Kokematon seurustelussa
Miten tuoda treffikumppanille esille oma kokemattomuus seurustelussa? Sehän luikkii heti pois, kun kuulee, että exiä ei ole.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaikka, että olet ollut valikoiva ihmissuhteissa tai jtn, ja siksi ei vakavia suhteita ole takana. 😁 Minusta ainakin positiivinen asia, jos on osannut myös olla sinkkuna, eikä hypännyt koko nuoruuttaan pöksyistä pöksyihin.
Osannut olla sinkkuna? Totuus on, että on ujo tai ei ole kelvannut kenellekään.
Ap
Aina voi vähän kaunistella totuutta aluksi. 😇 Älä ainakaan vello itsesäälissä ja mene sanomaan, ettet kellekään olisi kelvannut.
Samaa pelkoa täälläkin vaikka pelko ei ole vielä ajankohtainen, jos koskaan onkaan.
Jokseenkin kuumottavaa, että täytyisi lähteä ihan nollasta jonkun naisen kanssa jolla jo on kokemusta seurustelusta, nussimisesta, pussailusta, perkele koko hässäkästä! Mitä minä tiedän seurustelusta? Sen, että silloin pitäisi osata jotain jos meinaa sen naisen saada pidettyä. Se on kusinen tilanne jos kaltaiseni töppelö onnistuu munimaan sen ensimmäisen pusun, sitten nussimisen ja pam! Siinä se suhde sitten jo olikin jos kehitystä ei tapahdu parempaan.
Kohdallani se on vähän kerrasta poikki, jos onnistun jostain naisen saamaan ja eroamaan niin sitten menee taas iäisyys, että saan seuraavan. Oikeastaan se nainen "saa" minut, koska minä en luultavasti sitä aloitetta tule tekemään. Sitten tulee se ongelma, että kun se nainen on saanut minusta elinikäiset traumat ja jättänyt minut niin on varmaa, että huhut minusta ja "loistavista" seurustelutaidoistani alkavat levitä ja se vähäinenkin maine on useampien naisten keskuudessa jo menetetty.
Jotkut varmasti ovat sitä mieltä, että ensimmäiset suhteet menee harjoitellessa jne. Helppo sellaisten on huudella joilla on ollut teininä ne ensimmäiset suhteet tai se kumppanin saaminen on muuten vaan helppoa. Teininä se varmasti onkin sitä harjoittelua ja kokeilua, mutta ikävä kyllä aika monella on jo jonkinlaista kokemusta niistä seurusteluista, suuteluista ja nussimisista silloin parikymppisenä. Sitten kun pääsee täysin kokemattomana siihen seurustelujunaan niin se on vähän kuin joku amatööri isketään nyrkkeilykehään raskaansarjan maailmanmestarin kanssa, aika kylmää kyytiä on luvassa. Näin minä sen omissa kauhukuvissani näen.
Leikitään, että saisin naisen kun täytän 25v, siinä on silloin mennyt 11 vuotta siitä kun tytöt alkoi enemmälti kiinnostaa. Okei, ei vielä täysin kamala tilanne, mutta jos se nainen jättää minut niin luultavasti menee taas 10 vuotta, että seuraavalle kelpaan. No on onneksi sentään se yksi harjoittelusuhde alla ja ikääkin vasta 35, mutta luultavasti sekin suhde kusee ja sitten olenkin 45v ja kolmas suhde pamahtaa kehiin. Siinä vaiheessa herää varmaan kysymys, että mihinkäs vittuun se perheen perustaminen ja muu suhteellisen normaalina pidettävä toiminta oikein unohtui?
Olisi ihan hienoa olla normaali, tai edes kohtuullisen normaalilta vaikuttava ihminen. Normaalilla tavalla ajattelukin olisi ihan jees.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin mies suhtautuu varmaan positiivisesti. Miehen kannattaa jättää kokemattomuus ihan omaksi tiedoksi.
Olen kahdelle miehelle kertonut, ennen kuin päästiin "asiaan". Toinen taisi säikähtää, tapailu loppui pian sen jälkeen. Toinen suhtautui täysin neutraalisti. Olen 3-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko sitä pakko kertoa? Itse en aio moista huudella jos tilaisuus sänkyyn pääsemiseen tulee.
