nyt naiset (ja miehet) pika-apua tänne!!! treffit tunnin päästä!!!
ekat tärskyt, ja minä olen maailman huonoin ja surkein treffailija.... mistä hitosta ekoilla tärskyillä puhutaan? antakaa mulle puheenaiheita? olen aivan hukassa. ja kysymyksessä on työkaveri. puhutaanko töistä? mistä?
Kommentit (22)
1) entiset suhteet
2) sinkkuuden pituus
3) lapsentekohalukkuus
4) seksimieltymykset
5) omistamansa pölynimurin merkki
Tsemppiä, ensitreffit on kamalia. Kuin työhaastattelussa olisi. Mutta kyllä se helpottuu onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ette todellakaan töistä. Kyselet harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Tai vaikka ajankohtaisista aiheista. Ei liian poliittisista tai muuten mielipiteitä jakavista.
Jos juttu menee töiden puolelle, korjaa selvästi suunta, sano että ei nyt työjuttuja. Jos ette muusta pysty puhumaan niin suhteestakaan ei tule mitään.
kiitos. ei uskois, että tähän ikään mennessä ei osaisi, mutta olen niin pirun epäsosiaalinen että kukaan ei voi uskoakkaan.
ap
Onko se paljastanut sulle toisen tissinsä taannoin? Siitä voisi saada mukavan puheenaiheen.
Aina voi ns. rikkoa jään puhumalla säästä... On se ilmoja pidelly. Sitten urheilusta ja lopuksi päivän politiikasta. On suoranainen ihme, jos potentiaalinen kumppani ei ole täysin innoissaan sinusta.
Muista hymy. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko se paljastanut sulle toisen tissinsä taannoin? Siitä voisi saada mukavan puheenaiheen.
kjääh..hauska tapahtuma, mutta ei, ei ole se vilautus kyseessä:)
ap
Kysyt miehen harrastuksista ja sitten puhut niistä. Matkoista ja ruuasta on myös helppo puhua. Samoin jos tutuillasi tai itselläsi on eläimiä kerrot niistä. Älä kuitenkaan jumitu juttuihin jos mies ei ole kiinnostunut juuri jostain noista aiheesta. Vaihtele kunnes alkaa lämmetä jollekin aiheelle. Monet tykkäävät puhua myös urheilusta. Sekä lajista mitä harrastavat että seuraavat. Älä puhu eksistä, rahasta äläkä politiikasta tai pakolaisista.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi ns. rikkoa jään puhumalla säästä... On se ilmoja pidelly. Sitten urheilusta ja lopuksi päivän politiikasta. On suoranainen ihme, jos potentiaalinen kumppani ei ole täysin innoissaan sinusta.
Muista hymy. :)
voi hemmetti, täytyy erikseen panostaa hymyynkin vielä.. aaargh. yleensä en paljon hymyile. ihmettelen, miten hitossa se mies on edes kiinnostunut minusta, mun olen tällainen mörkyli:(
ap
http://www.hs.fi/m/sunnuntai/a1421548196128
Hyviä kysymyksiä ekoille treffeille, tai vaikka monen vuoden seurustelun jälkeen
exät, rahat ja politiikka siis kielletty:D yritän muistaa.
ap
Itse pamautan alkuun olevani maahanmuuttokriittinen.
Saa naisten pimpit kostumaan.
Tai oman naaman päälle heitetyn juoman seurauksena.
Taustoista, mistä kotoisin, missä kasvanut, mitä kouluja käynyt.. Harrastukset/mistä tykkää vapaa-ajalla.. Entisistä suhteista pintapuolisesti, mitä yleensä haluaa suhteelta, onko jo lapsia.. Maistuuko alko, mistä ruoista pitää, mistä musasta tykkää, tykkääkö lemmikeistä.. Helppoa.
Kumpi pyysi treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Taustoista, mistä kotoisin, missä kasvanut, mitä kouluja käynyt.. Harrastukset/mistä tykkää vapaa-ajalla.. Entisistä suhteista pintapuolisesti, mitä yleensä haluaa suhteelta, onko jo lapsia.. Maistuuko alko, mistä ruoista pitää, mistä musasta tykkää, tykkääkö lemmikeistä.. Helppoa.
Kumpi pyysi treffeille?
mies pyysi.
Se on oikeasti helppoa välttää hiljaisia hetkiä, jos niitä pelkää. Olet vain kiinnostunut toisen puhumisista. Kysyt jotain, hän vastaa, esität sitten lisäkysymyksen liittyen äskeiseen vastaukseen.. Ihmiset niin naiset kuin miehetkin tykkää puhua itsestään.
Ole oma itsesi. Tuskin se jotain kuvitteellista satuolentoa treffeille pyysi.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeasti helppoa välttää hiljaisia hetkiä, jos niitä pelkää. Olet vain kiinnostunut toisen puhumisista. Kysyt jotain, hän vastaa, esität sitten lisäkysymyksen liittyen äskeiseen vastaukseen.. Ihmiset niin naiset kuin miehetkin tykkää puhua itsestään.
Tuo on hyvä:) kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi. Tuskin se jotain kuvitteellista satuolentoa treffeille pyysi.
taitaa kuvitelmat ainakin murentua, jos ei muuta... ap
Ensitreffit on kyllä aika kuumottavia. Viimeksi ensitreffeillä ollessani käytiin nää perinteiset puheenaiheet läpi: opiskelu, työ, asuminen ja harrastukset. Olin itse pyytänyt tätä miestä kahville, joten kuumotti kahta kauheammin kun tavallaan itse piti sitten pitää sitä jutustelua yllä :D Mutta ihan hyvin se meni, vaikka välillä jäinkin vaan ihastelemaan tämän miehen ulkomuotoa. Treffien jälkeen mies laittoi heti viestiä, että oon tosi mahtava tyyppi, ja että haluaa tavata pian uudelleen. Kaksi vuotta ollaan jo oltu yhdessä ja aion kosia karkauspäivänä :)
Eli oo vaan oma itsesi ja koita nauttia tilanteesta! Eikä sun tarvi hymyillä jos ei hymyilytä.
kiitos kaikille!
selviydyin suht hyvin:)
ap
Ette todellakaan töistä. Kyselet harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Tai vaikka ajankohtaisista aiheista. Ei liian poliittisista tai muuten mielipiteitä jakavista.
Jos juttu menee töiden puolelle, korjaa selvästi suunta, sano että ei nyt työjuttuja. Jos ette muusta pysty puhumaan niin suhteestakaan ei tule mitään.