Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä sekstaan naimisissa olevan miehen kanssa :-)

Vierailija
15.02.2006 |

joka on ihana petikumppani mutta muuten en moista lurjusta huolisi. Pihtaava vaimo on toisen naisen paras ystävä. Minä saan hekumallisen seksin ja huomion, sinulle jää vain tyhjä kouraan......

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta minäpä saan ihanan isän lapsilleni, paljon rahaa joka kuukausi, kauniin kodin ja elämänkumppanin, jonka kanssa vanheta yhdessä. Ei mene kuin parikymmentä vuotta, niin sinä olet ryppyinen ja ruttuinen sinkku ja minä golffailen mieheni kanssa Espanjassa kaikki talvet ja seksielämmekin taas kukoistaa, kun lapset ovat kasvaneet.

Että kiitos sinulle ja pillullesi, että purat mieheni pahimmat paineet ja saan iloisen ukon kotiin.

Vierailija
2/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avioliiton ulkopuolinen suhde on miehellekin usein tunnepeli ja KYLLÄ: monet ovat kyllästyneitä vaimoihinsa ja kokevat ne nalkuttavina akkoina. JA monet haaveilevat rakastajattarestaan. Mutta ei kaikki silti jätä puolisoaan ja perhettään. Se ei silti poista sitä, että mies (tai nainen) saattaa toivoa elämältään muuta kuin sen hetkisen perheensä.

Elämä ei ole musta-valkoista ja toinen nainen automaattisesti säälittävä panopuu. Tiedän monta tapausta, jossa mies on jättänytkin perheen toisen naisen takia. En hyväksy sitä, mutta ei kannata sulkea silmiään siltä, että sivusuhteissakin on oikeita ja aitoja tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei loppujenlopuks ole mitään hienoa tai " saavutusta" jos kelpaa jollekin miehelle reiäksi....enemmän tarvitaan että " kelpaa" kumppaniksi.

Vierailija
4/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän monta tapausta, jossa mies on jättänytkin perheen toisen naisen takia. En hyväksy sitä, mutta ei kannata sulkea silmiään siltä, että sivusuhteissakin on oikeita ja aitoja tunteita.

Vierailija
5/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis haluaa selvästi itsekin vakiintuneen parisuhteen ja vauvan - ehkä useammankin... Ei ole mies ilmeisesti antanut lupaa raskautua. Tai ap ei ole uskaltanut pyytää. Heheh... Vauvakuumeinen salarakas!

Vierailija
6/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut avoliitto, avioliitto, seksisuhde...

Nyt on avoliitto joka on lähes täydellinen... Tämä mies oli tavatessamme aviossa eikä hän minua silloin kiinnostanut mutta aloimme tapailemaan kuitenkin (ilman seksiä) koska hän halusi ja itse tunsin oloni yksinäiseksi. 2viikkoa ensitapaamisesta hän jätti vaimonsa.

Eli kyllä se nalkuttava akka siellä kotona voi joskus ajaa ukkonsa muihin maisemiin...

Vierailija
7/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Kaksi kuukautta tapailimme salaa jatkuvasti, ja sitten oli pakko tehdä ratkaisu. Kumpikaan ei ollut onnellinen avioliitossaan ja molemmat halveksimme silloisia kumppaneitamme eli molempien avioliitto oli aivan finaalissa.

Nyt 10 vuotta myöhemmin voimme molemmat sanoa käsi sydämmellä, että ratkaisu oli elämämme paras. Suhteemme on täynnä rakkautta edelleen ja hyvin tasapainoinen.

Vierailija
8/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan edes tiennyt tai ollu kiinnostunut jostain vauvalehdestä ennenkun oli oma parisuhde sillämallilla että alkoi vauvakuume vaivaamaan.

Ap on perus yksinäinen ja surullinen sinkku joka luuleen saavuttavansa hetken onnen sillä kun joku käy sitä panemassa. Heikko itsetunto se vaan on, jos olisit vahva ihminen myöntäisit että kaipaat perhettä!

En tarkoita että kaikki haluavat perheen, mutta aika yleistä se on vauvapalstalaisilla =) tai ainakin se että haluaa vauvan.

Vierailija
9/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä sen sanoin! :D

Vierailija
10/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelevan alkoholistin sohvaperunan joka valitsee kaljapullon sohvalle mielummin kuin seksin :-O

Vierailija
11/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se saattaa tuntua, että näissä on mukana " aitoja" tunteita, mutta eihän se sivusuhde olekaan oikeaa elämää. Ei siinä kohdata arkea ja arjen ongelmia. Ja jos sen sivusuhteensa kanssa aloittaa Ihan oikean parisuhteen, niin arki se tulee siihenkin suhteeseen - ja kohta saattaa se entinen ihana rakastajatar ollakin se nalkuttava, kyllästyttävä akka. Ja se ihana mies onkin laiska paskiainen, joka nyt sitten kohtelee sitä ihanaa rakastajatartaan samoin kuin aikanaan vaimoaan. Useinhan nämä pettäjien uudet suhteet eivät kestä pitkäänkään.

