Miehen seksipuheet vie multa halut lähes kokonaan... ;S
Aikasemmin ei ennen seksiä eikä seksin aikana puhunut noin paljon ällöjä mitä nykyään puhuu. Musta tuntuu että se ottaa vaikutteita pervoja solkenaan puhuvasta kaverista, ja mua ahdistaa koska menee fiilis kun mies avaa suunsa. Ennen seksi alkoi kosketttelusta ja suutelemisesta, nykyään mies käyttää seksin harrastamisesta sanaa jörniä! ;S yöh, ketä nainen lämpeää yhtään jos mies tulee sanomaan että mennääkö jörnimään/tekis mieli jörniä.. Uuh, ja seksin aikana puheet pahenee, millon on kuumia kumpuja, taikasauvaa, salaisia kammioita, liukasta liimaa ja hyäh en edes halua kirjottaa. :S Mä en vaa tykkää tollasesta, alkaa äklöttää. Ei mies vaan ne puheet..
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin ei ennen seksiä eikä seksin aikana puhunut noin paljon ällöjä mitä nykyään puhuu. Musta tuntuu että se ottaa vaikutteita pervoja solkenaan puhuvasta kaverista, ja mua ahdistaa koska menee fiilis kun mies avaa suunsa. Ennen seksi alkoi kosketttelusta ja suutelemisesta, nykyään mies käyttää seksin harrastamisesta sanaa jörniä! ;S yöh, ketä nainen lämpeää yhtään jos mies tulee sanomaan että mennääkö jörnimään/tekis mieli jörniä.. Uuh, ja seksin aikana puheet pahenee, millon on kuumia kumpuja, taikasauvaa, salaisia kammioita, liukasta liimaa ja hyäh en edes halua kirjottaa. :S Mä en vaa tykkää tollasesta, alkaa äklöttää. Ei mies vaan ne puheet..
Hahaha, ei voi olla totta? Ootko nunna vai mitä? En tiedä olenko seurustellut friikkien naisten kanssa, mutta monet ovat olleet helvetin rivoja suustaan. Kesken seksin saattanut sanoa, että "nussi mun tiukkaa huoranpillua oikein kunnolla..." jne. M37
Jaa, mulla tulee noista miehen puheistä äklö olo. Kyllä mä tykkään ouhua tuhmia seksiä ennen/aikana mutta toi on musta mautonta. Tietenkin joku tykkää ja toinen ei, itse kuulun näissä puheissa jälkimmäiseen ryhmään.
ApNo mutta noi sun esimerkithän oli ihan kesyjä. Hädin tuskin tuhmia. :D
Eihän ap sanonut että miehen jutut olivat liian tuhmia hänelle. Itse pidän tuhmista puheista sängyssä mutta tuollainen omituinen lässytys veisi halut itseltänikin.
No mutta noi sun esimerkithän oli ihan kesyjä. Hädin tuskin tuhmia. :D