Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin lapsesi/lastesi isovanhemmat eivät enää pysty?

Vierailija
25.01.2016 |

Ikänsä tai vaivojensa vuoksi, tai jaksamattomuutensa, tai haluttomuutensa vuoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole semmoista yksittäistä juttua, jonka pystyisi tässä nimeämään, mutta kyllä mun äitini pitää ottaa aika iisisti lasten (4 ja 1) kanssa. On osatyökyvyttömyyseläkkeellä, nyt on toivoa, että voisi ehkä saada kokonaisen työkyvyttömyyseläkkeenkin. Työ ottaa niin fysiikan päälle, että vapaa-ajalla pitää palautua. Eläkkeeseen vuosi, mutta tilanne tällä hetkellä aika kestämätön.

Vierailija
2/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapseni vaari on kuollut, hän ei oysty kuiun muistojen herättämiseen. Kukaan ei enää pysty lapinvaellukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani tarvitsevat kotiapua viikottain. Käyn itse siellä täältä viidenkymmenen kilometrin päästä kerran viikossa, tsekkaan laskuja, hoidan heidän lääkäri- ja apteekkiasioita sekä virallisia asioita. Veljeni asuu lähempänä ja käy pari kertaa viikossa.

Vähän vaikea kysymys, että mihin eivät pysty. Mihin heidän pitäisi sitten pystyä? Olisi kiva jos pystyisivät vähän nykyistä paremmin huolehtimaan itse omista asioistaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme