lapsen korvien rei'itys, kultasepänliikkeessä vai lävistäjällä?
Kommentit (12)
Lävistäjälle. Tosin kaikki ei tee lapselle läväreitä vaikka vanhemmat olisi mukana.
Ehdottomasti lävistäjä ! Ei siis ampumalla. Tästä pitkiä keskusteluja. Kannattaa lukea. Mullakin lävistetyt ensimmäiset reiät korvissa, ei mitään ongelmia. Toiset ammutut, kutittaa, tirsuaa nestettä, kasvaa sisälle ihopallo, tulehtuu vähäisestäkin, korviksia ei voi pitää ym.
Ehdottomasti lävistäjällä.
Itselle ammuttu lapsena, tulehtui.
Otin aikuisena lävistäjällä. Kivuttomampaa
Lävistysliikkeet yleensä parempia hygienian ja ammattitaidon suhteen. Olen tosin itse ottanut monet korvareiät kultasepänliikkeessä ilman mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi?
7 vuotta...kiitos kaikille kommenteista, eiköhän mekin lävistäjälle päädytä, mikäli lapsi on aivan satavarma, että haluaa korvareiät. Kovasti kyllä odottanut, että täyttää 7v, jotta ne saisi, mutta hyvä täysin varmistua vielä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen lapsi?
7 vuotta...kiitos kaikille kommenteista, eiköhän mekin lävistäjälle päädytä, mikäli lapsi on aivan satavarma, että haluaa korvareiät. Kovasti kyllä odottanut, että täyttää 7v, jotta ne saisi, mutta hyvä täysin varmistua vielä. ap
Kannata odottaa vielä syksyyn kunnes tulee pakkassäät. Ei tulehdu yhtä helposti.
Temusta saa eurolla korvien lävistäjän. Oon testannut itse.
Lävistäjä. Pienempi riski tulehdukselle.