Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus ja hajoaminen..

Vierailija
25.01.2016 |

Olemme yrittäneet miehen kanssa pian 1.5 vuotta lasta ja sitä ei vieläkään kuulu. Joka kuukausi murrun entistä enemmän tästä tilanteesta tuntuu että en enään jaksa eikä kukaan voi ymmärtää minua. Tahtoisin vain pois.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan. Ei tuollainen pakkomielle ole tervettä.

Vierailija
2/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lapsettomuushoidoissa? Turha kärvistellä jos et ole, hoitojen avulla suurin osa saa lapsen tai useamman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä mutta jotenkin tunnen sen turhaksi, koska ei se tulisi auttamaan meidän tilannetta. Tahdon mieluummin jättää terapiat heille joille siitä on enemmän apua.

-Ap

Vierailija
4/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet? Hakeudu vaikka johonkin vertaistuki ryhmään. Aina on väärin ajatella ettei kukaan ymmärrä. Lapsettomuudesta kärsii lukuisia ihmisiä et vain sinä.

Vierailija
5/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä mutta jotenkin tunnen sen turhaksi, koska ei se tulisi auttamaan meidän tilannetta. Tahdon mieluummin jättää terapiat heille joille siitä on enemmän apua.

-Ap

Sinä olet juuri sellainen ihminen ja sellaisessa tilanteessa, että terapiasta olisi sinulle apua.

Vierailija
6/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin erikoinen tilanne ole teillä, etteikö sitä voisi muut ihmiset ymmärtää. Tietysti se on sinulle iso asia, mutta moni joutuu samaan kokemaan.

Vierailija
7/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet hoidoista ja niiden aloittamisesta. Mutta vielä ei olla mitään konkreettista tehty asian suhteen. Minulla on vain niin vahva tunne ettemme koskaan tule lasta saamaan, en tiedä mistä tunne etes tulee se vain on.

-Ap

Vierailija
8/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että lapsettomuudesta kärsii moni muukin. Tuntuu vain niin kaukaiselta kun en ole kyseisiä ihmisiä kohdannut.

-Ap

Vierailija
9/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kumppania. Ehkä että vaan tämä osalta sovi toisillenne.

Vierailija
10/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
11/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sss ja Ek kiittää. Säästyy rahaa ja sinäkin voit reissata ja paiskia töitä.

Vierailija
12/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Älä vaan tee asialle mitään tai ota hoidoista selvää. Ole vaan kotona ja märehdi asiaa, sillähän se hoituu.

Vierailija
13/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu onko vika sinussa vai miehessä? Mä voin kyllä siittää sulle lapsen. Olen terve lihaksikas mies. Kyrpäni on kookas ja runsaspermainen.

Vierailija
14/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen 22. Ja tiedän että nyt tulee kommentteja että kuinka minulla on vielä aikaa.. Ja kuinka minun tulisi elää nuoruutta ja

Matkustaa ja nauttia vapaudesta. Mutta tahdon vain lapsen. Ja matkustelu ei juurikaan minua kiinnosta ja mitä vapaudella tekee kun sitä on koko ajan. En vain jaksa enään. Tuntuu että minusta viedään taas suuri pala, kun huomaan kuukautisten alkaneen, ja taas yksi turha kuukausi takana. Olen niin loppu.

-Ap

Vierailija
15/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Teitä ei ole tarkoitettu tekemään yhdessä lapsia ja on sulaa hulluutta hoitojen avulla väkisin tehdä geeneiltään kelvoton kakara.

Vierailija
16/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että lapsettomuudesta kärsii moni muukin. Tuntuu vain niin kaukaiselta kun en ole kyseisiä ihmisiä kohdannut.

-Ap

No eikö silloin kannattaisi just sitä vertaistukiryhmää kokeilla. Ei tarvitse ruikuttaa että kukaan ei ymmärrä. Moni ymmärtää.

Vierailija
17/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit irrationaalisista pakkoajatuksista.

Vierailija
18/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene ihmeessä lääkäriin ja hakeudu lapsettomuushoitoihin, tai jos ne ei parissa vuodessa auta, niin adoptiojonoon. Ei lapsettomuushoidoissakaan välttämättä kannata uhrata koko kassaansa ja hermojaan, jos olette adoptioviranomaisten mielestä kelpoisia vanhemmuuteen.

Jälkimmäisestä sanoisin, että ei se äitiys lähde synnyttämisestä, vaan lapsen rakastamisesta. Rakkaus on kaikki.

Tiedän kyllä, mitä se kärvistely on, ensimmäistä tehtiin 1,5 vuotta ja toista vuosi, ja sen jälkeen ei ole kolmatta lasta näkynyt, 13 vuotta olen ollut ilman ehkäisyä ja nyt tulee jo ikä vastaan. Minulla on laiskat munasarjat, (mensut kyllä tikittää edelleen kuin kello) ja olen ollut 6 kertaa raskaana, tuloksena 2  lasta. Minä en päässyt enkä kehdannut enää edes yrittää kunnalliselle, jätin heille, joilla ei ole ollenkaan, yksityiselle ei ollut varaa.

Mene hyvä ihminen nyt ajoissa sinne lääkärille!

Vierailija
19/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varaat ajan gynelle ja sitä kautta lapsettomuushoitoihin. Pienikin apu voi sysätä raskauden alkuun. Simpukka on lapsettomien vertaistukiyhdistys, vertaisia löydät sieltä. Tsemppiä! 1,5vuotta on kuitenkin vielä lyhyt aika. Meillä jokaista kolmea on puuhattu 3 vuotta ja jokainen on hoidoista huolimatta raskaudet ovatkin alkaneet ihan perinteisellä tavalla. Ihmisen elimistö on joskus kummallinen.

Vierailija
20/39 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otatte hoidoista selvää suit sait, se jo helpottaa henkisesti kun tekee jotain. Toki kaikki eivät saa hoidoillakaan lasta, mutta monet saavat. Älä nyt mihinkään etiäisiin usko! T: kahden ivf-lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme