Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt naiset (ja miehet) pika-apua tänne!!! treffit tunnin päästä!!!

Vierailija
25.01.2016 |

ekat tärskyt, ja minä olen maailman huonoin ja surkein treffailija.... mistä hitosta ekoilla tärskyillä puhutaan? antakaa mulle puheenaiheita? olen aivan hukassa. ja kysymyksessä on työkaveri. puhutaanko töistä? mistä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette todellakaan töistä. Kyselet harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Tai vaikka ajankohtaisista aiheista. Ei liian poliittisista tai muuten mielipiteitä jakavista.

Jos juttu menee töiden puolelle, korjaa selvästi suunta, sano että ei nyt työjuttuja. Jos ette muusta pysty puhumaan niin suhteestakaan ei tule mitään.

Vierailija
2/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) entiset suhteet

2) sinkkuuden pituus

3) lapsentekohalukkuus

4) seksimieltymykset

5) omistamansa pölynimurin merkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ensitreffit on kamalia. Kuin työhaastattelussa olisi. Mutta kyllä se helpottuu onneksi.

Vierailija
4/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette todellakaan töistä. Kyselet harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Tai vaikka ajankohtaisista aiheista. Ei liian poliittisista tai muuten mielipiteitä jakavista.

Jos juttu menee töiden puolelle, korjaa selvästi suunta, sano että ei nyt työjuttuja. Jos ette muusta pysty puhumaan niin suhteestakaan ei tule mitään.

kiitos.  ei uskois, että tähän ikään mennessä ei osaisi, mutta olen niin pirun epäsosiaalinen että kukaan ei voi uskoakkaan.

ap

Vierailija
5/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se paljastanut sulle toisen tissinsä taannoin? Siitä voisi saada mukavan puheenaiheen.

Vierailija
6/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi ns. rikkoa jään puhumalla säästä... On se ilmoja pidelly. Sitten urheilusta ja lopuksi päivän politiikasta. On suoranainen ihme, jos potentiaalinen kumppani ei ole täysin innoissaan sinusta.

Muista hymy. :)

Vierailija
7/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se paljastanut sulle toisen tissinsä taannoin? Siitä voisi saada mukavan puheenaiheen.

kjääh..hauska tapahtuma, mutta ei, ei ole se vilautus kyseessä:)

ap

Vierailija
8/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt miehen harrastuksista ja sitten puhut niistä. Matkoista ja ruuasta on myös helppo puhua. Samoin jos tutuillasi tai itselläsi on eläimiä kerrot niistä. Älä kuitenkaan jumitu juttuihin jos mies ei ole kiinnostunut juuri jostain noista aiheesta. Vaihtele kunnes alkaa lämmetä jollekin aiheelle. Monet tykkäävät puhua myös urheilusta. Sekä lajista mitä harrastavat että seuraavat. Älä puhu eksistä, rahasta äläkä politiikasta tai pakolaisista.

Vierailija
9/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi ns. rikkoa jään puhumalla säästä... On se ilmoja pidelly. Sitten urheilusta ja lopuksi päivän politiikasta. On suoranainen ihme, jos potentiaalinen kumppani ei ole täysin innoissaan sinusta.

Muista hymy. :)

voi hemmetti, täytyy erikseen panostaa hymyynkin vielä..  aaargh. yleensä en paljon hymyile. ihmettelen, miten hitossa se mies on edes kiinnostunut minusta, mun olen tällainen mörkyli:(

ap

Vierailija
10/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/m/sunnuntai/a1421548196128

Hyviä kysymyksiä ekoille treffeille, tai vaikka monen vuoden seurustelun jälkeen

Vierailija
11/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät, rahat ja politiikka siis kielletty:D  yritän muistaa.

ap

Vierailija
12/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pamautan alkuun olevani maahanmuuttokriittinen.

Saa naisten pimpit kostumaan.

Tai oman naaman päälle heitetyn juoman seurauksena.

Vierailija
13/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustoista, mistä kotoisin, missä kasvanut, mitä kouluja käynyt.. Harrastukset/mistä tykkää vapaa-ajalla.. Entisistä suhteista pintapuolisesti, mitä yleensä haluaa suhteelta, onko jo lapsia.. Maistuuko alko, mistä ruoista pitää, mistä musasta tykkää, tykkääkö lemmikeistä.. Helppoa.

Kumpi pyysi treffeille?

Vierailija
14/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustoista, mistä kotoisin, missä kasvanut, mitä kouluja käynyt.. Harrastukset/mistä tykkää vapaa-ajalla.. Entisistä suhteista pintapuolisesti, mitä yleensä haluaa suhteelta, onko jo lapsia.. Maistuuko alko, mistä ruoista pitää, mistä musasta tykkää, tykkääkö lemmikeistä.. Helppoa.

Kumpi pyysi treffeille?

mies pyysi.

Vierailija
15/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti helppoa välttää hiljaisia hetkiä, jos niitä pelkää. Olet vain kiinnostunut toisen puhumisista. Kysyt jotain, hän vastaa, esität sitten lisäkysymyksen liittyen äskeiseen vastaukseen.. Ihmiset niin naiset kuin miehetkin tykkää puhua itsestään.

Vierailija
16/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi. Tuskin se jotain kuvitteellista satuolentoa treffeille pyysi.

Vierailija
17/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeasti helppoa välttää hiljaisia hetkiä, jos niitä pelkää. Olet vain kiinnostunut toisen puhumisista. Kysyt jotain, hän vastaa, esität sitten lisäkysymyksen liittyen äskeiseen vastaukseen.. Ihmiset niin naiset kuin miehetkin tykkää puhua itsestään.

Tuo on hyvä:)  kiitos.

ap

Vierailija
18/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi. Tuskin se jotain kuvitteellista satuolentoa treffeille pyysi.

taitaa kuvitelmat ainakin murentua, jos ei muuta... ap

Vierailija
19/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit on kyllä aika kuumottavia. Viimeksi ensitreffeillä ollessani käytiin nää perinteiset puheenaiheet läpi: opiskelu, työ, asuminen ja harrastukset. Olin itse pyytänyt tätä miestä kahville, joten kuumotti kahta kauheammin kun tavallaan itse piti sitten pitää sitä jutustelua yllä :D Mutta ihan hyvin se meni, vaikka välillä jäinkin vaan ihastelemaan tämän miehen ulkomuotoa. Treffien jälkeen mies laittoi heti viestiä, että oon tosi mahtava tyyppi, ja että haluaa tavata pian uudelleen. Kaksi vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja aion kosia karkauspäivänä :)

Eli oo vaan oma itsesi ja koita nauttia tilanteesta! Eikä sun tarvi hymyillä jos ei hymyilytä.

Vierailija
20/22 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille!

selviydyin suht hyvin:)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi