Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielinainen otsisikoissa - nyt silikonit

Vierailija
24.01.2016 |

Olen onnellinen. Tunnen itseni itsevarmaksi ja naiseksi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453601685458.html

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeee

Vierailija
2/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pitänyt lahjakkaana ja erilaisena tyyppinä, mut nyt selvis että on samanlainen pissityrkky kuin mikä tahansa BB-julkku. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pitänyt lahjakkaana ja erilaisena tyyppinä, mut nyt selvis että on samanlainen pissityrkky kuin mikä tahansa BB-julkku. Yök.

No jospa kuitenkin ainakin sillä erotuksella, että Saralla on lahjoja. Hän myös asuu pysyvästi Yhdysvalloissa. Kuinka moni BB-julkku on pystynyt samaan?

Vierailija
4/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen samat aatokset. Mistäköhän asiasta hän seuraavaksi avautuu? Tissit, poikaystävä ja kropan kunto on jo keskusteluissa avattu, ehkä hän tekee jonkun Playboy-kuvauksen seuraavaksi? Tai menee poikaystävänsä kanssa johonkin seksiohjelmaan? Hienoa.

Vierailija
5/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa kuitenkin ainakin sillä erotuksella, että Saralla on lahjoja. Hän myös asuu pysyvästi Yhdysvalloissa. Kuinka moni BB-julkku on pystynyt samaan?

BB-sauli, ja sit koko poppoo siitä roskasarjasta suomitytöt new yorkissa tai jotain... eli no big deal really.

Vierailija
6/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lahjat ammennettu tyhjiksi kun pitää tissijuttuja lehtiin kertoa. Harmi, olin odottanut ehdottomasti enemmän häneltä.

Vierailija
7/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä itseäni säälittää, että yhteiskuntamme on sellainen, jossa nuorten tyttöjen silmissä elämä on onnetonta, jos rinnat eivät ole kokoa x. 

T. 36-v. nainen, joka on käyttänyt rintojaan lapsensa ruokkimiseen ja se näkyy, mutta on silti tyytyväinen itseensä.

Vierailija
8/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla liput maitojunaan jo ostettuna, kun ei pysy pinnalla enää kuin muovitissein. Imivät siellä hänestä sen mitä tarvitsivat ja nyt voi palauttaa takaisin.

Vierailija
9/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonien avulla pääsee nelosen tietokilpalujuontajaksi ja ponnistaa siitä takaisin maailmalle :)

Vierailija
10/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-sauli, ja sit koko poppoo siitä roskasarjasta suomitytöt new yorkissa tai jotain... eli no big deal really.

Ööööö, BB-Sauli ei päässyt Usaan töihin tai muutenkaan omien lahjojensa takia, vaan ex-äijänsä Adam Lambertin poikaystävänä. Yksikään Suomitytöt New Yorkissa -sarjassa esiintynyt ei ole ollut BB-talossa.

Vierailija
11/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on just siinä ettei ole mitään lahjoja eikä mitään ideoita. Sitten pitäisi jotenkin pysyä julkisuudessa ja keksiä jotain mistä puhua, vaikka ei ole mitään sanottavaa. Se eka video millä pääsi kuuluisaksi oli ihan hauska, mutta eihän tällä tytöllä oikeasti ole mitään lahjoja viihdyttää ihmisiä pitemmän päälle. Lopputuloksena oikein paistaa feikki ja epätoivo siitä kun tekemällä tehdään jotain mikä ei oikeasti kiinnosta edes itseään.

Vierailija
12/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko fanien määrä laskussa, kun piti nostaa itsensä pinnalle tissiasialla?

Antaa hyvän esikuvan itsestään nuorille tytöille. Jos sulla on pienet rinnat, pyydä äidiltä silikoonitissit.

Vierailija
13/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lahjoja!? :D Elämöinti äänekkäästi ja huomionhaku rauhattomalla elämöinnillään, ja sit osaa vähä matkii muit ihmisiii niinku! Siinä ne uskomattomat lahjat.

Sara on pelkkä oman ulkonäkönsä ympärillä pyörivä massateini. Mitäs seuraavaksi? Jotain rasvansiirtoja takapuoleen jota alkaa kilpaa esitellä Instassa muiden pyllyn esittelijöiden kanssa. Olen varma, että myös Saraan puree tämä nykyajan isopyllyisyysvillitys. Huomiohoro on aina huomiohoro.

Vierailija
14/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sen kaikki Instagram-kuvatkin olleet pitkään jo pelkkää oman vartalon esittelyä. Ensimmäinen kuva taisi tulla pian niiden imitoimisvideoiden jälkeen kesällä 2014. Siinä kuvassa näkyi muka-viattomasti tissivako ja hiukset olivat ah, niin seksikkäästi sekaisin ja huulet kutsuvasti raollaan. Sitä kuvaahan ihmeteltiin heti täälläkin palstalla, että ei uskoisi niin fiksun oloisen tytön laittavan sellaista noloa herutuskuvaa nettiin. Vaan kuinkas kävikään myöhemmin..? ;) Yksi kuva houkutti laittamaan lisää, ja nyt hän on jo Suomen loisteliain Instagram-huomiohoro.

Niin se kuva vaan ihmisistä muuttuu. ;) Mielellään annettaan ensin oiiikein fiksu ja älykäs rillipääkuva itsestään julkisuuteen, mutta vaivihkaa aletaankin muuttua ihan tavalliseksi silikonitissihuomiohoroksi jonka elämän keskipiste on oma ulkonäkö ja "mitähän muut nyt ajattelevat minusta."

Vierailija
15/15 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eikös Sara laittanut itsestään sellaisen "pilkkaan muiden ikäisteni duck-face -kuvia kuvan"? Ja sitten oli sata x seksikkäämpi siinä kuin niitä noin yleensä laittaneet. Ja antoi ymmärtää, että tämä jää tähän, koska I'm not that kinda girl. Antoi vaan näytön, mitä olisi, jos alentuisi samaan. Olin silloin ihan, että mahtavaa, vihaan sitä silmät suurina huulet töröllään poseeraamista! Ajattelin, että hän menee/on sen yläpuolelle ja pysyy siellä.

Mutta on sittemmin vissiin sortunut vain tuohon samaan itsekin? En ole niin seurannut, oikaiskaa jos oon väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme