Tunnistettu palstalla?
Luin tässä tänään yhtä keskustelua, jossa kerrottiin tapahtuneesta tilanteesta. Tämä tilanne tapahtui juuri tuttavalleni, joten tiedän kirjoittajan. Tapahtunutta oli kuitenkin hieman muokattu, joten jäin pohtimaan, miten helppo tänne on kirjoittaa ja saada sympatiat, kuinka paska joku on, vaikka itse olisikin käyttäytynyt huonosti: sitähän ei lukija voi tietää
Jäin kuitenkin pohtimaan, onko kenellekään käynyt samoin? Onko sinut tunnistettu ja paljastettu palstailusta, vai oletko tunnistanut toisen? Paljastitko koskaan tuttavaasi? Kertokaa jotain kokemuksia. :D
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tässä tänään yhtä keskustelua, jossa kerrottiin tapahtuneesta tilanteesta. Tämä tilanne tapahtui juuri tuttavalleni, joten tiedän kirjoittajan. Tapahtunutta oli kuitenkin hieman muokattu, joten jäin pohtimaan, miten helppo tänne on kirjoittaa ja saada sympatiat, kuinka paska joku on, vaikka itse olisikin käyttäytynyt huonosti: sitähän ei lukija voi tietää
Jäin kuitenkin pohtimaan, onko kenellekään käynyt samoin? Onko sinut tunnistettu ja paljastettu palstailusta, vai oletko tunnistanut toisen? Paljastitko koskaan tuttavaasi? Kertokaa jotain kokemuksia. :D
Tunnistin sukulaisen vaimon, joka kirjoitteli tänne meistä sukulaisista :) Kerroin sukulaisille, ja kaikki kävivät lukemassa hänen juttujaan :DDD Hänelle ei kerrottu.
Eli mustamaalasit toista, vaikka et voi todistaa, että oli juuri hän.
Ja luultavasti ei ollutkaan.
Veikkaan, että ne sukulaises nauraa ennemmin sulle, jos tervejärkisiä. Sä et sitä ole.
"Kirjoittelee mun asioista täällä. Joitakin kohtia on vain vääristelty"! :D
(Fiksut tajuaa tämän.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin sukulaisen vaimon, joka kirjoitteli tänne meistä sukulaisista :) Kerroin sukulaisille, ja kaikki kävivät lukemassa hänen juttujaan :DDD Hänelle ei kerrottu.
Onpas hyvä, että sukulaisen vaimolla on edes joku henkireikä, jonne purkaa suvun juttuja. Aihetta näköjään oli ja on vieläkin. :DDD
Olen tunnistanut täältä kolme tuttuani. Se on surullista, jos ei älytä, että täällä käy myös tuttuja.
Kyllä olen tunnistanut. Kerran tunnistin puolisoni täältä (terveisiä). Kirjoiteltiin ja hänkin tunnisti minut. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli täällä enää käydä. Eikä varsinkaan kirjoittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen tunnistanut. Kerran tunnistin puolisoni täältä (terveisiä). Kirjoiteltiin ja hänkin tunnisti minut. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli täällä enää käydä. Eikä varsinkaan kirjoittaa mitään.
Hassu :D
Tunnistin kaverin aloituksen, hänellä oli suhde aika omalaatuisen jännämiehen kanssa, ja kysyi neuvoja. Tosin siitä ei syntynyt keskustelua. Mutta, hän kiistää käyvänsä palstalla. Mua aina naurattaa, kun aloittaa keskustelun asiasta, josta palstalla juuri puhutaan. Etpä käy täällä, M, etpä!
Itseä ei haittaa, jos joku tunnistaa. Jos kerron henk.koht. asioista, niin tunnustaja mitä ilmeisimmin on asiat minulta kuullut jo...
Jännää & siistii yht'aikaa oul right !
Mut on tunnistettu, kun kerroin naapurin mammasta :D
Mieheni aikoo ostaa anaalitapin äitienpäivälahjaksi ja kysyy siitä täällä neuvoa. Vastaisin jos kehtaisin olen täällä posket punaisina ja pöksyt kosteina.
Olen tunnistanut kerran erään oppilaan huoltajan kirjoituksen. Kirjoitus ei liittynyt mitenkään minuun tai edes kouluun, mutta siinä oli sen verran sellaisia seikkoja, joiden perusteella tunnistin ihmisen.
Ts. siinä kuvattiin eräs tapahtumasarja, joka on ainoa laatuaan. Päivää aiemmin olin kuullut muuta kautta, että näin oli tapahtunut. Lisäksi kirjoitus sisälsi sen verran sellaista tietoa, että ne vahvistivat asian.
Tiedän ihmisen, joka joskus aloittaa keskusteluja juuri AV:lla puhutuita asioista, ja sen jälkeen käyttää niitä perusteluja, mitä joku on kirjoittanut tänne!
Siis se lähdekritiikki oikeesti. "Luin netistä, ihan luotettavalta sivulta, plaplaapl" ja tyyliin täysin samalla tavalla, mitä kirjoitettuna tänne :D
Ei tätä tapahdu usein, mutta ekan kerran kun tajusin yhtäläisyydet, hämmästyin kyllä suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ihmisen, joka joskus aloittaa keskusteluja juuri AV:lla puhutuita asioista, ja sen jälkeen käyttää niitä perusteluja, mitä joku on kirjoittanut tänne!
Mää teen välillä näin ihan edes tajuamattani :DD
Vierailija kirjoitti:
Mieheni aikoo ostaa anaalitapin äitienpäivälahjaksi ja kysyy siitä täällä neuvoa. Vastaisin jos kehtaisin olen täällä posket punaisina ja pöksyt kosteina.
Mahtaa miehesi äiti yllättyä! :-O
Tunnistettiin tietysti, kun vanhan onlinen aikaan laitettiin omat kuvatkin tänne. Joku kertoi nähneensä mut miehen ja lapsien kanssa kaupassa.
Vanha työkaveri laittoi tänne ketjun aiheesta x ja samaa asiaa pui facessaan... No tunnistin.
Miten te, jotka olette toisenne täällä tunnistaneet, reagoitte seuraavan kerran tavatessanne irl? Kiusaantunut tunnelma? Huvittunut?
Yritin aiemmin tänään avata aiheesta keskustelun, mutta ei se ottanut tulta alleen. Joskus täällä mainitaan ihan nimeltä tai alkukirjaimella se tunnistettu, niin miten olette tulleet toimeen seuraavan kerran tavatessanne?
Tää tuli mulle mieleen kun luin aiempaa keskustelua hääkahjoihin pettyneestä morsiamesta. Joku sitten tunnisti hääparin kun itse oli tuonut häälahjan johon morsian oli niin kovin pettynyt...
En oikeastaan tiedä, mikä tässä olisi niin hävettävää, mutta ei tulisi mieleenkään kirjoittaa tänne mitään, josta minut voisi tunnistaa. Kuten joku sanoi, niin näitä voi tapahtua kenelle hyvänsä (kuin myös niitä, joita trolleiksi väitetään. Ehkä ovatkin, mutta ihan yhtä kelloja aloituksia kuin muutkin).
Oon tunnistanut kaverini, joka kirjoitti tänne nuoremman lapsensa INCL-diagnoosista. Ei hän kyllä ole mitenkään salaillutkaan että kirjoitti siitä av:lle.