Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi helvetti! Sain tietää, että tyttäreni (19-vuotias) seurustelee 42-vuotiaan miehen kanssa!

Vierailija
25.01.2016 |

Miten voisin estää heidän ''suhteensa''? En todellakaan anna jonkun vanhan limaisen ukon koskeakkaan tytärtäni.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vastaukseen kaikki yläpeukut sille että "duuuuuuuude!!!!!" :)

AAh.

Vierailija
2/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittää mieltä tällaiset aloitukset. Vielä tässä on aikaa vaikka mihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa myyä niien seksivideo jos ne ei eroo (toimi mulla) Sit iske ukko itelles.

Vierailija
4/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vastaukseen kaikki yläpeukut sille että "duuuuuuuude!!!!!" :)

AAh.

Anteeksi? -Ap

Vierailija
5/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussi itse sitä tytärtäsi ja sano että tulee mukaan panemaan vaan, sadat muutkin on ollut mukana perheenne kimppakivassa.

Pelästyy ja lähtee pois.

Olet sairas. -Ap

Vierailija
6/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh? Onko tyttösi jotenkin "hidas" tai kehitysvammainen? Ei ole normaalia tuon ikäisiä limanuljaskoja katella ja itseänsä alentaa pervojen pappojen tasolle :/

Vierailija
7/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär on aikuinen. Miten hänen tekemisensä enää kuuluvat sinulle?

Vierailija
8/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä jotenkin siihen aiempaan Instagram-ihkuiluun?

Vierailija
9/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä! Et voi estää millään.

Vierailija
10/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se mies on? Oletko tavannut hänet? Eivät kaikki (huomattavasti) nuorempien naisten kanssa seurustelevat miehet ole automaattisesti mitään pervoja pappoja. Ikis taas liikkeellä?

Vierailija
11/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh? Onko tyttösi jotenkin "hidas" tai kehitysvammainen? Ei ole normaalia tuon ikäisiä limanuljaskoja katella ja itseänsä alentaa pervojen pappojen tasolle :/

Onko esim.sinun setäsi, isäsi, veljesi tms. limanuljaska täytettyään 42-vuotta? Mistä sinä tiedät millainen ihminen joku on pelkän iän perusteella? Ehkä se tyttö on itse hypännyt syliin.

Vierailija
12/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussi itse sitä tytärtäsi ja sano että tulee mukaan panemaan vaan, sadat muutkin on ollut mukana perheenne kimppakivassa.

Pelästyy ja lähtee pois.

Olet sairas. -Ap

Mitä Ikis?

Vierailija
13/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se mies on? Oletko tavannut hänet? Eivät kaikki (huomattavasti) nuorempien naisten kanssa seurustelevat miehet ole automaattisesti mitään pervoja pappoja. Ikis taas liikkeellä?

Ikishän se taitaa olla.

Vierailija
14/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä jo ollut aloitus? Otsikko oli kyllä jotenkin eri tavalla muotoiltu

Vierailija
15/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo iso ikäero, mutta mitäs meinaat tehdä, kun kaksi täysi-ikäistä seurustelee? Puuttumalla asiaan saat vihat päällesi ja mitä tuohon koskemisen kieltämiseen  tulee, niin eiköhän se juna mennyt jo.. Mistä sait tietää asian? Kertoivatko itse? Ymmärtää ei tarvitse, mutta ei aikuista voi kieltääkään.

Vierailija
16/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko esim.sinun setäsi, isäsi, veljesi tms. limanuljaska täytettyään 42-vuotta? Mistä sinä tiedät millainen ihminen joku on pelkän iän perusteella? Ehkä se tyttö on itse hypännyt syliin.

Niinpä, hyvin kirjoitettu. Ärsyttää tämä ainainen keski-ikäisten miesten mollaaminen ja itse olen nainen.

Vierailija
17/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v ja 1v kirjoitti:

Lämmittää mieltä tällaiset aloitukset. Vielä tässä on aikaa vaikka mihin.

Voi hamsteri kuule kun sua ei tuu kukaan haluamaan, tiedät sen itsekin.

Vierailija
18/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tytön pilata elämänsä rauhassa, et mahda asialle mitään. :) Mitä enemmän vastustelet, sen enemmän tyrkkäät bimbo-tyttäresi äijän syliin. Romea ja Julia efekti, katsos. 

Vierailija
19/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidat olla vanhempi kuin tuo "vanha limainen ukko". Mitä se tekee sinusta?

Vierailija
20/40 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi tekemiset eivät todellakaan kuulu sinulle. Itsekin tapailin vuosi sitten 22-vuotiaana 42-vuotiasta miestä, meillä oikeasti synkkasi, eikä mies todellakaan ollut mikään limainen vanha pervo. Meillä on sama kaveripiirikin, 20-43 v. ikähaarukalla. Itse olen aina tullut juttuun ihmisten kanssa ikään katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi