Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pettäjien käräyttäjät,miksi puututte toisten asioihin?

Vierailija
24.01.2016 |

Eikö ole omaa elämää,miten muka tiedätte toisten pari- ja kaverisuhteet?
Itse elän seksittömässä suhteessa ja miehen kanssa sopimus,että saan käydä vieraissa.
Sain joltain tuntemattomalta sitten uhkailutekstareita ja tuli ongelmia. Jouduin hankkimaan pesäpallomailan turvakseni ja tuli kaikenlaisia pelkotiloja.Poliisi ei ottanut rikosilmoitusta vastaan. Puoli vuotta meni pelossa ja masennuksessa asian takia,joka on minun yksityinen. Kuka on oikeasti niin sairas että kyylää toisia noin tarkkaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän saippuaoopperaa. Kun telkkarin viihde ei riitä enää. Maallahan juoruilu on yleistä, ja pienissä piireissä muutenkin. Ei kai tapahdu tarpeeksi mitään elämässä?

Vierailija
2/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sulla on vähän jotain muutakin vikaa päässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinua uhkailtaisiin siitä että petät (luvallisesti) miestäsi? Kuka uhkailee? Petitkö varatun kanssa (missä tapauksessa hyväksyn sinuun kohdistuvan halveksunnan)? Esititkö seksikumppanillesi vapaata tai muuten viilasit linssiin?

Vierailija
4/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Tuliko nyt pipi kun teit väärin?

Vierailija
5/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joku käynyt tiputtamassa postilaatikosta lapun että mulla on suhde toisessa rapussa asuvaan yh- Iskään. Lappu oli jätetty myös autoon jne. Kyllä ne sitten lopulta perille tuli mun miehelle kun en kaikkia saanut kerättyä. Kyllä jotkut naapurit on sitten moraalin vartioita, mitä nämä asiat kenellekkään kuuluu.

Vierailija
6/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joku käynyt tiputtamassa postilaatikosta lapun että mulla on suhde toisessa rapussa asuvaan yh- Iskään. Lappu oli jätetty myös autoon jne. Kyllä ne sitten lopulta perille tuli mun miehelle kun en kaikkia saanut kerättyä. Kyllä jotkut naapurit on sitten moraalin vartioita, mitä nämä asiat kenellekkään kuuluu.

Oletko siis ap?

Vierailija
7/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinyt itsekin vaikka kuinka pitkään! Elän, ja olen kuusi vuotta elänyt, avoimessa suhteessa ja monta kertaa on tullut joku "käräyttämään" aviomiestäni minulle ja toisin päin. Ärsyttää nämä toisten yksityiselämään puuttuvat, kun eivät ole koskaan edes läheisiä ystäviä tai sukulaisia.

Vierailija
8/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä avoimessa suhteessa elävät ovat rehellisiä säädöilleen, eivätkä myöskään paneskele varattujen kanssa. Luulisi välttyvän suuremmilta ongelmilta. Miten ylipäänsä ulkopuoliset tietää ketä paneskelette:..

Vierailija
9/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me petetyt tahdomme, että joku puolustaa meitäkin. Jos pettäjillä on oikeus tehdä mitä tahtovat, niin miksi ihmeessä kaikilla muillakin ei olisi? Pitäisikö vapauksien koskea vain pettäjiä, kaikkien muiden on ajateltava toisten tunteita ja sitä, mikä on toisille parhaaksi?

Vierailija
10/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä tuota toisten asioihin puuttumista. Otin juuri eilen mieheltäni suihin, kun hänen vaimonsa soitti ja ihmetteli missä mies on. Mulla meni ihan turhaan aikaa, kun piti taas imutella miestä kovaksi. Mitä ihmettä tuo nainen sotkeentuu miehensä asioihin?

Vierailija
11/31 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mikä siinä naisen seksuaalisuudessa on vielä nykyäänkin niin outoa, ettei sitä saisi toteuttaa, kun pelisäännöt on sovittu..?

Vierailija
12/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:lle vastaus ap:ltä. Ei koskaan selvinnyt kuka uhkaili. Viestejä tuli prepaid-numerosta. Kyse ei ollut halveksunnasta, vaan vihaviestejä tyyliin: Sinulle käy huonosti.

Vierailija
13/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulisevat huorulit vinkuvat, kun ovat panneet varattujen kanssa.

Vierailija
14/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseksiseksi, minäminäminä. Pettäjät ovat kusipäitä ja avoin suhde, no hohhoijaa. Itsekästä. Miksi pitää olla "parisuhteessa"jos kuitenkin paneskellaan muita??

Vierailija
15/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö impotentilla ole oikeutta rakkauteen, parisuhteeseen? Millainen ihminen nimittelee toista huoraksi?

Vierailija
16/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni. Ei ole mitään koomisempaa kuin nähdä ihmisen sätkivän kuopassa jonka kaivoi ihan itse.

-m36

Vierailija
17/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Tänään on näköjään huonojen provojen pivä. Taas.

Vierailija
18/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäminen on väärin. Jos varastat kaupasta, siihen voi sivullinenkin puuttua. Jos kolhit toisen autoa parkkipaikalla, siihen voi sivullinenkin puuttua.

Älä petä, niin ei tarvitse pelätä seurauksiakaan.

Vierailija
19/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet parisuhteet ovat aika harvinaisia, joten turha uskotella muuta.

Minä olen pettämistä vastaan siksi, ettei ole mitään nöyryyttävämpää kuin joutua aisankannattajaksi ja naurun alaiseksi.

Vierailija
20/31 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille riittää, että näkee "käräytettävän" liikkuvan vieraan ihmisen kanssa, sehän meinaa tietenkin aina vähintään seksisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä