Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauspahoinvointini loppui rv 10?!

Vierailija
24.01.2016 |

Onko tämä normaalia?
Pahoinvointia (en oo oksentanut) ollut rv 6 lähtien miltei päivittäin ja nyt rv 10 + 1 ja pahoinvointi on selvästi alkanut laimentua...
Onko syytä huoleen?
Ultraan en viitsis ihan heti mennä, koska olen jo tähän mennessä käynyt yksityisellä ultrassa kaksikin kertaa.

Muita joilla pahoinvointi loppui jo näin aikaisin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Itsellä tänään 10+0 ja muutamaan päivään en ole enää oksentanut, vaikka muuten pyörryttävä olo onkin ollut. Rv 5-6 alkaen oksensin aamusta yöhön, lähes kaikki mitä söin. Luulen, ettei sinullakaan ole syytä huoleen, kroppa alkaa vaan tottua raskauteen. :)

Vierailija
2/9 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pahoinvointia ole kuin rv 6-10 tai rv 8-12, tai ei ollenkaan. Ihan normaalia siis. Eikös rv 12 ole taas ultra?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu kuulla, että raskauspahoivointi voi useinkin loppua jo näinkin aikaisin.

Olen siis aika hermoheikko, koska takana on pari keskenmenoa eikä yhtään onnistunutta raskautta. Keskenmenot olleet varhaisia, että näin pitkälle kuin rv 10 en ole todellakaan koskaan aiemmin päässyt. Mutta silti huoli nostelee päätään. Rv 12 paikkeilla on se NT-ultra, mutta tuntuu siltä että siihen on vielä ikuisuus...viimeksi kun oireet hellitti pariksi päiväksi rv 8 niin menin heti siltä samalta istumalta yksityiselle ultraan ja yllätyin että kaikki olikin hyvin vaikka oireet loppuneet mut oireet kyllä tulivatkin takaisin kahta kauheampana jo ihan parin päivän päästä. Nyt tekisi niin mieli käydä ultrassa taas, mutta kohtapa olisin jo kuluttanut yli 600 euroa yksityisiin lääkäreihin vain pelkän alkuraskauden aikana... niin nyt se raha tulee vähän vastaan :(

ap

Vierailija
4/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia. Älä nyt siellä ultrassa juokse! Jos tulee keskenmeno, ei ultra sitä muuta

Vierailija
5/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolesi ap. Itselläni oli 3 keskenmenoa takana ennen onnistunutta raskautta ja kävin yksityisellä ultrassa rv 7 rv 8 rv 9 ja rv 11 ja sitten sain sydänääneet kuulumaan dopplerilla niin pystyi itse tarkistamaan tilanteen kotona ja rv 13 mulla oli niskapoimu-ultra.

Oireet vaihteli koko alkuraskauden, joskus oli viikkokin että oireet katosi ja joskus laattasin monta viikkoa putkeen.

Tsemppiä AP pian se eka kolmannes on jo ohi, oot jo voiton puolella!

Vierailija
6/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jaksat odottaa nt ultraan. Keksit vaan tekemistä itelles niin unohtuu ja qlkiokin voi paremmin.

Nyt kannattaa ajoissa lopettaa toi överistressailu ennenku flippaat ihan täydellisesti. Mä oon kans stressaaja mutta mulla on pari kaveria jotka on tollasia samanlaisia kun sä, voin kertoa että he ja koko perhe voi huonosti heidän stressailujen vuoksi.

Vierailija
7/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä onneasi jos pahoinvointi helpottaa jo noilla viikoilla,itse nyt rv 30 ja pahoinvointi jatkuu edelleen.

Vierailija
8/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla ei ollut pahoinvointiä missään raskaudenvaiheessa. Kaikki oottavat naiset on erilaisia. Älä siis stressaa, se ei tee hyvää tulevalle mammalle eikä vatsassa kasvavalle pikku kaverille 🙂

Vierailija
9/9 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamusynnyttäjäkö?