Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen seksipuheet vie multa halut lähes kokonaan... ;S

Vierailija
26.01.2016 |

Aikasemmin ei ennen seksiä eikä seksin aikana puhunut noin paljon ällöjä mitä nykyään puhuu. Musta tuntuu että se ottaa vaikutteita pervoja solkenaan puhuvasta kaverista, ja mua ahdistaa koska menee fiilis kun mies avaa suunsa. Ennen seksi alkoi kosketttelusta ja suutelemisesta, nykyään mies käyttää seksin harrastamisesta sanaa jörniä! ;S yöh, ketä nainen lämpeää yhtään jos mies tulee sanomaan että mennääkö jörnimään/tekis mieli jörniä.. Uuh, ja seksin aikana puheet pahenee, millon on kuumia kumpuja, taikasauvaa, salaisia kammioita, liukasta liimaa ja hyäh en edes halua kirjottaa. :S Mä en vaa tykkää tollasesta, alkaa äklöttää. Ei mies vaan ne puheet..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käske sen olla hiljaa.

Vierailija
2/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDD Jörniä ahahahahaha liukasta liimaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Voi raukka! Oletko koittanut puhua asiasta miehen kanssa?

Vierailija
4/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikasemmin ei ennen seksiä eikä seksin aikana puhunut noin paljon ällöjä mitä nykyään puhuu. Musta tuntuu että se ottaa vaikutteita pervoja solkenaan puhuvasta kaverista, ja mua ahdistaa koska menee fiilis kun mies avaa suunsa. Ennen seksi alkoi kosketttelusta ja suutelemisesta, nykyään mies käyttää seksin harrastamisesta sanaa jörniä! ;S yöh, ketä nainen lämpeää yhtään jos mies tulee sanomaan että mennääkö jörnimään/tekis mieli jörniä.. Uuh, ja seksin aikana puheet pahenee, millon on kuumia kumpuja, taikasauvaa, salaisia kammioita, liukasta liimaa ja hyäh en edes halua kirjottaa. :S Mä en vaa tykkää tollasesta, alkaa äklöttää. Ei mies vaan ne puheet..

Heivaa se nauta helvettiin. Ansaitset parempaa,

Vierailija
5/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahahah aamun naurut tästä :DDDDDDDD mutta joo, kannatan suoraan asiasta sanomista.

Vierailija
6/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano sille että kannattaa siistiä suu jos meinaa saada?

Vierailija
7/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVETIN LIUKASTA LIIMAA xDDDd

Vierailija
8/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se on huomannut ettet pidä moisista puheista, koska lerroit että sinulta menee fiilikset. Ei kai silloin kukaan seksiä jatka, jos se itsestä tuntuu ahdistavalta.

Vierailija
9/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala riimitellä. Kaija koon jossain kappaleessa liimaa rimmaa kiiman kanssa... pääsette ehkä tämän myötä yhteisymmärrykseen, että voisi naida hiljaisuudessa!

Vierailija
10/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, oikeasti? Sano, että jos meinaa jotain noista saada, niin ei sano sitä ääneen enää ikinä. Hyih. Minkä ikäinen ukko?

Vierailija
11/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapalloon vaan eli alat itse puhumaan mätisäkeistä, taikapillistä ja jormaräästä. Kuiskaat hempeästi korvaan, että: "tulehan pervo, saat laittaa pikku pillisi äitin ryppyiseen lemmenluolaan. Jos mies innostuu vaan, niin parempi lempata äkkiä.

Vierailija
12/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisia kammioita apn elimistössä :D

Vierailija
13/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.. taidankin tänään huutaa miehelleni "kultsiii tuu jörnimään mua"

Vierailija
14/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiihottuisin tollasesta :DD

Vierailija
15/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan reippaasti vain, että turpa kiinni tai voi mennä muualle. Ja jos jotakin alkaa kuulumaan kesken kaiken, niin poistut paikalta. Ihan kaikkea ei tarvitse sietää ja se olet sinä joka typeryyden joudut lopettamaan kun mies ei ilmeisesti asiaa tajua.

Vierailija
16/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "jörniä" ole mikään verbi :D

Vierailija
17/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä pitäs sanoa suoraan, en vaan tiiä että miten. :( eikä mies ole huomannut että menee fiilis, on niin omien puheiden lumossa. Mies on 27v

Ap

Vierailija
18/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kullin kulma laskisi 90 astetta, jos nainen kysyisi "ketä nainen..."

Oooo, ketä -nainen mä oooon, oooo poissa huoleni on...!!

Vierailija
19/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kommunikointi olis ihan hyvä vaihtoehto. Sano sille, että sen jutut saa sut kaikkea muuta kuin syttymään,  ja että et tajuu miksi se on niitä alkanu puhumaan. Ja tee kumminkin selväksi että haluat miestä muuten kyllä (ettei se nyt ihan nolostu). 

Vierailija
20/42 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei "jörniä" ole mikään verbi :D

Oli vmikä oli mutta jos sitä sanaa käyttää seksistä nin no thanks!

Ap