Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käy ihmiselle jos lopettaa kokonaan masturboimisen?

Vierailija
24.01.2016 |

Jos ennen vaikka tehnyt sitä 8 kertaa päivässä ja yhtäkkiä on vaikka kuukauden masturboimatta. Väheneekö halu?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ sinkkuna masturboin välillä useammankin kerran päivässä ihan pelkästä ilosta, mutta muistelen myös lukeneeni, että naisella halut vanhemmiten herkemmin heikkenee pysyvästi, jos ei itse tai joku toinen pidä vireessä. Siinä toivossa sitten, että joskus jonkun toisenkin kanssa... Yhden illan suhteet kun ei kiinnosta.

Vierailija
22/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit halkee. Paineet kannattaa purkaa ainakin kerran viikossa. Luonnollisesti tämä kannattaa tehdä yksin ettei tuu collateral damages.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä käy ihmiselle jos lopettaa kokonaan masturboimisen?"

No esim miehillä alkaa pippeli onnettomana kutistumaan. Aivan vakio on noin 4 senttiseksi. Traagillisemmat tapaukset kertovat 1.3 sentistä.

Elikä älkää ihmeessä lopettako, vaan lisätkää. Pienellä varoituksella vaan; kun olette päässeet 46 senttiin, niin voitte kyllä aivan rauhallisin mielin vähentää kertoja.

Vierailija
24/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 47 v  nainen enkä harrasta ollenkaan masturbaatiota, enkä saa oikeaakaan seksiä mieheltä. Onko mussa joku vika? Seksielämäni päättyi, kun mies lähti vanhemman naisen matkaan.

Vierailija
25/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille eivarmaan mitään ainakaan fyysisesti. Miehillä ei ole tervettä olla pitkään ejakuloimatta.

Vierailija
26/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kai siitä että lopettaako sen siksi kun ei haluta vai siksi koska on siihen jotenkin pakotettu.

Vierailija
27/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä nyt sitten pitäisi tapahtua? Jatkat elämääsi normaalisti ja suuntaat kiinnostuksesi johonkin muuhun kuin sukuelinten näpelöintiin.

Vierailija
28/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, miten monet ohittavat oleellisen, eivätkä vastaa kysymykseen.

Vierailija
29/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keho hoitaa asian itse öisin. Yölliset orkut ovat parempia, säästävät aikaa ja näen aina jotain kiihottavaa seksiunta. Suosittelen.

Vierailija
30/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keho hoitaa asian itse öisin. Yölliset orkut ovat parempia, säästävät aikaa ja näen aina jotain kiihottavaa seksiunta. Suosittelen.

Onnittelut. Mutta mulla ei hoida ainakaan. Tai jos joskus näen seksiunen, se katkeaa juuri kiihottavimmalla hetkellä itsestään.

Vierailija
31/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suosittele lopettamaan kokonaan. Omalla kohdalla olen huomannut, että mun olo on kaikin puolin parempi, kun jaksan runkata säännöllisesti, vaikka aina aloittaessa ei huvittaisikaan. Nuorempana tätä ei huomannut kun silloin teki mieli niin usein, mutta nyt vähän vanhempana halut on vähentyneet niin paljon että ei erityisesti kiinnosta viikkoihinkaan. Siksi tästä on tullut mulle vähän kuin lenkkeilystä semmoinen rutiini. Ja sillä että mun olo on parempi tarkoitan sellaisia juttuja, kuin että mä tykkään kehostani enemmän, olen paremmalla tuulella, jaksan panostaa enemmän muuhunkin hyvinvointiini, suhtaudun positiivisemmin muihin ihmisiin, en ole niin kärttyisä yms. Ja olen siis nainen, en tiedä toimiiko miehillä.

Että tällaista vähän erilaista mielipidettä.

Vierailija
32/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallit halkee. Paineet kannattaa purkaa ainakin kerran viikossa. Luonnollisesti tämä kannattaa tehdä yksin ettei tuu collateral damages.

Ne mitään halkee. Siellä on materian takaisinotto systeemi. Vanhimmasta päästä mälli imeytyy takaisin kehoon.

Vierailija
33/33 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies ei kyllä todellakaan pysty runkkaamaan 8 kertaa päivässä, joten aloittaja on nainen. Runkun lopettamisesta ei ole mitään muuta kuin hyötyä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Aikaa säästyy, itsevarmuus kasvaa, puut alkaa näyttää vihreiltä jne.

Ei ehkä mies, mutta teinipoika. Kun se seisokkikin tulee jo bussin tärinästä.

Kukaan nainen ei ole noin himokas.

Teinipoika ehkä jaksaa yhden päivän parin tunnin välein... Sitten paikat on niin hellät, ettei kykene useampaan päivään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi