Miksi naiset esittää etteivät tee epähygienisia asioita?
Monilla naisilla on se, että epähyginiesisistä asioista vaietaan. "Nää ämmät käyttäytyy niin ku niiden paska ei haisis!" On loistava lause kuvaamaan sitä. Koska kyllä se kakan tai pierun haju välittyy ihoon ja niihin meikkeihin, turha sitä on salata.
Kommentit (12)
Onkohan tää jokin jäänne entisajoilta jolloin naiset joilla oli kuukautiset olivat saastuneita ja ne roudattiin jonnekkin palmunlatvamajaan siksi aikaa ku menkat oli.
ap, Onko tuntemillasi miehillä sitten tapana selostaa mille haisevat ja minkä kanssa tuhrivat? Onko se hieno piirre ihmisessä?
Kakan haju välittyy meikkeihin? Whaat...?
Kyllä mä ainakin kerron miehelleni tarkkaan, millaisen jöötin milloinkin olen vääntänyt ja mille se haisi. Usein haen hänet paikan päälle toteamaan asiaintilan omin silmin. Myös virtsan väri- ja hajuanalyysi on tietenkin hyvä esitellä puolisolle, samoin röyhtäysten määrä ja se, tuleeko hajua mukana. Jos jonnekin tulee näppylä, se on miehen puristettava tai ainakin hänen on päästävä osalliseksi ulos pusertuneen eritteen ihmettelystä. Myös hikisen kainalon haistattaminen on meillä arkipäivää.
Mikähän siinä on, kun mies ei oikein tykkää? Erolla uhkailee. :(
Vierailija kirjoitti:
Kakan haju välittyy meikkeihin? Whaat...?
Meillä oli nuorena sellanen autotallirockbändi nimeltä "Kakkaa ja meikkiä". :D
Ilmeisesti nimelle löytyi vihdoinkin todellisuuspohjaa...
No jos noin kiinostaa niin tervetuloa vain haistelemaan minua heti navettatöiden jälkeen. Saat oikein aimo annoksen "epähygienisyyttä". Voitaisiin minun puolesta viela antaa karhunhalinkin. Oletan sinun olevan mies, joten varmasti kestäisit moisen. Voin kuule sinulle sanoa että sen jälkeen ei pierut ei paskanhajut vessassa saati pari tahraa vaatteessa kuule häirihte yhtään...
Tapailet selvästi vääriä naisia :D
Haluaako ap tulla nyt katsomaan kun menen vääntämään aamupaskani. ;p
Sana on kylläkin epähygieeninen.
Ylipäätään kenenkään käytökseen ei sovi esitellä ja selostaa ruumiintoimintojaan tyyliin "käonpä haisevalla paskalla" tai "kaivoin kunnon räät nenästä". Ei se sovi miehillekään.