Minä sekstaan naimisissa olevan miehen kanssa :-)
joka on ihana petikumppani mutta muuten en moista lurjusta huolisi. Pihtaava vaimo on toisen naisen paras ystävä. Minä saan hekumallisen seksin ja huomion, sinulle jää vain tyhjä kouraan......
Kommentit (26)
Se on tosin jo kauan aikaa ollut ohi.. Käytiin ulkomaanmatkoillakin ja tiettävästi mies ei koskaan jäänyt kiinni. Mitä lie vaimolleen selittänyt? Minua ei kiinnostanut. Mies on vaimonsa kanssa edelleen naimisissa ja todennäköisesti pyörittää jotain muuta?
Minulle tuo suhde oli pelkkää seksiä ja hauskanpitoa, en odottanutkaan mitään vakavaa. Vaimot on vaan näköjään todella sinisilmäisiä.
mistä tiedät vaikka vaimo olisi arvannut/tiennyt...niinkuin sinä olet tyytyväinen omaan asemaasi kun vehtaat ukkomiehen kanssa ilman suhdetaakkaa.....niin ehkä se vaimo on tyytyväinen omaan osaansa saa kumppanuuden,perheen ja ehkä jopa korkeamman elintason.....mene ja tiedä...muttei sitä aina kannata niin voittajana hehkuttaa kuinka makaa varatun kanssa ...niinkuin sinä joku kuningatar ja voittaja olisit....ihmisiä on erilaisia ja eri asoita arvostavia...
mun mielestä siinä ei loppujenlopuks ole mitään hienoa tai " saavutusta" jos kelpaa jollekin miehelle reiäksi....enemmän tarvitaan että " kelpaa" kumppaniksi.
Vierailija:
Minulle tuo suhde oli pelkkää seksiä ja hauskanpitoa, en odottanutkaan mitään vakavaa. Vaimot on vaan näköjään todella sinisilmäisiä.
Kyllä teitä reikiä maailmaan mahtuu. Eikös ap:n pointtina taas vaihteeksi ollut tämä av:n vakio eli ap " kaunis, laiha, tiukkaperse" vs. " sinisilmäinen, pihtaava, ruma, läski kotiäiti" :D
ok kun seksi on hyvää ja se laatu on taattu. Silti voisi olla että tapaisi jonkun muun jonka kanssa vielä parempaa. En kyllä viitsisi vaivautua samaan mieheen jos ei muuten kiinnostaisi. Niin ja jos ap:tä kiinnostaa niin siinä tapauksessa hän on luuseri ja häviää pelissä kuitenkin. ;)
Ihan ok tilanne mun mielestä.Itekin oon joskus ollu seksisuhteessa varattuun mieheen. Enkä edelleenkään halua miehistä muuta kuin seksiä,kaikkea muuta mulla on omasta takaa.