siinä kavereilla ihmettelemistä : Nupur japs lumcoca jyök tapajcoka kimpuum ja lpsi savutoi bubis...
Toisaalta kirjallinen ilmoitus saattaa olla ainoa mahdollisuutesi. Jos olet oikeasti noin sekaisin, on konstaapeli Jutti velvollinen toimittamaan sinut Jorviin lääkärin pakeille.
Kuolen nauruun täällä junassa!
Ja mulla odottaa kotona oma taostelukoira, joka raatelee mut nuolemalla naaman....