Miksi ihmiset vihaavat sossupummeja?
Niin miksi? olisiko sitten parempi että nämä työhaluttomat tulis teidän kanssa samaan työpaikkaan ja tekisivät hommat aina päin p:tä ja eivät olisi niin mukavia työtovereitakaan? mua ei haittaa jos joku haluaa elää soskupummina, eipä vie työpaikkaa ainakaan sellaiselta joka haluaa tehdä töitä ja sama opiskelupaikan suhteen
Kommentit (5)
Ei ne vihaa, ne vaan on kateellisia.
Mä vihaan työttömiä ja juoppoja, koska mun isä oli molempia lapsuudessa ja siitä on jäänyt todella negatiiviset assosiaatiot.
Koska me työssäkäyvät makseteen teidän sossutukenne
Onko jotenkin ihmeellistä, että ne jotka raatavat eläimen lailla ja saavat melkeinpä saman käteen kun mitään tekemättömät pummit, ovat hiukkasen katkeria? Eipä pienipalkkainen mihinkään matkusta, eikä elämästään pääse nauttimaan. Töissä vaan raadat ja mitään ylimääräistä ei jää käteen. Ja nyt vielä kiristetään entisestään. Siis se työn tekeminen ei näy missään.
Tunnen pummeja, ja kaikki ovat ihan että jees, ei mitään hätää. On kunnan vuokrakämpät jopa saunallisissa rivareissa, kissat ja koirat, autot, netit, iPadit ja kalliit älypuhelimet. Millähän nekin on maksettu, jos kerran niin "kieli vyön alla on"? (Tässä vaiheessa aina unohtuu kertoa ne pimeät työt).
Eikö duunari saa edes katkeruutta tuntea vaikka nämä viulut maksaa?
Tässä selitys: https://en.wikipedia.org/wiki/Free_rider_problem