Ja eikös nuo " vaimoni on nalkuttava akka" jne. ole niitä vakiokliseitä näissä pettämistapauksissa. Samoin kuin " ei meillä ole ollut seksiä vuosikausiin" . Ei kait kukaan nainen ole niin tyhmä, että noihin uskoisi? Jos se kerran on sitä SUURTA rakkautta, niin miksi vaivautua pettämään? Ukko vaan saman tien jättämään se vaimo. Kyllä usein on kyse siitä, että se mies haluaa sen panopuun ja PITÄÄ MYÖS PERHEENSÄ. Siksi sitä suhdetta salaillaan.

Fantasiaelämää on " helppo" elää ja kun siihen vielä kytketään sen sivusuhteen salailun tuoma jännitys jne. niin saattaa helposti kuvitella, että tässä on tunteet pelissä. Eiköhän tämä ole kuitenkin se realistisempi totuus näistä avioliiton ulkopuolisista suhteista :)

Vierailija:

Kyllä avioliiton ulkopuolinen suhde on miehellekin usein tunnepeli ja KYLLÄ: monet ovat kyllästyneitä vaimoihinsa ja kokevat ne nalkuttavina akkoina. JA monet haaveilevat rakastajattarestaan. Mutta ei kaikki silti jätä puolisoaan ja perhettään. Se ei silti poista sitä, että mies (tai nainen) saattaa toivoa elämältään muuta kuin sen hetkisen perheensä.

Elämä ei ole musta-valkoista ja toinen nainen automaattisesti säälittävä panopuu. Tiedän monta tapausta, jossa mies on jättänytkin perheen toisen naisen takia. En hyväksy sitä, mutta ei kannata sulkea silmiään siltä, että sivusuhteissakin on oikeita ja aitoja tunteita.

Vierailija
12/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka on ihana petikumppani mutta muuten en moista lurjusta huolisi. Pihtaava vaimo on toisen naisen paras ystävä. Minä saan hekumallisen seksin ja huomion, sinulle jää vain tyhjä kouraan......

Vierailija
13/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan me vaimot noita juttuja varten!

Mutta hei, tosi kiva että saat seksiä silloin kun miehelle sopii tulla käymään! Kuinka usein esim. kyttäät puhelintasi ja jälleen kerran petyt kun huomaat ettei se soinutkaan. Tai mies olla poikansa jalkapallopelissä tai saunassa vaimonsa kanssa.

Mutta hei, onneksi sulla on pillu, kyllä se mies taas tulee joku päivä =)

Vierailija
14/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on naimisissa minun kanssani =)

Vierailija
15/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni, naimisissa mun kaa ;)

Vierailija
16/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäpä saan ihanan isän lapsilleni, paljon rahaa joka kuukausi, kauniin kodin ja elämänkumppanin, jonka kanssa vanheta yhdessä. Ei mene kuin parikymmentä vuotta, niin sinä olet ryppyinen ja ruttuinen sinkku ja minä golffailen mieheni kanssa Espanjassa kaikki talvet ja seksielämmekin taas kukoistaa, kun lapset ovat kasvaneet.

Että kiitos sinulle ja pillullesi, että purat mieheni pahimmat paineet ja saan iloisen ukon kotiin.

Vierailija
17/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen koska en halua miestä kuin seksiin (joka on huippua). Mies on tyytyväinen kun saa ihanaa naista. Vaimo on tyytyväinen... no jaa toivottavasti on.

Siksi en koskaan ymmärrä miksi pihtaava vaimo ottaa miehensä pettämisen niin raskaasti.

Vierailija
18/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat olla omistautunut miehelle, jonka rahat ja energia menee loppupeleissä aina toiseen naiseen, tämä toinen nainen saa tämän miehen lapset, lapsilleen elatuksen ja kenties sen hyvän isänkin. Yhteiskunnan silmissä sinä olet silkkaa roskaa, eikä kukaan tule sinua säälimään jos mies jättää sinutkin. Lisäksi oma elämäsi on katkolla mahdollisen todellisen suhteen löytymisen kannalta.

Että kerropa vielä uudestaan mikä oli se sun suuri saanti tässä asiassa?

PS. ja et kai ap. ihan oikeasti ole niin naiivi, että uskot kaiken mitä pettäjä mies sulle sanoo. JOo, ihan varmasti on ihan kamala akka kotona, ja joo, niillä ei varmaan ole yhtään seksiä, ja joo, sä olet toooosi paljon ihanampi kuin se vaimo...jos jäisitte kiinni, niin mitä luulisit miehen sanovan vaimolleen? Siis ei siinä mitään, seksiähän saa harrastaa kenen kanssa vaan, mutta ei nyt noin tyhmä tartte olla.

Vierailija
20/26 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan elää itsekkäästi itselleni. Enkä sitoutua (varsinkaan mieheen joka jo pettää vaimoaan...). Minä haluan hyvää seksiä silloin kun itse sitä tarvitsen. Silloin mies on myös aina saatuvilla. Tämä tilanne sopii minulle paremmin kuin hyvin.

Olen myös hyvin toimeentuleva, joten en tarvitse elättäjää. Mies haluaa lahjoittaa minulle lahjoja, ne hyväksyn mutta en todellakaan niitä tarvitse.

Mikä tässä on sellaista muka missä kaikki eivät voita? Miehen ei tarvitse niin usein vonkua vaimoltaan. Vaimo saa pihdata rauhassa. Minä saan tyydytyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi