Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalsta on saanut minut vihaamaan ihmiskuntaa

Vierailija
25.01.2016 |

Miten vitun vaikeaa se voi olla ymmärtää, että ihmiset pitävät erilaisista asioista ja ihmisillä on eri mielipiteitä. Kaikki normaalipainoiset eivät ole läskidenialisteja; kaikki naiset eivät alista miehiä; kaikki mamut eivät ole terroristeja; kaikki miehet eivät ole lassukoita/playereita; kaikki miehet eivät pidä pitkistä hiuksista. Onko se niin vaikea ymmärtää? Se oma mielipide ei ole absoluuttinen totuus eikä kaikki muuta mieltä olevat ole automaattisesti tietämättömiä idiootteja tai jotain denialisteja.

Löysin vauvapalstan muutama kuukausi sitten ja aluksi minusta oli hauska lukea keskusteluja. Nyt olen huomannut, että kun avaan minkä tahansa aiheen, verenpaineeni kohoaa ja toivon, että voisin pommittaa koko ihmiskunnan pois maasta, koska kaikki ovat selkeästi idiootteja. Poikaystäväni tosin sanoo, että kaikki muut vauvan kirjoittajat ovat trolleja ja minä olen ainoa oikea henkilö täällä. Oman mielenterveyteni takia yritän uskoa sen...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29.

Ap

Vierailija
22/24 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tämä palsta on saanut ymmärtämään miksi minun mielestäni nainen kuuluu keittiöön ja aivan sanan varsinaisessa merkityksessä, kuten sen, ettei naisella kuuluisi olla missään tapauksessa myöskään äänioikeutta.

Hyvin yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan ok näin anonyymipalstaksi. Kokeile Ylilautaa tai vielä pahempaa, Suomi24:ää. Huhheijaa.

Suoli24 on niin sekava että se on oikeastaan jo harmiton. Ei niin pimeitä kirjoituksia voi ottaa tosissaan edes ärsyyntymisen kannalta. Ylilauta menee aika samaan, sen hyvä puoli on että se on melko marginaalinen = merkityksetön, eli siellä on av:hen verrattuna vähän kävijöitä ja ne on suurelta osin pikkupentuja. Sieltä myös vanhat ketjut käsittääkseni poistuu jonkin ajan kuluttua, eli ne ei jää googlen tuloksiin näkymään vuosikymmeneksi, mikä on vain hyvä asia.

Vierailija
24/24 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi