Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella facebook tarjoaa

Vierailija
24.01.2016 |

Noita ihmisiä, jotka saatat tuntea? Itselleni tulee outoja ehdotuksia ihmisistä, jotka kyllä tunnen, mutta meillä ei kuitenkaan ole facessa yhteisiä kavereita. Kävi vaan mielessä, että jääkö merkintä, jos käy sivuilla kattelemassa profiilia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin tätä aina välillä. Törmäsin viime vuonna yhdessä tapahtumassa tutun tuttuun, jonka kanssa minulla on opiskelujen kautta joitakin yhteisiä kavereita, muttei kuitenkaan ihan hirveitä määriä. Taisimme esitellä toisemme pelkillä etunimillä. Seuraavana päivänä tyyppi ilmestyi Facebookin sivupalkkiin. Vaikeaa uskoa, että hän olisi minua tuon parin minuutin keskustelun perusteella stalkannutkaan, olisi kuitenkin vaatinut melkoista kaivelua löytää meikän profiili.

Vierailija
2/4 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy jonkun sivulla katsomassa profiilia, siitä jää jälki. Sillä perusteella kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luin, että jölkeä ei jäisi. Tiiä sitten.

Vierailija
4/4 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Facebook seuraa ihmisten liikkumisia. Kerran sain kaveriehdotuksia niistä ihmisistä, jotka istuivat Kauneimmissa joululauluissa lähellä. En kirjoittanut someen, että olen siellä, mutta puhelin oli taskussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi