Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistettu palstalla?

Vierailija
25.01.2016 |

Luin tässä tänään yhtä keskustelua, jossa kerrottiin tapahtuneesta tilanteesta. Tämä tilanne tapahtui juuri tuttavalleni, joten tiedän kirjoittajan. Tapahtunutta oli kuitenkin hieman muokattu, joten jäin pohtimaan, miten helppo tänne on kirjoittaa ja saada sympatiat, kuinka paska joku on, vaikka itse olisikin käyttäytynyt huonosti: sitähän ei lukija voi tietää

Jäin kuitenkin pohtimaan, onko kenellekään käynyt samoin? Onko sinut tunnistettu ja paljastettu palstailusta, vai oletko tunnistanut toisen? Paljastitko koskaan tuttavaasi? Kertokaa jotain kokemuksia. :D

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs keskustelu, jossa oli käyty ostoksilla kaverin kanssa; kertoi ostokset täällä. Satuin näkemään kassoilla.

Vierailija
42/61 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen tunnistanut.  Kerran tunnistin puolisoni täältä (terveisiä). Kirjoiteltiin ja hänkin tunnisti minut. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli täällä enää käydä. Eikä varsinkaan kirjoittaa mitään.

Minkähänlainen aihe oli kyseessä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ihmisen, joka joskus aloittaa keskusteluja juuri AV:lla puhutuita asioista, ja sen jälkeen käyttää niitä perusteluja, mitä joku on kirjoittanut tänne!

Mää teen välillä näin ihan edes tajuamattani :DD

Niin mäkin. ja oon monta kertaa sanonut juuri tuon "ihan luotettavalta sivulta" ja siinä sitten kun kysytään että niin mikäs se sivu on, niin yrittää vaan huomaamattaan kääntää keskustelun pois siitä. :D Eih miten nololta kuulostan.

Vierailija
44/61 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin yhden ihmisen, joka pohti samaa asiaa AV-palstalla ja FB:ssä eräässä kaupunginosaryhmässä. :)

Vierailija
45/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi- ja miniätarinat.... Luulen, että olen kerran tunnistanut anoppini. Tai ei ehkä tunnistakaan, vaan samanlaisia tilanteita tapahtuu usealle? Ehkä?

Vierailija
46/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ystäväni käyttävän kertomiani juttuja täällä palstalla väritettyinä avauksina. Joskus kerron hänelle jotain ja tulen palstalle seuraamaan… 

Vierailija
47/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että siskoni voivat hyvinkin käydä täällä ja olen välillä tehnyt keskusteluja ongelmistani mm. liittyen vuokra-asuntooni ja kertonut saman siskoilleni. Hävettää kyllä vähän ajatus että saisivat tietää mun palstailevan.

Vierailija
48/61 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron täällä aika avoimesti ja totuudenmukaisesti itsestäni. Kaikki, ketkä tuntee mut, tunnistavat kyllä heti. Suomessa on kyllä muitakin latinoita, mutta ei varmaan kovin montaa samalla taustalla, samankaltaisessa työssä ja samassa elämäntilanteessa. Pitäisikö jotenkin hävetä, että kirjoitan täällä? Oikeassa elämässä sanon vain niitä asioita, joiden takana voin seisoa pystypäin (voiko noin sanoa?) ja saman teen täällä. M29 ja latino

Vierailija
49/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta kulunut tämän keskustelun avaamisesta. Onko tullut uusia tunnistamisia? :)

Vierailija
50/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kin joku työkavereistani täällä kirjoittelee. Meillä on pari saikuttajaa, jotka ärsyttävät kaikkia. Kun toinen jäi saikulle oli täällä hänestä ketju. Haukuin mukana.

Vierailija
51/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei täällä käräytellä pettäjiä tunnistettavasti.

Vierailija
52/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunnistanut muutaman ja mielenkiinnolla seuraan. IRL aivan erilaisia ihmisiä.

Vierailija
53/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan ne jotkut opettajat ehkä koulussa tunnistaakkin minut täältä koska olen kirjoitellut kaikkiin tehtäviin missä pitää kertoa omista harrastuksista ja olen aina kirjoittanu täällä  av-palstalla trollailuista sekä kertonut niistä muutaman esimerkinkin. Puhun myös koulussa aika kovaan ääneen siitäkin jos joku on uskonut trollini tai mode on poistanut trollini. Varmaan opettajat voi tunnistaa mut :D

Vierailija
54/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tässä tänään yhtä keskustelua, jossa kerrottiin tapahtuneesta tilanteesta. Tämä tilanne tapahtui juuri tuttavalleni, joten tiedän kirjoittajan. Tapahtunutta oli kuitenkin hieman muokattu, joten jäin pohtimaan, miten helppo tänne on kirjoittaa ja saada sympatiat, kuinka paska joku on, vaikka itse olisikin käyttäytynyt huonosti: sitähän ei lukija voi tietää

Jäin kuitenkin pohtimaan, onko kenellekään käynyt samoin? Onko sinut tunnistettu ja paljastettu palstailusta, vai oletko tunnistanut toisen? Paljastitko koskaan tuttavaasi? Kertokaa jotain kokemuksia. :D

Tunnistin sukulaisen vaimon, joka kirjoitteli tänne meistä sukulaisista :) Kerroin sukulaisille, ja kaikki kävivät lukemassa hänen juttujaan :DDD Hänelle ei kerrottu.

Eli mustamaalasit toista, vaikka et voi todistaa, että oli juuri hän.

Ja luultavasti ei ollutkaan.

Veikkaan, että ne sukulaises nauraa ennemmin sulle, jos tervejärkisiä. Sä et sitä ole.

Erinomainen esimerkki ns. tunteisiin menemisestä. Ihme varmuudella esität heittojasi, huomioiden ettei sinulla ole mitään tietoa koko asiasta. Sinua vain harmittaa, muusta ei ole kyse.

Vierailija
55/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kerran työkaverin, joka oli näemmä kirjoittanut palstalle työaikana. Tunnistin hänet ketjusta, jossa keskusteltiin harvinaisista kielistä joita kukin osaa. Hän kertoi kielestä, josta uskallan olla aikas varma ettei kukaan muu Suomessa osaa.

Muistaakseni vastasin hänelle ketjuun niin, että hän voisi arvata paljastuneensa. En kuitenkaan IRL ottanut puheeksi, että tiesin hänet av-mammaksi.

Vierailija
56/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin harkitsen tosi tarkkaan mitä tänne kirjoitan. Aloitus voi päätyä hyvinkin iltapaskan sivuille ja lukija/tunnistajakunta laajenee huomattavasti.

Vierailija
57/61 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin kerran siskoni. Oli kirjoittanut saman hauskan jutun jonka oli aiemmin minulle kertonut.

Vierailija
58/61 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten vanha tämäkin keskustelu jo on, mutta nostan. Tulisiko uusia kokemuksia? :)

Vierailija
59/61 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se yks moka on, että menee kertoilemaan jutustaan muuallekin ja on sitten helppo yhdistää jos vaikka täältä löytää vastaavanlaisen tapauksen. Pitäisi malttaa laittaa juttunsa vaan yhteen paikkaan.

Vierailija
60/61 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän se yks moka on, että menee kertoilemaan jutustaan muuallekin ja on sitten helppo yhdistää jos vaikka täältä löytää vastaavanlaisen tapauksen. Pitäisi malttaa laittaa juttunsa vaan yhteen paikkaan.

Kuinkakohan moni kirjoittaa toisten juttuja täällä ominaan? Siinä sitten se alkuperäinen on täysin ihmetyksissään, kun joku menee sanomaan sille mammapalstasta. Tosin se, joka sen kertoo, paljastuu siten itsekin palstailijaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä