Keitä julkkiksia olet tavannut? Millaisia olivat luonnossa?
Itse tapasin eräässä tapahtumassa muutama kuukausi sitten Anssi Kelan. Hän oli todella ystävällinen, jäi hyvä mieli.
Olen työn puolesta tavannut Pekka Haaviston useamman kerran, ja hän on aina ollut kohtelias, kunnon herrasmies. Kohtelee myös "alaisiaan" (kuten minua) kunnioittavasti.
Keitä te olette tavanneet/nähneet? Vastasiko julkkis luonnossa kuvaanne hänestä, jonka media antaa?
Kommentit (4)
Pk-seudulla näkee ns. julkkiksia melkein päivittäin. Eipä noita jaksa jäädä ihmettelemään. Tavallisia ihmisiä.
En ole nähnyt luonnossa ketään julkkista. Kaupungilla olen törmännyt joihinkin. Esim tuohon Penttilään. Ihan nätti se musta oli. Ehkä muilla sitten on supermallit vaimoinaan.
Mä olen tavannut Jenni Vartiaisen useita kertoja duunin puolesta. Älyttömän kaunis nainen myös luonnossa, todella ystävällinen, huumorintajuinen ja mukava. Huomioi toiset ihmiset esimerkillisellä tavalla. Paljon kivempi ja mielenkiintoisempi tyyppi kuin ontto julkisuuskuva antaisi ymmärtää. Diivan vastakohta.
Penttilän emännän olen nähnyt muutamia kertoja eikä mielestäni ole mikään kaunotar :D Tai sanotaanko, että osaa kuvata itseään sopivasta kulmasta!