Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkäriin ja saikkua?

Vierailija
24.01.2016 |

Mulla ollut keskiviikosta saakka kipeä/heikottava olo. Huimaa varsinkin ylösnoustessa ihan kunnolla ja pulssi korkealla.
Eilen illalla esim pari tuntia sohvalla löhötessäni pulssi nousi yhtäkkiä 127. Mulla ollut aiemminkin noita tykytyskohtauksia ja otan niihin tarvittaessa propralia. Se kuitenkin laskee verenpainetta ja mulla muutenkin matala yläpaine. Tänään aamulla ennen töihinlähtöä verenpainemittarilla pulssi 97 ja paineen 98/85.
Kävisittekö lääkärillä kyseisillä oireilla? Mietin, että pitäisikö pyytää saikkua, että saisi kunnolla levätä jotta saisi ainakin sykkeen tasaantumaan.
Kuumetta ei ole, ainoastaan ihan pientä nuhaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihmeessä arvauskeskuksessa joo. Arvotaan oikea diagnoosi!

Vierailija
2/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, jos sulla kerran on jo diagnoosi ja lääkkeet? Miksi pitäisi levätä? Onko uupumusta, masennusta tmv? Eikö noita oireita ole muulloin kuin väsyneenä? Väsymys ei ole sairausloman peruste. Jos oireet on niin pahoja ettet voi käydä töissä niin sitten ehkä. Javtoi verenpaine ei nyt vielä mikään totaalisen hieveän matala ole. Jos et tuota lääkettä pysty syömään niin käyt lääkärillä vaihtaan toiseen. Sitä paitsi 127 pulssi ei ole vielä tykytyskohtaus. Korkea mutta ei kohtaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas alapaine korkea verrattuna yläpaineeseen!

Vierailija
4/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla huono hemoglobiini

Vierailija
5/5 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla huono hemoglobiini

hb otettu muistaakseni viimeksi kesällä ja silloin oli 137, eli siitä ei ainakaan pitäisi johtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä