Nainen, arvostele vartaloni! (kuva)
Ihan mielenkiinnosta kysyn. En käy salilla aktiivisesti, mutta muiden harrastusten kautta tarttunut hieman lihasta.
Olisiko rintakarvat sheivattava?
Arvostele 1-10 ja kerro ikäsi.
Tässä kuva:
http://imgur.com/relBdDT
Kommentit (37)
Tuolla kropalla mitään väliä, mutta säilyttääkö se jotain likaisia kalsareitaan lavuaarin reunalla?? Peilikin ihan paskanen, kauheeta.
Laiha poika. Ei hyvä. Karvoille älä tee mitään, ne on hyvät ja ne kuuluvat miehen vartaloon.
Neuvoni on: SYÖ enemmän, tuijota peiliin vähemmän.
N27
Kiva, mut taitaa olla kyllä joku etelänhedelmä...
Kropasta 7, hyvältä näyttää ja on nähty vaivaa tuon eteen. Ei ole kuitenkaan yhtään mun makuun. Pitää miehessäkin olla pehmeyttä, ja tykkään hoikemmista kun itsekin olen. En siis ikinä päätyisi kanssasi mihinkään suhteeseen. N26
9. Muuten tosi hyvä, mutta mahan kohdalla voisi olla vähän pehmeämpää. En pidä miehistä jotka ovat liian tikissä. Miehekkyys ja karvat kuuluvat myös asiaan. Mutta... panisin silti! :D
-N22
En tykkää, pitää löytyä iskävatsa!
Vierailija kirjoitti:
Itse olin joskus tuossa kunnossa. Kapeammat kädet, mutta erottuvammat vatsalihakset. Pian huomasin että ei keholla ole mitään merkitystä naisen saannissa, jos on tällainen sosiaalinen tumpelo, joka jäätyy aina kun pitäisi viehättävälle naiselle mukavasti kuiskutella korvaan pikkutuhmia.
Nykyään olenkin keskivartalolihava, juoppopartainen rasvatukka.
Paavo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin joskus tuossa kunnossa. Kapeammat kädet, mutta erottuvammat vatsalihakset. Pian huomasin että ei keholla ole mitään merkitystä naisen saannissa, jos on tällainen sosiaalinen tumpelo, joka jäätyy aina kun pitäisi viehättävälle naiselle mukavasti kuiskutella korvaan pikkutuhmia.
Paavo?
En ainakaan Arhinmäki.
Ei tuohon kuntoon pääse millään muulla kuin kuntosaliharrastuksella. Siinä paljastui jo rölliksi.
Muuten 10+ mutta järjettömät miinukset mammapalstalla roikkumisesta.
No mitäs hittoa..olet peittänyt kehosi tärkeimmän osan.
N25v.
Ihan liian ukkomainen kroppa minun makuuni. Pitän hoikemmista ja poikamaisemmista vartaloista. En kuitenkaan laihoista. Liikaa karvoitusta..
N26
Ihan jees, eikä naamassakaan tainnut olla vikaa, mutta mä tykkään nallekarhuista. T N46v