Onkohan panollani joku tulehdus kullissa?
Sillä tulee sitä kiihotuslimaa aika paljon. Ei siinä ole kuin joku ehkä pieni haju. Mulle tulee aika usein yhdynnän jälkeen kalanhajuoireita, mutta en tiedä johtuuko se sitten muuten vaan bakteeriflooran sekoittumisessa, vai onko tuossa peniksessä jotain, mikä vaatisi hoitoa?
Kommentit (12)
Voitaisko puhua ihmisistä muilla nimillä kuin pani ja hoito. Niin noloa.
Mulla tuli järkky mädän silakan haju yhden ex-panon kanssa. Vastaavaa ei ole ollu kenenkään kanssa ja haju hävisi itsestään parissa päivässä. Bakteeristo ei vaan mätsännyt.
Joo, mulla varmaan oli lievä tulehdus, jota hoidin sitten yrittämällä tasoittaa emättimen bakteeriston esim. jugurtilla aina, kun se haju tuli yhdynnän jälkeen. Auttoi, mutta lopulta hain sitten antibioottikuurinkin, kun en jaksanut enää läträtä joka kerta. Nyt mietinkin, että uskallanko nyt sitten harrastaa seksiä kyseisen henkilön kanssa, kun en haluaisi sitä tulehdusta enää?
Seksikumppani olisi kai ollut korrektimpi termi, kun ei poikaystävästä ole kyse. Ei ollut tarkoitus olla nolo tai esineellistää ketään! ap
Inhottaa, jos mies on todella "märkänä"... Niin limaista!
Hyi hele mua oksettaa teidän silakkapanohajupillutarinat.
Vierailija kirjoitti:
Sillä tulee sitä kiihotuslimaa aika paljon. Ei siinä ole kuin joku ehkä pieni haju. Mulle tulee aika usein yhdynnän jälkeen kalanhajuoireita, mutta en tiedä johtuuko se sitten muuten vaan bakteeriflooran sekoittumisessa, vai onko tuossa peniksessä jotain, mikä vaatisi hoitoa?
Fascinating. Ihanaa, kun päätit laittaa tänne. Miksi muuten? Tässä yritän syödä myöhäistä aamiaista.
Bakteerifloora ::D Laitapa sitä leivän päälle.
Kannattais varmaan käyttää kortsua noiden panojen ja hoitojen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa, jos mies on todella "märkänä"... Niin limaista!
Ja sun pillun limaisuus ei saisi sitten Inhottaa?
Sulla on emätintulehdus.