No jos tulee puhetta existä? Sänkyyn päästessä ainakin huomaa kokemattomuuden, jos ei jo aikaisemmin.
Ap
Tuskin sitä tarvitsee murehtia. Tutustukaa kaikessa rauhassa. Kun nainen tuntee sinut jo, tuo tieto ei määrittele sinua. Jos nainen viihtyy seurassasi ja pitää sinusta, ei seurustelemattomuudesta kertominen varmaan muuta hänen mielipidettään. Pidä vain huoli siitä, että keskustelu ei ajaudu kovin pian entisistä suhteista puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen, niin mies suhtautuu varmaan positiivisesti. Miehen kannattaa jättää kokemattomuus ihan omaksi tiedoksi.
Olen valitettavasti mies :(
ApÄlä helvetissä kerro. Seksissä on ihan normaalia säheltää muulloinkin kuin ekalla kerralla.
Sitten nainen voi todeta että kun mies ei ole tähän ikään mennessä oppinut, ei tule koskaan oppimaankaan. Ja ensi kerta jää myös viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApÄlä helvetissä kerro. Seksissä on ihan normaalia säheltää muulloinkin kuin ekalla kerralla.
Sitten nainen voi todeta että kun mies ei ole tähän ikään mennessä oppinut, ei tule koskaan oppimaankaan. Ja ensi kerta jää myös viimeiseksi.
Lähempänä kolmeakymmentä pitää miehen jo osata toimia sängyssä. Kannattaa turvautua ammattilaisten apuun. Ei tule naiselle pettymystä ja seurustelu voi jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähempänä kolmeakymmentä pitää miehen jo osata toimia sängyssä. Kannattaa turvautua ammattilaisten apuun. Ei tule naiselle pettymystä ja seurustelu voi jatkua.
Mitä uskot oppivasi, kun maksat siitä että toinen teeskentelee että sähläämisesi tuottaa jotakin nautintoa? Ja miten niin "jatkua"? Ei tuollainen ihmisiä vuokraava mies edes seurustelusuhteeseen pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uskot oppivasi, kun maksat siitä että toinen teeskentelee että sähläämisesi tuottaa jotakin nautintoa? Ja miten niin "jatkua"? Ei tuollainen ihmisiä vuokraava mies edes seurustelusuhteeseen pääse.
Ainakin siinä oppii miten asia tapahtuu käytännössä ja tuskin se maksullinen makaa vain haarat auki sängyssä. Rahaa vastaan voit tahtoa opetusta. Tuskin tuollainen mies pääsisi ennen maksullisissa käymistäkään seurustelusuhteeseen, niin ei miehellä ole tässä mitään hävittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei maksa sitten teeskentelystä, vaan nimenomaan opetuksesta. Luulisi ammattilaiselta onnistuvan. Sehän säästää myös jonkun naisen säheltävältä mieheltä, eli kaikki voittaa siinä, mies, ammattilainen sekä miehen tuleva seurustelukumppani. Enkä edes laske leikkiä vaikka huvittavaa tämä kyllä on, vaan tosissani suosittelen AP:lle tätä vaihtoehtoa.
Haittapuolena mies joutuu sitten valehtelemaan jos nainen kysyy ammattilaisten palvelujen ostamisesta, aivan kuten lutkankin kannattaa valehdella seksikumppanien määrästä. Rehellisyyden menetys on aina ikävä asia.
Te naiset, jos näin saan tämän kerran sanoa, olette äärimmäisen tuomitsevia kokematonta säheltävää miestä kohtaan, vaikka toisin väittäisitte AV:lla. Erityisesti jos on epävarma. Täydellinen turn off. Fake it til you make it on avain onnistumiselle, epävarmalle miehelle.
Typerintä mitä AP voi tehdä on ilmoittaa eli mainostaa kokemattomuuttaan uudelle tuttavuudelle. Korkeintaan voi sanoa tyyliin "Viime kerrasta on mennyt aika pitkään, olen vähän hermostunut" kun ollaan pääsemässä asiaan, mutta siitäkin AP voi saada tuota pikaa lähtöpassit naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samassa tilanteessa eläneenä, sanoisin että ainut toivosi on huijaamisessa. Tilanteen myöntäminen on kategorisesti väärä ja negatiivinen liike. Naiset pitävät sinua lähtökohtaisesti outona ja alkavat heti etsimään niitä vikoja, jotka ovat sinut tilanteesesi johtaneet.
Olet äärimmäisessä vähemmistössä. Valitettavasti tämä vähemmistö ei ole millään tavalla hohdokas.
Vierailija kirjoitti:
Ujous ei ole häpeä. Ja se, ettet muka ole kelvannut kenellekään - höpö höpö! Aina vain tunteet eivät ole molemminpuolisia. Kumppanin löytäminen ei ole niin helppoa kuin elokuvia katsoessa luulisi.
Riippuu täysin miehen iästä. Kaksikymppisellä vielä voi olla söpöä, kolmekymppisellä pääsääntöisesti äärisäälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin mennä huoriin jos ei olisi niin kallista. Pelkästä seksistä ei viitsi maksaa viittäkymppiä enempää, jos sitäkään. Ei se poikuuden menetys nyt niin tärkeää ole...
En mä ainakaan pitäisi sitä negatiivisena asiana, että olet kokematon. Sulla ei ainakaan ole negatiivisia kokemuksia taustalla. Eli voit aloittaa nollasta. Seksikään ei ole mitään rakettitiedettä. Olen 27v nainen, enkä ole koskaan seurustellut. En oikeastaan itsekkään tiedä miksi näin on käynyt vaikka olen ihan nätti ja sosiaalinen. Mua kyllä ihan suoraan sanottuna aina kauhistuttaa ajatella, että pettyyköhän mies sängyssä..
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan pitäisi sitä negatiivisena asiana, että olet kokematon. Sulla ei ainakaan ole negatiivisia kokemuksia taustalla. Eli voit aloittaa nollasta. Seksikään ei ole mitään rakettitiedettä. Olen 27v nainen, enkä ole koskaan seurustellut. En oikeastaan itsekkään tiedä miksi näin on käynyt vaikka olen ihan nätti ja sosiaalinen. Mua kyllä ihan suoraan sanottuna aina kauhistuttaa ajatella, että pettyyköhän mies sängyssä..
Sä oletkin äärimmäinen poikkeus. Suurin osa naisista ei ajattele näin ihan omien elämänkokemustensa ja lähipiirinsä muodostamien sosiaalisten normien perusteella.
Itse en ole koskaan seurustellut, ja kysyttäessä totean yleensä vain, ettei ole tullut sopivaa vastaan. En halua seurustella vain seurustelun vuoksi. Sen verran epätavallista seurustelemattomuus ikäiselleni (27v) kuitenkin on, että näen samalla tarpeelliseksi korostaa, että olen toki tapaillut miehiä, mutta niistä jutuista ei vain ole kehittynyt mitään enempää. Yleensä syy on ollut se, ettei itseä ole kiinnostanut tarpeeksi tai sitten asiaan on liittynyt joku kolmas osapuoli / tekijä x.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin mennä huoriin jos ei olisi niin kallista. Pelkästä seksistä ei viitsi maksaa viittäkymppiä enempää, jos sitäkään. Ei se poikuuden menetys nyt niin tärkeää ole...
Vaikka poikuuden menetys ei itselle olisi tärkeää, niin tietyssä iässä mies on luuseri naisen silmissä, jos poikuus on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka poikuuden menetys ei itselle olisi tärkeää, niin tietyssä iässä mies on luuseri naisen silmissä, jos poikuus on tallessa.
Ja miesten.
Tuo ikä on noin 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten.
Tuo ikä on noin 25 vuotta.
Mielestäni jo päälle kahdenkympin, kun naiset menettää neitsyyden jo reilusti alle kahdenkympin.
Ujous ei ole häpeä. Ja se, ettet muka ole kelvannut kenellekään - höpö höpö! Aina vain tunteet eivät ole molemminpuolisia. Kumppanin löytäminen ei ole niin helppoa kuin elokuvia katsoessa luulisi.