Lue keskustelun säännöt.
Tunnistettu palstalla?
25.01.2016 |
Luin tässä tänään yhtä keskustelua, jossa kerrottiin tapahtuneesta tilanteesta. Tämä tilanne tapahtui juuri tuttavalleni, joten tiedän kirjoittajan. Tapahtunutta oli kuitenkin hieman muokattu, joten jäin pohtimaan, miten helppo tänne on kirjoittaa ja saada sympatiat, kuinka paska joku on, vaikka itse olisikin käyttäytynyt huonosti: sitähän ei lukija voi tietää
Jäin kuitenkin pohtimaan, onko kenellekään käynyt samoin? Onko sinut tunnistettu ja paljastettu palstailusta, vai oletko tunnistanut toisen? Paljastitko koskaan tuttavaasi? Kertokaa jotain kokemuksia. :D
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietääkseni minua ei ole tunnistettu ja pyrin siihen, ettei kovin äkkiä kukaan tunnistaisikaan.
Toisaalta kirjoitan tänne lähinnä kommentteja enkä juurikaan tee aloituksia, ainkaan sellaisia, joista minut voisi tunnistaa.
En valehtele, mutten avaudukaan, koska nettimaailma on opettanut minulle kantapään kautta, ettei pidä olla avoin.
Käyn tällä myös niin harvoin, etten tätä viestitulvaa jaksa alusta loppuun lukea, joten en siis edes kuvittele tunnistavani ketään.