uusi suhde ja vauvakuume
Hei kaikille. Olen eronnut ja minulla on kolme lasta 12.v 13.v ja 8 v. Olin naimisissa 17vuotta. parisuhde jotenkin kuoli. Syynä ehkä oli se kun kaksi vanhimpaa lasta ovat erityislapsia ja emme saaneet keltään apua että olisimme voineet hoitaa parisuhdetta. Ex mieheni jäi sitten kiinni deitti palveluista ja viestittelyistä naisten kanssa. Pyysin häntä lopettamaan useaan kertaan mutta ei hän lopettanut. 2 vuotta kestin sitä helvettiä.
Itse löysin eron jälkeen uuden miehen. Hän on juuri sellainen jota olen aina haaveillut. Olen nyt onnellinen ja lapsilla on hyvä olla. Minun ongelmani on sellainen että olen tehnyt 8 vuotta sitten sterisaation ja 2 vuotta sitten kohdun limakalvo poltettiin niin ettei menkkoja enään tule. Tämä tehtiin anemian takia. No nyt on sitten vauvakuume kova. Joo arvaan että joku ajattelee että itseppä olet päätökset tehny. No niinhän mie oon.
Minä olen käynyt lääkärissä ja yrittänyt kysyä voiko kohdun parantaa jne mutta tyly oli lääkäri . Hän sanoi että kun olet tämän päätöksen joskus tehnyt niin emme auta. Aijon käydä vielä yksityiseltä pyytämässä apua. Onko kellään muulla vauvakuumetta ja on sterisaatio tehty ? Tai onko kellekkään tehty sterisaation purkua ja olet tullu raskaaksi?
Omituista, tähän aiheeseen ei voi vastata ilman sisäänkirjautumista, vaikka kello on 14:40? Onko yöllä aloitetut aiheet rekisteröimättömien saavuttamattomissa aina?